mbolek1991 Opublikowano 20 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2013 Witam, mój motocykl to Kawasaki ZX6R 636 rok produkcji 2000, mój problem wygląda następująco:motocykl odpala normalnie pochodzi chwile na ssaniu rozgrzeje go wsiadam i jadę, wkręca sie na obroty normalnie w pełnym zakresie, jeśli jeżdżę z prędkościami do 120 km/h jest ok chodzi dobrze moge go gasić odpalać i jeżdżić cały dzień, ale jeśli tylko zacznę odkręcać bardziej tzn 160km/h-200km/h nagle przestaje chodzic jakby na dwa cylindry a jak wcisnę sprzęgło to gaśnie, potem bardzo ciężko go odpalić ledwo co łapie jak się go bardzo długo kręci to odpali , chodzi na dwa cylindry a potem całekim gaśnie i niechce zapalic. Kolektory wydechowe 1 i 4 sa ciepłe, a 2 i 3 gorące że nie da się dotknąć, po dzisiejszym wyjeździe nie sprawdzałem świec, ale ostatnio było tak samo wykręciłem świece i wszystkie miały taki sam kolor taki jasny jakby piaskowy, i każdą sprawdziłem przy motorowerze i wszystkie miały iskrę, zmieniłem też moduł zapłonowy ale nadal jest to samo, co może być z tym motocyklem z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 20 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2013 luzy zaworowe do kontroli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbolek1991 Opublikowano 21 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2013 a czy może być potrzebne synchro gaźników? bo luzy zaworowe były robione na wiosne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian zxr Opublikowano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2013 po zrobieniu luzów znowu sunchro ... ja w mojej miałem synchro zrobione , potem luzy i maszyna inaczej pracowała ... na ponownym synchro wyszło , że było potrzebne :D . A też miałem tak jak ty zimne i ciepłe kolanka . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 21 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2013 Panowie a wy w ogóle wiecie na co wpływa synchronizacja gaźników ? To nie jest magiczne remedium na wszystko. Bardziej równomierna praca silnika na biegu jałowym, tylko tyle się zmieni. Jeśli zawory były robione to polecam sprawdzić kompresję na ciepłym silniku. Kawasaki lubi niszczyć gniazda zaworowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 22 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2013 Ja i tak bym zaczął do świec.A do zaworów w Kawie jak najbardziej należy zaglądnąć!!! Jesli nie wiesz kiedy i czy na 100% były sprawdzane luzy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konus0 Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 Nie odpalanie na ciepłym silniku nie brzmi dobrze, bo brzmi jak powypalane gniazda.Sprawdź luzy zaworowe i kompresję. Kawasaki ma to do siebie, że wraz z zwiększającym się przebiegiem, luzy maleją, a nie wzrastają. Zaniedbanie tego prowadzi do podparcia się zaworów, a to do wypalenia ich gniazd. Jak kompresja nie będzie zadowalająca, polecam zrobić próbę olejową, żeby wiedzieć na czym się stoi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbolek1991 Opublikowano 25 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 Motocykl będzię gorący i bedę go odpalał normalnie i jeżdził, a jak pocisne troche szybciej to wtedy tak sie dzieję że zaczyna chodzic na dwa gary Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
proxma Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 Sprawdzałeś poziom paliwa w gaźnikach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbolek1991 Opublikowano 25 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 Nie, nie sprawdzałem poziomu paliwa muszę to sprawdzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 (edytowane) zamien przewody do cewek, czyli tak jakbys cewki miejscami zamienil i sprawdz czy nadal bedzie roznica w temperaturze pomiedzy 1,4 a 2,3 i i w ktora strone...po chwili zastanowienia jednak nie wiem czy tam nie sa cewkofajki, najlepiej czuje sie w suzuki i yamaha, nie pamietam co bylo w tym sprzecie, ale prawdopodobnie jednak cewkofajki, w takim razie moze byc problem z impulsatorem.... Edytowane 28 Czerwca 2013 przez JanuszK30 Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbolek1991 Opublikowano 29 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2013 Tak tu są cewkofajki, jak je sprawdzić? lub sprawdzic impulsator? Bo poziom paliwa w gaźnikach i zawory są ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.