T0mmm Opublikowano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 (edytowane) Witam Panowie. Mam problem z EXC 300 z 2001 r. Tlok w GMP nie dochdozi na równo z cylindrem X = ok. 4mmWydaje mi sie ze korba jest za krótka - PROX 03.6320 -> jak wpisałem ten nr w google wyskoczyło mi że korba jest od KTM 250SX 00-02 + 250EXC 00-03Może ktoś to potwierdzić?Według serwisówki tłok nie ma prawa być poniżej krawedzi cylindra (strona w zalaczniku) Motocykl po remoncie nowy nicasil + tłok chyba marki wosserkompresja 7 barów Edytowane 19 Czerwca 2013 przez T0mmm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 Korba z tego co widze na allegro pasuje od SX 250 do EXC 300.Wydaje mi sie że u Ciebie ktos kupił korbe dobra czyli do SX250/EXC300 tylko że kupił zły rocznik bo na allegro własnie tym sie różnią.Co do 4 mm komora spalania zwiększyła się wiec ciśnienie jest niższe i jest lipaa:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 4 mm to zdecydowanie za dużo, stąd niskie ciśnienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majster128 Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 Korbowód, który masz jest do 250. Przykto mi, ale z tej mąki chleba nie będzie. Cytuj Remonty silników, zawieszeń, tulejowanie, szlify, wymiany korbowodów, naprawa wałów. Mycie gaźników w przemysłowej Myjni Ultradźwiękowej. Serwisówki do Motocyklihttp://serwisowki.ubf.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T0mmm Opublikowano 25 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 Dzięki ze odpowiedz. Motocykl nie mój " rodzynek " z Anglii. Do tego jeszcze wyłamane zęby kosza sprzęgłowego, nie mam pojęcia jak oni to zrobili. Nicasil robiony w czechach nie polecam tłok dociera się miejscami nawet jodełka jakaś dziwna... lepiej dopłacić i inny kraj... Pozdrawiam :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pypek9 Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 Nicasil robiony w czechach nie polecam tłok dociera się miejscami nawet jodełka jakaś dziwna... Nie nicasil jest tutaj problemem, tylko regulacja całego silnika. Jodełka jest normalną pozostałością po honowaniu i ona powinna być na powłoce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 (edytowane) bo to nie nicasil ale chrom techniczny tam dają. Za jakiś czas zacznie odochodzić płatami. Edytowane 25 Czerwca 2013 przez heniek128 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T0mmm Opublikowano 25 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 Nie nicasil jest tutaj problemem, tylko regulacja całego silnika. Jodełka jest normalną pozostałością po honowaniu i ona powinna być na powłoce.Chodziło mi o to ze jodełka w jednym miejscu mocna w innym słaba, gęsta - rzadka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.