Skinner Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 No i w końcu się udało - pulley Andrews'a 34 zębowy załadowany :) Piszę o tym dlatego, że okazało się to mega zajefajnym rozwiązaniem dla 5 biegowej skrzyni biegów. Przełożenia stały się zdecydowanie dłuższe, jedynka przestała być tylko biegiem do ruszania, a 6 jest praktycznie zbyteczna. Aż nie mogłem uwierzyć, że to da taką kolosalną różnicę :biggrin: Jeśli kogoś nie stać na nową skrzynię, to śmiało polecam inwestycję w pulley. Jakby co, to w swoim Harrym mam TC88B, a tylny pulley mam stock'owy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 tylko uważaj na prędkość teraz - przekłamania licznika będą ciut większe ;)PSDobry pomysł z pulleyem 34- ja mam wrzuconego big bor'a 95", więc rozwiązanie wydaje się byc super - za relatywnie nie dużą kasę... Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek Warmia-Mazury Opublikowano 3 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 Zapraszam do dyskusji : http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/161785-6-cio-biegowa-skrzynia-biegow-w-evo-1340/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skinner Opublikowano 3 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2013 (edytowane) tylko uważaj na prędkość teraz - przekłamania licznika będą ciut większe ;) A z Twojego doświadczenia, to ile powinienem dołożyć do tego co widzę na budziku...:) Edytowane 3 Czerwca 2013 przez Skinner Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wallygatorr Opublikowano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 Skinner, to wszystko zależy od tego skąd masz wyprowadzony czujnik prędkości, w starych linkowych czujnikach wyprowadzonych z koła będzie bez zmian... Co do rzeczywistej prędkości to sprawdź z GPSem, będziesz pewny jak to się zachowuje i unikniesz przykrych niespodzianek ;-) Cytuj http://keeprockin.art.pl/Facebook Keep Rockin' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 Skinner ma TC - więc czujnik.Nie wiem ile musisz dołożyć, ale możesz obliczyć empirycznie z proporcji ;) trzeba tylko ilości zębów i rpm stałej prędkości (np 100km/h) - gdzieś na forum krąży przelicznik...na oko dodaj10 ;) Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streng9 Opublikowano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 (edytowane) Jeśli nie chcesz się bawić w przeliczanie to do TC można założyć coś takiego: Recalibration Box PN 95E-56Ahttp://www.jpcycles.com/product/95E-56http://www.jpcycles.com/product/560-200?source=mybuys&green=142263FA-1593-5DAF-B0E7-905784C9EDEB Edytowane 4 Czerwca 2013 przez streng9 Cytuj <span style='color: rgb(128,0,0)'>Absens carens</span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skinner Opublikowano 4 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 Te moduły to sprytna rzecz, ale faktycznie chyba najłatwiej (i jednoczenie znacznie taniej) będzie zweryfikować prędkość przez wskazanie GPS'a :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.