Skocz do zawartości

RF 900 - wymiana gaźników


Krzyvvy
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich pasjonatów dwóch kółek :) Mój pierwszy post i już problem. Muszę wymienić gaźniki w swoje rf-ce i mam pytanie do bardziej obeznanych ode mnie kolegów. Czy gaźniki z rf z 1994 będą pasować do 1998? Teoretycznie różnią się mocą, pierwsza ma 125 KM druga 136. Pisze teoretycznie ponieważ kumpel stwierdził, że nie robili rf poniżej tych 136 KM a jest to tylko kwestia sterownika, ale dla pewności chciałbym poznać waszą opinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego musisz je wymienic ?

 

W moim występują dwa zjawiska. Tak pomiędzy 3-4 tys obrotów chcą przyspieszyć trochę "kaszle" i dopiero po przekroczeniu 4 tys idzie normalnie, a poźniej jadać stałą prędkością przy 7,5 tysiąca chcą mocniej przyspieszyć najpierw łapie doła, że tak napisze i dopiero idzie do przodu wypuszczając czarną chmurę. Przy ostatniej synchronizacji gaźników ( w tym sezonie) kumpel - mechanik mówił mi, że w jednym gaźniku iglica główna jest już do połowy wytarta. Zestawy naprawcze, które są na allegro są do bani, ponieważ posiadają same uszczelki i tylko iglicę zamykającą dopływ paliwa ( tutaj cytat)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

no a przy jedynce ? masz jakieś porównanie?

 

Narazie mam zamówione gaźniki, mam nadzieję, że iglice będą okej, w sumie potrzebuję jedną....

 

 

trzeba było kupić motocykl z jednym gaźnikiem

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Źle szukasz. Objaw dławienia się przy odkręceniu mocno gazu to są źle ustawione śruby składu mieszanki i zły poziom paliwa. Przerabiałem to ;) Duże spalanie to kwestia mieszalnika w gaźniku, a dokładniej tego, że jest nieszczelny.

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Źle szukasz. Objaw dławienia się przy odkręceniu mocno gazu to są źle ustawione śruby składu mieszanki i zły poziom paliwa. Przerabiałem to ;) Duże spalanie to kwestia mieszalnika w gaźniku, a dokładniej tego, że jest nieszczelny.

 

Czyli co radzisz? Nie ukrywam, że w tej dziedzinie jestem ciemny jak murzyńska żyć :D

 

Co prawda gaźniki i tak już są w montażu, ale....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...