Skinner Posted May 14, 2013 Share Posted May 14, 2013 No i w końcu się udało - pulley Andrews'a 34 zębowy załadowany :) Piszę o tym dlatego, że okazało się to mega zajefajnym rozwiązaniem dla 5 biegowej skrzyni biegów. Przełożenia stały się zdecydowanie dłuższe, jedynka przestała być tylko biegiem do ruszania, a 6 jest praktycznie zbyteczna. Aż nie mogłem uwierzyć, że to da taką kolosalną różnicę :biggrin: Jeśli kogoś nie stać na nową skrzynię, to śmiało polecam inwestycję w pulley. Jakby co, to w swoim Harrym mam TC88B, a tylny pulley mam stock'owy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szafir Posted June 3, 2013 Share Posted June 3, 2013 tylko uważaj na prędkość teraz - przekłamania licznika będą ciut większe ;)PSDobry pomysł z pulleyem 34- ja mam wrzuconego big bor'a 95", więc rozwiązanie wydaje się byc super - za relatywnie nie dużą kasę... Quote http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darek Warmia-Mazury Posted June 3, 2013 Share Posted June 3, 2013 Zapraszam do dyskusji : http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/161785-6-cio-biegowa-skrzynia-biegow-w-evo-1340/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skinner Posted June 3, 2013 Author Share Posted June 3, 2013 (edited) tylko uważaj na prędkość teraz - przekłamania licznika będą ciut większe ;) A z Twojego doświadczenia, to ile powinienem dołożyć do tego co widzę na budziku...:) Edited June 3, 2013 by Skinner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallygatorr Posted June 4, 2013 Share Posted June 4, 2013 Skinner, to wszystko zależy od tego skąd masz wyprowadzony czujnik prędkości, w starych linkowych czujnikach wyprowadzonych z koła będzie bez zmian... Co do rzeczywistej prędkości to sprawdź z GPSem, będziesz pewny jak to się zachowuje i unikniesz przykrych niespodzianek ;-) Quote http://keeprockin.art.pl/Facebook Keep Rockin' Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szafir Posted June 4, 2013 Share Posted June 4, 2013 Skinner ma TC - więc czujnik.Nie wiem ile musisz dołożyć, ale możesz obliczyć empirycznie z proporcji ;) trzeba tylko ilości zębów i rpm stałej prędkości (np 100km/h) - gdzieś na forum krąży przelicznik...na oko dodaj10 ;) Quote http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
streng9 Posted June 4, 2013 Share Posted June 4, 2013 (edited) Jeśli nie chcesz się bawić w przeliczanie to do TC można założyć coś takiego: Recalibration Box PN 95E-56Ahttp://www.jpcycles.com/product/95E-56http://www.jpcycles.com/product/560-200?source=mybuys&green=142263FA-1593-5DAF-B0E7-905784C9EDEB Edited June 4, 2013 by streng9 Quote <span style='color: rgb(128,0,0)'>Absens carens</span> Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skinner Posted June 4, 2013 Author Share Posted June 4, 2013 Te moduły to sprytna rzecz, ale faktycznie chyba najłatwiej (i jednoczenie znacznie taniej) będzie zweryfikować prędkość przez wskazanie GPS'a :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.