Skocz do zawartości

Krzyvvy

Forumowicze
  • Postów

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Mysłowice

Osobiste

  • Motocykl
    Suzuki RF 900R
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia Krzyvvy

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. I już po wymianie gaźników. Problemy znikły. Jedna iglica była hmmm.... nienaturalnie do połowy zdarta, po skosie :/ zrobie później fote to wrzuce dla wglądu
  2. Dzięki za odpowiedź, przyjrzałem się bliżej i dłużej to faktycznie dojrzałem te detale :) Choć nie wszystko co napisałeś skreśla te motocykle. To, że są malowane może okazać się fanaberią właściciela. Ci co mają kase lubią mieć maszynę w swoim ulubionym kolorze. Owszem mogły być malowane po mocnej glebie lecz nie koniecznie :) Nie oryginalne kierunki to też rzecz gustu. Znam takich co zamiast dużych wyraźnych wolą kupić małe ledowe lampecki :D Z kierownicą może być tak samo jak wyżej. Ludzie lubią kombinować Brak lusterka może być winikiem parkingowej gleby. Sam obaliłem moto na garażu, oparł się tylko o ściane i było po lusterku. Brak ciężarków to już ciężko mi uzasadnić. Nie wiem w czym mieli problem aby je założyć z powrotem. Także reasumując, zdjęcie zdjęciem a i tak wszystko trzeba obejrzeć na żywo i przede wszystkim rozmowa nie tyle z właścicielem jak z użytkownikiem motocykla. Po samej rozmowie idzie wywnioskować co i jak koleś robił przy motocyklu :) PS: a ten wąż chłodnicy to faktycznie przypałowy :D
  3. Czyli co radzisz? Nie ukrywam, że w tej dziedzinie jestem ciemny jak murzyńska żyć :D Co prawda gaźniki i tak już są w montażu, ale....
  4. Możesz rozwinąć temat? Rzuciłem pierwszymi lepszymi linkami, może też się czegoś nauczę...
  5. no a przy jedynce ? masz jakieś porównanie? Narazie mam zamówione gaźniki, mam nadzieję, że iglice będą okej, w sumie potrzebuję jedną....
  6. a jak ze spalaniem, bo czytałem temat dunojeta do RF to koleś pisał, że spala mu od 12-14l :/
  7. no niby tak, ale kupować cały zestaw tylko dla iglic? Choć pewnie w ostateczności tak zrobie :|
  8. Wszystkie zestawy zawierają te same rzeczy. Pewności nigdy nie ma :/ Wydech był wymieniany 4 lata temu
  9. W moim występują dwa zjawiska. Tak pomiędzy 3-4 tys obrotów chcą przyspieszyć trochę "kaszle" i dopiero po przekroczeniu 4 tys idzie normalnie, a poźniej jadać stałą prędkością przy 7,5 tysiąca chcą mocniej przyspieszyć najpierw łapie doła, że tak napisze i dopiero idzie do przodu wypuszczając czarną chmurę. Przy ostatniej synchronizacji gaźników ( w tym sezonie) kumpel - mechanik mówił mi, że w jednym gaźniku iglica główna jest już do połowy wytarta. Zestawy naprawcze, które są na allegro są do bani, ponieważ posiadają same uszczelki i tylko iglicę zamykającą dopływ paliwa ( tutaj cytat)
  10. Osobiście po tego rocznym kupnie (w tym miesiącu :D ) hondy hornet 600 poleciłbym Ci ten motocykl z czystym sumieniem. Lepsza kultura pracy silnika, większa moc, lżejszy. http://allegro.pl/honda-cb-600-hornet-f2-f3-f4-f4i-cbr-zx6r-gs-cb-i3345525904.html http://otomoto.pl/honda-cbf-600-hornet-bandit-gsf-M3706347.html http://allegro.pl/honda-hornet-cb-600f-okazja-sprawdz-i3348577700.html Kilka ciekawych na szybko :)
  11. Siema, moim pierwszy motocyklem była Katana (gsx 600f) z 1996r. Niby ciężka, niecałe 200kg na sucho, ale przy moim wzroście i wadze nie przeszkadzała. Również wybaczała dużo błędów. Niestety znudziła się po pierwszym sezonie. Zabrakło mi trochę mocy i zrywności i kupiłem RF 900. Katane zostawiłem swojej dziewczynie, też jako pierwszy motocykl. Jakoś na nim oblatałem jednak dla niej był stanowczo za ciężki! W tym sezonie ją sprzedałem i kupiłem Honde Hornet 600 z 2002 roku. GENIALNY MOTOCYKL!!! Do nauki wyśmienity. Lekki i zrywny ze względu na nie całe 100 KM jakie posiada. Uwielbiam na niej jeździć po mieście. Niesamowicie zwrotny motocykl. Przechodząc do sedna sprawy. Nie kupowałbym nowego motocykla jako taki pierwszy poważny. Jak mnie uczyli dużo bardziej doświadczeni koledzy: Każdy leżał albo będzie leżał. Szkoda by było położyć nowiutką maszynkę czego absolutnie Ci nie życzę! I nie musi to być gleba przy 150km/h a wystarczy przy 30 jak będziesz hamował. Ostatnio taką zaliczyłem. Jedną stronę ciąłem 2zł przelotówką, przerwa na stacji, nawrotka, zły wybór kierunku, hamulec, a nie zauważyłem żwirku no to BĘC. Dobrze, że miałem crash pady to tylko trochę owiewkę odrapałem a tak po za tym nic. Jeżdżę już trzy sezony, a i tak się zdarza. Ostanio kumplowi co jeździ 15 lat też się to zdarzyło na FZR1. Ruszaliśmy a nie zrzucił biegu i ruszał z dwójki przy skręconych kołach, zdławiło mu go, zgasł i gleba. Także to może się zdarzyć każdemu a zwłaszcza początkującemu. REASUMUJĄC: Gorąco polecam HONDE HORNET 600 ;)
  12. Witam wszystkich pasjonatów dwóch kółek :) Mój pierwszy post i już problem. Muszę wymienić gaźniki w swoje rf-ce i mam pytanie do bardziej obeznanych ode mnie kolegów. Czy gaźniki z rf z 1994 będą pasować do 1998? Teoretycznie różnią się mocą, pierwsza ma 125 KM druga 136. Pisze teoretycznie ponieważ kumpel stwierdził, że nie robili rf poniżej tych 136 KM a jest to tylko kwestia sterownika, ale dla pewności chciałbym poznać waszą opinie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...