Jump to content

Recommended Posts

No i w końcu się udało - pulley Andrews'a 34 zębowy załadowany :)

 

Piszę o tym dlatego, że okazało się to mega zajefajnym rozwiązaniem dla 5 biegowej skrzyni biegów. Przełożenia stały się zdecydowanie dłuższe, jedynka przestała być tylko biegiem do ruszania, a 6 jest praktycznie zbyteczna. Aż nie mogłem uwierzyć, że to da taką kolosalną różnicę :biggrin: Jeśli kogoś nie stać na nową skrzynię, to śmiało polecam inwestycję w pulley.

 

Jakby co, to w swoim Harrym mam TC88B, a tylny pulley mam stock'owy.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

tylko uważaj na prędkość teraz - przekłamania licznika będą ciut większe ;)

 

A z Twojego doświadczenia, to ile powinienem dołożyć do tego co widzę na budziku...:)

Edited by Skinner
Link to comment
Share on other sites

Skinner, to wszystko zależy od tego skąd masz wyprowadzony czujnik prędkości, w starych linkowych czujnikach wyprowadzonych z koła będzie bez zmian... Co do rzeczywistej prędkości to sprawdź z GPSem, będziesz pewny jak to się zachowuje i unikniesz przykrych niespodzianek ;-)

Link to comment
Share on other sites

Jeśli nie chcesz się bawić w przeliczanie to do TC można założyć coś takiego:

 

Recalibration Box PN 95E-56A

speedo-recal-unit-White-300x249.jpg

http://www.jpcycles.com/product/95E-56

http://www.jpcycles.com/product/560-200?source=mybuys&green=142263FA-1593-5DAF-B0E7-905784C9EDEB

Edited by streng9

<span style='color: rgb(128,0,0)'>Absens carens</span>

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...