Skocz do zawartości

Kawasaki ZX6R przestaje chodzić na wszystkie cylindry


mbolek1991
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mój motocykl to Kawasaki ZX6R 636 rok produkcji 2000, mój problem wygląda następująco:

motocykl odpala normalnie pochodzi chwile na ssaniu rozgrzeje go wsiadam i jadę, wkręca sie na obroty normalnie w pełnym zakresie, jeśli jeżdżę z prędkościami do 120 km/h jest ok chodzi dobrze moge go gasić odpalać i jeżdżić cały dzień, ale jeśli tylko zacznę odkręcać bardziej tzn 160km/h-200km/h nagle przestaje chodzic jakby na dwa cylindry a jak wcisnę sprzęgło to gaśnie, potem bardzo ciężko go odpalić ledwo co łapie jak się go bardzo długo kręci to odpali , chodzi na dwa cylindry a potem całekim gaśnie i niechce zapalic. Kolektory wydechowe 1 i 4 sa ciepłe, a 2 i 3 gorące że nie da się dotknąć, po dzisiejszym wyjeździe nie sprawdzałem świec, ale ostatnio było tak samo wykręciłem świece i wszystkie miały taki sam kolor taki jasny jakby piaskowy, i każdą sprawdziłem przy motorowerze i wszystkie miały iskrę, zmieniłem też moduł zapłonowy ale nadal jest to samo, co może być z tym motocyklem z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po zrobieniu luzów znowu sunchro ... ja w mojej miałem synchro zrobione , potem luzy i maszyna inaczej pracowała ... na ponownym synchro wyszło , że było potrzebne :D . A też miałem tak jak ty zimne i ciepłe kolanka .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a wy w ogóle wiecie na co wpływa synchronizacja gaźników ? To nie jest magiczne remedium na wszystko. Bardziej równomierna praca silnika na biegu jałowym, tylko tyle się zmieni. Jeśli zawory były robione to polecam sprawdzić kompresję na ciepłym silniku. Kawasaki lubi niszczyć gniazda zaworowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie odpalanie na ciepłym silniku nie brzmi dobrze, bo brzmi jak powypalane gniazda.

Sprawdź luzy zaworowe i kompresję. Kawasaki ma to do siebie, że wraz z zwiększającym się przebiegiem, luzy maleją, a nie wzrastają. Zaniedbanie tego prowadzi do podparcia się zaworów, a to do wypalenia ich gniazd. Jak kompresja nie będzie zadowalająca, polecam zrobić próbę olejową, żeby wiedzieć na czym się stoi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zamien przewody do cewek, czyli tak jakbys cewki miejscami zamienil i sprawdz czy nadal bedzie roznica w temperaturze pomiedzy 1,4 a 2,3 i i w ktora strone...

po chwili zastanowienia jednak nie wiem czy tam nie sa cewkofajki, najlepiej czuje sie w suzuki i yamaha, nie pamietam co bylo w tym sprzecie, ale prawdopodobnie jednak cewkofajki, w takim razie moze byc problem z impulsatorem....

Edytowane przez JanuszK30

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...