SowaHaplo Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Witam,Posiadam TLR z 2000 roku z Francji, i mam 98KM tylko... Pojeździłem nim rok i chciałbym go odblokować. Jeżdżąc z kolegami (tls i cbr600) odczuwam niedosyt. Patrzyłem na doloty, tam nic nie zwężane, pozostaje moduł zapłonowy, korzystałem z tego poradnika:http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/70633-jak-odblokowac-tl1000s/?hl=odblokowa%E6 i z tej strony:http://www.tl1000.de/FAQ/motor/drossel.htm Przeciąłem kabel i zrobiło się tylko tyle że lepiej reaguje na gaz z dołu ale wciąż jest to "zamulanie" i czuje że TLR chciał by się wyrwać a jednak coś go dławi:(Mechanicznie OK (kompresja, wtryski, filtr pow, zawory, świece, rozrząd) wszystko OK. Może na rynek Francuski była inna blokada niż na rynek Niemiecki i trzeba inny kabelek przeciąć albo coś innego?Proszę o pomoc886208829[email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 a może trzeba mapy pozmieniać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Trzeba ECU zmienić, tak będzie najprościej i najtaniej. Skoro nie masz żadnych zwężek w dolocie czy airboxie itp., to to załatwi sprawę. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Trzeba ECU zmienić, tak będzie najprościej i najtaniej. Skoro nie masz żadnych zwężek w dolocie czy airboxie itp., to to załatwi sprawę. O ile wersja na Francję ma takie same wałki rozrządu jak otwarta Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Tak, wprawdzie tego nie wiem, ale po co byłoby robić takie myki w moto z wtryskiem, gdzie właśnie najłatwiejszym sposobem na restrykcję jest elektronika? Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SowaHaplo Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 No to trzeba będzie wymienić moduł, koszt ok 250PLN, ale pytanie czy jak wymienię nie będzie tego samego bo jakieś kable dalej będą powodować "zamulę" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SowaHaplo Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 No to trzeba będzie wymienić moduł, koszt ok 250PLN, ale pytanie czy jak wymienię nie będzie tego samego bo jakieś kable dalej będą powodować "zamulę" Dziś wymieniłem CPU z innego TLR. Swap z 135KM w pełni odblokowanego moto i nic nie pomogło. Przejechałem się na nowym i starym CPU i żadnej różnicy. Jeżeli ktoś jeszcze żyje tutaj coby podsunął mi nowe pomysły?Jeżeli ktoś posiada TLR z okolic Krakowa/Myślenic to chętnie bym porównał obie TLRki, chodzi mi o to że może mam inaczej podpięty CPU, porównał bym czy u mnie też tak silnik "klekota" i resztę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 (edytowane) http://www.tlplanet.com/forums/showthread.php?t=53563 Jeśli lejki dolotowe masz normalne, to chyba faktycznie musisz ustalić czy nie masz zmienionych wałków rozrządu, jak Piotr pisze (wprawdzie w linku powyżej jest mowa o TLS, ale kto tam wie ... ). Ja bym przygotował nr VIN Twojej sztuni oraz jakiejś innej, niezblokowanej, zadzwonił do jakiegoś dilera i sprawdził czy poszczególne elementy rozrządu są takie same (mają ten sam kod). Edytowane 21 Sierpnia 2013 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krl Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Rozmawiałem z moim kolegą z Francji co prawda jest specjalistą od Ducati ale stwierdził, że jeżeli posiadasz wersje FR lub SUI to trzeba wymienić wałki rozrządu i ECU Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SowaHaplo Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 (edytowane) Poczytam pierw coś o Restriction Kit bo możliwe, że coś takiego mam w mojej suzi.Wiecie ile mogą kosztować nowe wałki rozrządu +ECU ? Moto pochodzi z Francji ale mam wbite w dowodzie Suzuki AM 1000, 72KW Edytowane 22 Sierpnia 2013 przez SowaHaplo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Moto pochodzi z Francji ale mam wbite w dowodzie Suzuki AM 1000, 72KW To chyba Francuz nie płakał jak sprzedawał ;) Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D0l0R Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 (edytowane) O ja pier.... widzę ze kolorowo:P a tak na marginesie jak wygląda Suzuki AM 1000:D Edytowane 22 Sierpnia 2013 przez D0l0R Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SowaHaplo Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Dobra to restriction kit to blokada, niektóre kraje mają własne blokady. będę wymieniał napinacz rozrządu to te wałki zmienię na seryjne jak to nie pomorze to wymienię wtryski, jak wtryski nie pomogą to poleje benzyną i podpale =] Suzuki AM 1000 to jakiś moto z księżyca, lecz ja mam księżycowy motocykl w garażu, no niestety tak w dowodzie mam wbite "suzuki AM 1000" zamiast suzuki tl1000R Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.