Saturnus Opublikowano 12 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 Również brak otworu, śladu po zaspawaniu czy innej rzeźby a kolektory są na 100% oryginalne. Wydech oryginalny dostałem od poprzedniego właściciela. Od F4 jest inna średnica rury. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 Zarzuć nam zdjęcie wtrysków i układu wydechowego (najlepiej miejsca gdzie kolektor przechodzi w wydech końcowy. Czegoś tu nie wiemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturnus Opublikowano 12 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 (edytowane) http://img59.imageshack.us/img59/42/dscn1791e.jpghttp://img163.imageshack.us/img163/7994/dscn1789q.jpg Gdzie powinna być sonda wg. serwisówki:http://img822.imageshack.us/img822/7483/sondaf.jpg A tu oryginalna końcówka. Nie piszcie tylko, że poprzedni właściciel sprzedał oryginalny wydech a później kupił na ebayu inny, żeby dołożyć do motocykla :dry:http://img545.imageshack.us/img545/4425/dscn1794wq.jpg Nie wiem, które wersje miały sondę (zdania są mocno podzielone) ale u mnie nie ma śladu. Edytowane 12 Czerwca 2013 przez Saturnus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 (edytowane) Szlifowalem plytki w KLR i nic sie nie dzialo z oryginalnymi plytkami , ale kupilem akcesoryjna po wymianie zaworow , szlifowalem ja i tamta juz zdzierala walek , tyle ze zamocowalem szlifowana strona do gory ,a powinno sie do dolu. Powinienies dojsc po nr VIN czy miales lambda czy nie , szukaj po fiszkach wedlug VIN. VFR tez wychodzily z lambda i bez. Edytowane 13 Czerwca 2013 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturnus Opublikowano 13 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 (edytowane) W CBR płytki są pod szklanką, także takiego numeru nawet przez przypadek nie da się zrobić. Co do sondy - NIE MA JEJ FABRYCZNIE w mojej CBR. Informacja potwierdzona w Hondzie po nr VIN. Czy spalanie spadnie po regulacji zaworów, to się okaże. Jeżeli nie - ten typ tak ma, zresztą Hondy palą więcej niż konkurencja. Jeszcze moja osobista prośba. Panowie, jeśli nie jesteście czegoś pewni, to proszę o wstrzymanie się od klepania postów - przynajmniej w dziale mechanika. Wprowadza to tylko inne osoby w błąd. Dziękuję. Pozdro Edytowane 13 Czerwca 2013 przez Saturnus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszKoo Opublikowano 18 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2013 (w 600 powyżej 200 km/h to chyba się wiry w baku robią). Mi w Białej jakieś 10-11l wchłonął, mimo że jeździłem jak emeryt. Udało się coś z tym spalaniem?Ostatnio u siebie sprawdziłem. Przy spokojnej jeździe po wawie i dojazdach wyszło mi 6,9l (na shell nitro). Cytuj Strony internetowe i aplikacje www: www.seeyou.net.plAutomatyzacja produkcji, kartoniarki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samonek4 Opublikowano 18 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2013 (edytowane) Nie rozumiem ludzi którzy jeżdzą na motorach, które palą ilość paliwa równą 5 butelkom po nałęczowiance...na marne 100km. Mój moto pali dwie butelki i to wydaję mi się że dużo. Edytowane 18 Lipca 2013 przez samonek4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 18 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2013 A podobno zawodnicy motogp to kosmici :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 18 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2013 Zawsze można jechać na samym rozruszniku. Powstanie prawie pojazd elektryczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturnus Opublikowano 18 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2013 (edytowane) Jeśli chodzi o spalanie po regulacji zaworów, to minimalnie spadło - marginalna sprawa do 0,2l/100km, choć ciężko ocenić czy to styl jazdy, bądź paliwo inne. Z ciekawości sprawdzałem ile pali przy 120km/h na trasie, stała prędkość i wychodzi 5,4l także z motocyklem wszystko w porządku. Ale to katorga, totalnie nic się nie dzieje. Co nie zmienia faktu, że przy normalnej jeździe pali 7l, jak się wstawia to 9l i więcej. A powyżej 200km/h wiry w baku, ale to nawet litry palą koło 9-10/100km przy tej prędkości. 150km do rezerwy, masakra jakaś :rolleyes: Edytowane 18 Lipca 2013 przez Saturnus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 18 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2013 Nie rozumiem ludzi którzy jeżdzą na motorach, które palą ilość paliwa równą 5 butelkom po nałęczowiance...na marne 100km. Mój moto pali dwie butelki i to wydaję mi się że dużo. Tak ale twój udaje, że jedzie - coś za coś, jak mam jechać tanio ty wybieram auto z LPG, szybsze i wygodniejsze od 125,250 4t a koszt przejazdu podobny (doliczając eksploatację). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorek Opublikowano 21 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 mój sąsiad młody posiadacz motocykla tez miał problem z dużym spalaniem,mierzył i mierzył i na zbiorniku w duzym bandicie przejeżdżał 200...ale jak mu pokazałem zegary to sie okazało że...mil :-) a poza tym nie rozumiem ludzi którzy pałują motocykle i oczekuja spalania na poziomie 6-7 litrów, a przy 100km/h sie "męczą"...masakra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tytexo Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Też myślałem że moja cbr będzie mniej palić ale liczy się fun. Lepiej wyjechać na 4 szybsze wypady niż 5 razy go mulić. Zgadza się ??? Cytuj LAKIERNICTWO MOTOCYKLOWE - 889 423 626 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Moja F4i paliła 5,5 - 10l zależnie od stylu jazdy i przy 29 tys. przebiegu luzy zaworowe były ok.Pełny wydech Scorpion bez lambdy.Podjedź do jakiegoś rozgarniętego mechanika podłączy komp i może coś zauważy. Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.