Piotr Dudek Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 No albo naftą Wg mnie najlepszą cynę ma ten człowiekhttp://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=25004402 trzeba pytać o wersję z antymonem, jest twardsza od stali.tylko po co ją stosować ?Od stali jest twardszy tytan a nie stop cyny :biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubagsx Opublikowano 29 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 Uwierz mi Piotrek, że jest. Na zimno nie, ale już nałożony po palniku tak. Próbowałem polerować i każda stal idzie lżej niż ten stop cynowy. Cytuj freude am fahren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 29 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 Uwierz mi Piotrek, że jest. Na zimno nie, ale już nałożony po palniku tak. Próbowałem polerować i każda stal idzie lżej niż ten stop cynowy. W tym temacie piszemy o naprawach zbiorników motocyklowych a Ty wyskakujesz z palnikiem ?Do szpachlowania zbiornika używam cyny "30" która jest o wiele bardziej podatna na obróbkę niż blacha zbiornika.Nie powinno się używać palnika czy spawarki ale to już inny temat. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 29 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 Panowie naprawa takiego zbiornika u blacharza to 5 miniut 2 pociągnięcia ze zgrzewarki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 29 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 Panowie naprawa takiego zbiornika u blacharza to 5 miniut 2 pociągnięcia ze zgrzewarki. A po roku w tym miejscu gdzie użyto zgrzewarki polecą dziury od korozji.Oczywiście można temu zapobiec konserwując go od wewnątrz specjalną żywicą tylko jej cena jest zaporowa.Blacha głęboko tłoczna używana do produkcji zbiorników bardzo szybko i dogłębnie koroduje, można to łatwo sprawdzić na jakimś złomowym egzemplarzu. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krakers09 Opublikowano 30 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 Ok, skoro wiadomo, że naprawa nie jest skomplikowana, to powiedzcie mi jeszcze czym ewentualnie taki zbiornik wyczyścić w środku i zabezpieczyć przed korozją. Nie wiem w jakim stanie do mnie przyjdzie. Cytuj http://dl.dropbox.com/u/3682198/sigpic171271_1.gif Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubagsx Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 chodzi Ci o środek czy na zewnątrz? Cytuj freude am fahren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krakers09 Opublikowano 5 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 Środek Cytuj http://dl.dropbox.com/u/3682198/sigpic171271_1.gif Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubagsx Opublikowano 11 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 (edytowane) fedox, fertan, tapox 2k - tego używam od lat Edytowane 11 Października 2013 przez kubagsx Cytuj freude am fahren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 11 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 Tak na marginesie... kiedyś jak kupiłem R6 z nie małymi wgniotkami na baku, to nieświadomy oddałem do lakiernika który mi go wyszpachlował i pomalował. Nie wiem jak to możliwe, ale przez dwa lata(dopóki jej nie skasowałem tak, że nie było co szpachlować :) ) nic się odziwo z tym bakiem nie działo tzn żadnych pęknięć, odprysków, rysek itp... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krakers09 Opublikowano 11 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2013 Ja chcę to zrobić na długie lata, więc chciałbym zrobić to dobrze. Cytuj http://dl.dropbox.com/u/3682198/sigpic171271_1.gif Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 12 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 Też nie mam złych doświadczeń ze szpachlowanymi zbiornikami...Czasy się zmieniły, szpachle są dużo lepsze niż kiedyś nie wspominając, ze jest wiele rodzajów. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubagsx Opublikowano 12 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 (edytowane) Ja chcę to zrobić na długie lata, więc chciałbym zrobić to dobrze.no w jednym motocyklu użyłem ww preparatów w 2008 roku, jego stan wewnątrz był tragiczny. Do dziś jest bdb. Polecam. Jak chcesz to chyba mam jeszcze fertan w nadmiarze... Edytowane 12 Października 2013 przez kubagsx Cytuj freude am fahren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krakers09 Opublikowano 12 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2013 Póki co czekam, aż przyjdzie. Mam nadzieję, że długo nie leżał i wymagana będzie naprawa tylko z zewnątrz. Cytuj http://dl.dropbox.com/u/3682198/sigpic171271_1.gif Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krakers09 Opublikowano 18 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 Ok, bak przyszedł. Wygląda, że z zewnątrz wystarczy go umyć i nie wymaga napraw. Lakier jest w dobrym stanie. W środku rdzy nie zauważyłem. Są tylko zacieki z wody z rdzą. Dlatego się zastanawiam czy przeprowadzać procedurę z fedoxem, fertanem i tapoxem 2k. Procedura wygląda na prostą, tylko nie wiem czy potrzebną w moim wypadku. Cytuj http://dl.dropbox.com/u/3682198/sigpic171271_1.gif Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.