kubagsx Opublikowano 19 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 (edytowane) cześć Na dniach składam silnik swojego olejaka Inazumy, no i odebrałem głowicę z remontu (w zakładzie zrobili płaszczyznę, dotarli zawory i gniazda). Tylko że nie pamiętam w jakiej pozycji były zawory gdy oddawałem głowicę do zakładu. Myślałem, że oddadzą mi głowicę tak jak było na początku. Odebrałem ją i wszystkie zawory pozamykane.Jak to zsynchronizować z rozrządem, żeby mi nic się nie zderzyło :D przed 1 odpaleniem? W jakiej pozycji muszą być zawory przy ustawieniu znaków rozrządu/impulsatora w danym położeniu ? Silnik 4 cyl. 16 zaworów. Edytowane 19 Maja 2013 przez kubagsx Cytuj freude am fahren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 19 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 Serwisówka i będzie dokładny opis. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubagsx Opublikowano 19 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 (edytowane) No właśnie nie ma :/ Mam 2 serwisówki od olejaków i jest tylko napisane kiedy (rozrząd/impulsator) jest jaki luz zaworowy. Czy to mi wystarczy? Boję się, że zanim zdążę pokręcić impulsatorem na sucho coś mi pierdyknie. Edytowane 19 Maja 2013 przez kubagsx Cytuj freude am fahren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 19 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 jest na 100% ale generalnie u Ciebie znaki na wale na T, na górze o ile pamiętam wałki mają mieć znaki na zewnątrz - zarówno na zębatce jak i wycięcia na wałkach od strony impulsatora - tam jest b. prosty rozrząd - po wszystkim kręcisz min 2 obroty wałem ręcznie żeby zobaczyć co i jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubagsx Opublikowano 19 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 To wiem, ale co z moim wcześniejszym pytaniem? Założyć głowicę tak jak jest obracać impulsatorem i na bieżąco regulować zawory? Czy zrobić coś wcześniej? Nic nie pierdyknie? Cytuj freude am fahren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 19 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 Znaleźć serwisówkę. Na pewno będzie taniej i szybciej niż potem następny remont robić. Poważka, tutaj lepiej nie ryzykować. Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubagsx Opublikowano 19 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 Kolega jimi11 z forum już mi wszystko objaśnił telefonicznie. Temat do oczyszczalni! Cytuj freude am fahren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.