Krzyvvy Opublikowano 29 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2013 Witam wszystkich pasjonatów dwóch kółek :) Mój pierwszy post i już problem. Muszę wymienić gaźniki w swoje rf-ce i mam pytanie do bardziej obeznanych ode mnie kolegów. Czy gaźniki z rf z 1994 będą pasować do 1998? Teoretycznie różnią się mocą, pierwsza ma 125 KM druga 136. Pisze teoretycznie ponieważ kumpel stwierdził, że nie robili rf poniżej tych 136 KM a jest to tylko kwestia sterownika, ale dla pewności chciałbym poznać waszą opinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2013 A dlaczego musisz je wymienic ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzyvvy Opublikowano 29 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2013 A dlaczego musisz je wymienic ? W moim występują dwa zjawiska. Tak pomiędzy 3-4 tys obrotów chcą przyspieszyć trochę "kaszle" i dopiero po przekroczeniu 4 tys idzie normalnie, a poźniej jadać stałą prędkością przy 7,5 tysiąca chcą mocniej przyspieszyć najpierw łapie doła, że tak napisze i dopiero idzie do przodu wypuszczając czarną chmurę. Przy ostatniej synchronizacji gaźników ( w tym sezonie) kumpel - mechanik mówił mi, że w jednym gaźniku iglica główna jest już do połowy wytarta. Zestawy naprawcze, które są na allegro są do bani, ponieważ posiadają same uszczelki i tylko iglicę zamykającą dopływ paliwa ( tutaj cytat) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2013 To szukaj zestawow naprawczych gdzie indziej, np na Ebay 'u niemieckim, angielskim czy amerykanskim.Skad pewnosc ze inne gazniki sa mniej zuzyte ?Poza tym jaki masz filtr powietrza i wydech, fabryczne czy przerabiane ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzyvvy Opublikowano 30 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 Wszystkie zestawy zawierają te same rzeczy. Pewności nigdy nie ma :/Wydech był wymieniany 4 lata temu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 stage 1 dynojet kit zawiera zestaw iglic gaźnika Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzyvvy Opublikowano 30 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 (edytowane) stage 1 dynojet kit zawiera zestaw iglic gaźnika no niby tak, ale kupować cały zestaw tylko dla iglic? Choć pewnie w ostateczności tak zrobie :| Edytowane 30 Czerwca 2013 przez Krzyvvy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 Ten zestaw poprawia charakterystykę silnika Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzyvvy Opublikowano 30 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 Ten zestaw poprawia charakterystykę silnika a jak ze spalaniem, bo czytałem temat dunojeta do RF to koleś pisał, że spala mu od 12-14l :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 jak zamontował stage 3 i kręci po czerwonym polu to możliwe Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzyvvy Opublikowano 30 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 jak zamontował stage 3 i kręci po czerwonym polu to możliwe no a przy jedynce ? masz jakieś porównanie? Narazie mam zamówione gaźniki, mam nadzieję, że iglice będą okej, w sumie potrzebuję jedną.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 Nie, potrzebujesz wszystkie tylko ich nie mierzyles, wiec nie wiesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 30 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2013 no a przy jedynce ? masz jakieś porównanie? Narazie mam zamówione gaźniki, mam nadzieję, że iglice będą okej, w sumie potrzebuję jedną.... trzeba było kupić motocykl z jednym gaźnikiem Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 1 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2013 Źle szukasz. Objaw dławienia się przy odkręceniu mocno gazu to są źle ustawione śruby składu mieszanki i zły poziom paliwa. Przerabiałem to ;) Duże spalanie to kwestia mieszalnika w gaźniku, a dokładniej tego, że jest nieszczelny. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzyvvy Opublikowano 5 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2013 Źle szukasz. Objaw dławienia się przy odkręceniu mocno gazu to są źle ustawione śruby składu mieszanki i zły poziom paliwa. Przerabiałem to ;) Duże spalanie to kwestia mieszalnika w gaźniku, a dokładniej tego, że jest nieszczelny. Czyli co radzisz? Nie ukrywam, że w tej dziedzinie jestem ciemny jak murzyńska żyć :D Co prawda gaźniki i tak już są w montażu, ale.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.