mati100123 Opublikowano 24 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2013 Witam, Mój motocykl to honda CBR 1000f 1991r. od pewnego czasu mam z tym motocyklem problem, jakiś czas temu jadąc spokojnie motocykl stanął. Co się okazało urwał się łańcuch rozrzadu(wtedy nie wiedząc jeszcze tego sprawdzałem iskre i była) więc zaprowadziłem ją do mechanika, wymienił on łańcuch i napinacz. Przy próbie odpalania ciężko miała zapalic, ale po paru próbach odpaliła. A teraz przy odpalaniu z rozrusznika iskry brak, dwa dni temu iskra sie pojawiła i było chwile dobrze, ale teraz jej nie ma na dobre. Ściagnełem pokrywe zaworów i rozrząd ustawiony jest dobrze, na zapych pali idealnie. sprawdziłem rozrusznik jest dobry, akumulator nowy tylko że 11ah(powinien być 14ah)ale wcześniej paliła dobrze na tym aku,podczas odpalania ze startera napięcie spada do 10(to chyba ok)wyczyściłem już chyba wszystkie styki, odpalając na kable od aku samochodowego po dwudziestej chyba próbie odpaliła. Pare razy zrobiła mi tak że jak sprawdzałem iskre na swiecy(którą wykręciłem z głowicy) to iskry nie było a motocykl odpalił i wtedy iskra się pojawiła, świece są nowe. sprawdzałem na innych świecach i też jej nie ma... POMOCY BO NIE MAM JUŻ SIŁY I NERWÓW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 Podmień chociaż na chwilę aku z innym. Rzadko, ale i nowy potrafi się przewrócić. Będziesz miał jak znalazł na gwarancję do wymiany. Jeżeli na pych pali, a z rozrusznika nie, to albo aku, albo w instalacji rozrusznika masz gdzieś przebicie. Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 Po tym co napisałeś to wypadałoby sprawdzić rozrusznik u elektryka jaki pobiera prąd bo wygląda na to, ze zbyt obciąża instalację. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati100123 Opublikowano 25 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 (edytowane) Rozrusznik dziś zawiozę do elektryka i aku podmienię, wtedy będę miał pewność. Na pych nawet zimna pali bardzo dobrze. EDIT: aku sprawne 100%, jutro będę wiedział co z rozrusznikiem. Chociaż wsadziłem drugi rozrusznik i dalej to samo... Edytowane 25 Lipca 2013 przez mati100123 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 dwa razy spotkałem się z tym problemem w 1000F właśnie, bardzo czuły na spadek napięcia moduł. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 To można zrobić eksperyment włączając zapłon i zasilić rozrusznik poza instalacją. Jak zapali to przekaźnik rozrusznika albo przewody robią problemy. A jak nie zapali to szklaną kulę trzeba będzie wyciągnąć z szafy. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati100123 Opublikowano 25 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 Eksperyment zrobiony i NIE zapaliła :) A ten moduł idzie jakimś sposobem sprawdzić? Czy trzeba wymienić na inny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slajdolot Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 Witam, moim zdaniem padnięty moduł, najlepiej jak masz możliwość to podmień moduł a jak nie to postaw do fachowca. Aku bym wyeliminował nowy samochodowy potrafi zejść do 10V przy odpalaniu i nie stanowi to problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 Tylko i wyłącznie moduł. Poszukaj na forum jak pomierzyć na nim oporność, ale to standardowy problem 1000F, bo jego fabryczny moduł grzeje się jak cholera. Pomaga dołożenie radiatora, albo podmiana na inny. Gdzieś czytałem, że pasuje od R1, ale nie dam sobie ręki uciąć, bo ja wybrałem opcję z radiatorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D0l0R Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 (edytowane) Moduł na 100% Edytowane 26 Lipca 2013 przez D0l0R Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati100123 Opublikowano 26 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Koledzy żebyśmy dobrze się zrozumieli chodzi o moduł który znajduje się z prawej strony ta duża "kostka"? nie chodzi o regulator(ładowanie jest ok)? moduł będę miał możliwość podmienić w poniedziałek lub wtorek wtedy dam znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D0l0R Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Prawa Strona duża kostucha, ale nie koło zbiorniczka wyrównawczego tylko pod owiewka (ogonem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati100123 Opublikowano 31 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2013 Po wymianie modułu dalej to samo niestety. Ma ktoś jeszcze może jakiś pomysł co to może być? Jutro jade do mechanika, Bo nie mam już siły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.