Skocz do zawartości

Suzuki TL1000R Jak odblokować?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Posiadam TLR z 2000 roku z Francji, i mam 98KM tylko...

Pojeździłem nim rok i chciałbym go odblokować. Jeżdżąc z kolegami (tls i cbr600) odczuwam niedosyt.

 

Patrzyłem na doloty, tam nic nie zwężane, pozostaje moduł zapłonowy, korzystałem z tego poradnika:

http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/70633-jak-odblokowac-tl1000s/?hl=odblokowa%E6

 

i z tej strony:

http://www.tl1000.de/FAQ/motor/drossel.htm

 

Przeciąłem kabel i zrobiło się tylko tyle że lepiej reaguje na gaz z dołu ale wciąż jest to "zamulanie" i czuje że TLR chciał by się wyrwać a jednak coś go dławi:(

Mechanicznie OK (kompresja, wtryski, filtr pow, zawory, świece, rozrząd) wszystko OK.

 

Może na rynek Francuski była inna blokada niż na rynek Niemiecki i trzeba inny kabelek przeciąć albo coś innego?

Proszę o pomoc

886208829

[email protected]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba ECU zmienić, tak będzie najprościej i najtaniej. Skoro nie masz żadnych zwężek w dolocie czy airboxie itp., to to załatwi sprawę.

 

O ile wersja na Francję ma takie same wałki rozrządu jak otwarta

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to trzeba będzie wymienić moduł, koszt ok 250PLN, ale pytanie czy jak wymienię nie będzie tego samego bo jakieś kable dalej będą powodować "zamulę"

 

Dziś wymieniłem CPU z innego TLR. Swap z 135KM w pełni odblokowanego moto i nic nie pomogło. Przejechałem się na nowym i starym CPU i żadnej różnicy.

Jeżeli ktoś jeszcze żyje tutaj coby podsunął mi nowe pomysły?

Jeżeli ktoś posiada TLR z okolic Krakowa/Myślenic to chętnie bym porównał obie TLRki, chodzi mi o to że może mam inaczej podpięty CPU, porównał bym czy u mnie też tak silnik "klekota" i resztę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.tlplanet.com/forums/showthread.php?t=53563

 

Jeśli lejki dolotowe masz normalne, to chyba faktycznie musisz ustalić czy nie masz zmienionych wałków rozrządu, jak Piotr pisze (wprawdzie w linku powyżej jest mowa o TLS, ale kto tam wie ... ). Ja bym przygotował nr VIN Twojej sztuni oraz jakiejś innej, niezblokowanej, zadzwonił do jakiegoś dilera i sprawdził czy poszczególne elementy rozrządu są takie same (mają ten sam kod).

Edytowane przez Sikor

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytam pierw coś o Restriction Kit bo możliwe, że coś takiego mam w mojej suzi.

Wiecie ile mogą kosztować nowe wałki rozrządu +ECU ?

 

Moto pochodzi z Francji ale mam wbite w dowodzie Suzuki AM 1000, 72KW

Edytowane przez SowaHaplo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra to restriction kit to blokada, niektóre kraje mają własne blokady. będę wymieniał napinacz rozrządu to te wałki zmienię na seryjne jak to nie pomorze to wymienię wtryski, jak wtryski nie pomogą to poleje benzyną i podpale =]

 

Suzuki AM 1000 to jakiś moto z księżyca, lecz ja mam księżycowy motocykl w garażu, no niestety tak w dowodzie mam wbite "suzuki AM 1000" zamiast suzuki tl1000R

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...