rzeźbiarz Opublikowano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 Silnik można w prosty sposób poprawić tylko trzeba się dobrać do panewek.Wymiana panewek? Powiedzcie mi jak to w zasadzie jest z tą wymianą panewek? Ogólnie zaleca się zakup drugiego pieca, ale wyłączając kwestie finansowe, czy jeżeli panewki uległy awarii można ja z powodzeniem wymienić? Czy po prostu jeżeli w 10 letnim silniku panewki się skończyły to nie da się z dobrym skutkiem dopasować nowych? Tak w zasadzie to jeżeli silnik jest prawidłowo serwisowany jaki przebieg wytrzymuje łożyskowanie wału? I może takie dziwne pytanie, ale czy Japonia robiła kiedyś silniki 4 cylindrowe nie na łożyskach ślizgowych? Cytuj aka druciarz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 Wymiana panewek? Powiedzcie mi jak to w zasadzie jest z tą wymianą panewek? Ogólnie zaleca się zakup drugiego pieca, ale wyłączając kwestie finansowe, czy jeżeli panewki uległy awarii można ja z powodzeniem wymienić? Czy po prostu jeżeli w 10 letnim silniku panewki się skończyły to nie da się z dobrym skutkiem dopasować nowych? Tak w zasadzie to jeżeli silnik jest prawidłowo serwisowany jaki przebieg wytrzymuje łożyskowanie wału? I może takie dziwne pytanie, ale czy Japonia robiła kiedyś silniki 4 cylindrowe nie na łożyskach ślizgowych? Jeśli panewki choć na trochę nie miały ciśnienia (przy obciążeniu) to sama wymiana panewek nic nie da,bo czop wału też pewnie ucierpiał,a tego "elementu" się nie regeneruje. Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdi Opublikowano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 Masz już 2 piece i o ile dobrze rozumiem już są rozebrane, oddaj wał i korby na pomiary, panewki wału po 51,- a korbowodowe po 70,- oryginały Kawy. Na każdej panewce masz kolorową kropkę i będziesz wiedział co możesz z tym zrobić. Może warto przyinwestować i wiedzieć co się ma :) Cytuj -------------------Pozdro HerdiŚrubkomistrz w serwisie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 (edytowane) I może takie dziwne pytanie, ale czy Japonia robiła kiedyś silniki 4 cylindrowe nie na łożyskach ślizgowych? Robiła. GS 1100 miał chyba wał na łożyskach. Edytowane 17 Stycznia 2014 przez heniek128 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 Tak GS 1100 i 1150 miały wał na łożyskach tocznych, i wytrzymałość tych wałów jest legendarna. Zatarty wał można zregenerować pod fabryczną panewkę, ale nie mam zaufanie do żadnego zakładu w kraju, a za dużo to kosztuje by robić doświadczenia.Chodzi o to, że jak "padają" panewki to wał również, a cena nowego zazwyczaj dwukrotnie przekracza cenę używanego silnika.Panewka teoretycznie jest nieśmiertelna, ponieważ nie ma bezpośredniego kontaktu z wałem. Słyszałem o BMW K100 które zrobiły już 500tyś km bez remontu."Japończyk" powinien śmiało zrobić 200tyś km, bez awarii. Przebiegi rzędu 100tyś nie robią na nim wrażenia, kilka takich wskazań widziałem osobiście (bo gro motocykli po dobiciu do 70tyś ma cofany przebieg przed odsprzedażą). Swoją CBR 1000F sprzedałem gdy miała 98tyś km, a silnik był nierozbierany. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loker88 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2014 Mój pierwszy piec miał nakręcone 45tys. a drugi 70tys. W pierwszym wał wyglądał jakby szlifierką kątową ktoś piłował czopy. W drugim silniku wał czopy wizualnie ma nieruszone oprócz 2 korby bo na niej widać delikatne rysy i napewno korba jajo na dodatek nie wiadomo czy wał nie ugięty. Wydaję mi się że szkoda pchać w to pieniędzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 Masz już 2 piece i o ile dobrze rozumiem już są rozebrane, oddaj wał i korby na pomiary, panewki wału po 51,- a korbowodowe po 70,- oryginały Kawy. Na każdej panewce masz kolorową kropkę i będziesz wiedział co możesz z tym zrobić. Może warto przyinwestować i wiedzieć co się ma :)generalnie to niewiele mu te kropki w czymkolwiek teraz pomogą... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdi Opublikowano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 Mysle ze warto sprawdzic, to wszystko. Nic nie traci poza kasa za diagnoze :) Wysłane z ElDżi Optimus Dżi Cytuj -------------------Pozdro HerdiŚrubkomistrz w serwisie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loker88 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 Jeden czop na wale napewno do szlifu to koszt 160zł plus azotowanie. Panewki samo dorobienie komplet to 150 zł a jest ich 9 każdy jeden komplet ucierpiał i ma rysy. Regeneracja korby to kolejne 50 zł chociaż mam z drugiego silnika ale watpie aby nie były ugięte. Razem ponad 1,5tys plus ewentualnie uszczelki itd. to raczej nieopłacalne bo nawet to nie da gwarancji że bedzie chodzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 nic z tym walem mądrego nie wymyślisz, a dorabianie panewek? zapomnij, nawet o tym nie myśl... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 jak już panewki obrócone i miazga ze wszystkim to już pozamiatane sprzedaj na części weź sobie kredyt i kup ale zzr 600 i będziesz zadowolony mistrzu :) za 4000 zl ladny statek kupisz, mialem nie zaluje i tesknie za wygodą na nim. Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 600 też kupa. Byle szlif i rama leci. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdi Opublikowano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 Kupil zugzaka dlaczego? Przeciez sa fajne zamienniki, fakt ze moze budzet nie ten ale jak sie poszuka... :) Wysłane z ElDżi Optimus Dżi Cytuj -------------------Pozdro HerdiŚrubkomistrz w serwisie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 Limo racja co do ramy, ale ja bym napisał inaczej byle parkingówka i kapa leci :) a za nią olej. Ale w tej kasie nic nie kupi turystycznego z zacieciem sportowym Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 Cebrę kupi, nawet starego 1000F jeśli lubi pojemności, albo 600. Pancerne ramy i silniki. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.