jazbata18 Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Witam mam problem z gaznikiem Mikuni z motocykla suzuki gsx es srednica gardzieli 32mm i nie moge sobie poradzic z ustawieniem go .Gaznik wstawiony bym w fiacie 126p z obnizona glowica ,lekkim kolem zamachowym lekkimi korbami ,tlokami itp.czy gaznik moze miec za mala przepustowosc na 2 maluchowskie cylindry i wysokie sprezanie??? z tego co wiem to w tym motocyklu jeden gaznik byl przewidziany na jeden cyl. silnik po przejechaniu 200m na przepustnicy otwartej na fula zaczyna prychac i gasnie trudno go zapalic po odkreceniu swiec ,swiece suche napewno go nie zalewa Dodaje fotki gaznika moze ktos zna jego budowe moze zle cos podlaczylem dodam ze dysza paliwa zostala rozwiercona z 130 na 180 a tutaj film jak to chodzilo w maluszku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 raczej sprawdzilbym pompe paliwowa jak ma slabe zaworki to tak bywalo nawet na gazniku oryginalnym Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 A ja bym pompy nie sprawdzał tylko wstawił elektryczna 21 wiek w końcu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jazbata18 Opublikowano 14 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 A ja bym pompy nie sprawdzał tylko wstawił elektryczna 21 wiek w końcu.mam pompke elektryczna gaznikowa cisnienie robocze od 0,20 do 0,40 bar jest to samo co maj do tego zaworki i orginalny gaznik ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 to samo co silnik malucha na forum motocyklowym, wydawalo mi sie poprostu, ze widze na filmie oryginalna pompke paliwowa malucha... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpextreme Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 srednica gaznika w 126p- 23 mm, skoro masz cos natworzone w silniku to przydało by się więcej. Ile? nie wiem, zależy głównie od stopnia sprężania i obrotów, czy wyższe teraz uzyskujesz. Wiec te 26mm minimum musi miec a to na zdjeciu nie wygląda :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jazbata18 Opublikowano 14 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 srednica gaznika w 126p- 23 mm, skoro masz cos natworzone w silniku to przydało by się więcej. Ile? nie wiem, zależy głównie od stopnia sprężania i obrotów, czy wyższe teraz uzyskujesz. Wiec te 26mm minimum musi miec a to na zdjeciu nie wygląda :biggrin:Mierzylem gaznik ma 32mm od strony przepustnicy a obroty to ma na tym gazniku niemilosierne :-P malo nie wyskoczy nie wiem jaki stopien sprezania ale bedzie dosyc wysoki jak glowica poszla 5mm w dol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 Zwiększ poziom paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.Pastor Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 Na takim filtrze nie dojdziesz do ładu z tym bałaganem. Wywal to badziewie bo nie nadaje sie nawet do odkurzacza. Zubaża jak cholera i nie ustawisz gaźnika. Druga sprawa to kolektor i położenie gaźnika średnio mi sie podoba ale zacznij od filtra. ps. były włoskie wersje tego silnika w starych Pandach ze stojącym "normalnym" samochodowym gaźnikiem i bez żadnych tuningów 650-tka miała w serii 30KM a nie 23KM jak w maluchu przy b. małym spalaniu. Jakieś tam niewielkie rezerwy ten silniczek posiada. Z motocyklowych części w maluchu to jak pamiętam były wsadzane silniki 1000cm Yamahy i turlało się to całkiem nieźle w Rajdach Polski na przełomie lat 80/90. Biło to na głowe rzemieślnicze zestawy na 38 KM bo w takich 650-tkach dramatycznie spadała żywotność a spalanie wzrastało okrutnie. Cytuj PASTOR GARAGE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nikel54 Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 Ja bym jeszcze zmienił kolano dolotowe tak aby gaznik był pziomo. Bo jak zawias pływaka jest od strony filtra to jest za mały poziom paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 Moim skromnym zdaniem ten gaźnik ma o wiele za dużą średnicę gardzieli a sprawa druga to za długie kolanko kolektora dolotowego.Kolejny problem jest związany z bujaniem silnika i gwałtownymi zmianami poziomu paliwa o czym pisze "nikel54" w poprzednim poscie. Ten gaźnik wypada obrócić o 90 stopni.Gaźniki z membraną sterowaną podciśnieniem wymagają obudowy filtra powietrza o odpowiedniej objętości i doświadczalnie dobranej powierzchni przekroju na wlocie do obudowy aby zachować wymagane podciśnienie w obudowie, w celu zachowania prawidłowej pracy membrany, w całym zakresie obrotów. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jazbata18 Opublikowano 15 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 (edytowane) Moim skromnym zdaniem ten gaźnik ma o wiele za dużą średnicę gardzieli a sprawa druga to za długie kolanko kolektora dolotowego.Kolejny problem jest związany z bujaniem silnika i gwałtownymi zmianami poziomu paliwa o czym pisze "nikel54" w poprzednim poscie. Ten gaźnik wypada obrócić o 90 stopni.Gaźniki z membraną sterowaną podciśnieniem wymagają obudowy filtra powietrza o odpowiedniej objętości i doświadczalnie dobranej powierzchni przekroju na wlocie do obudowy aby zachować wymagane podciśnienie w obudowie, w celu zachowania prawidłowej pracy membrany, w całym zakresie obrotów.nie masz racji bo wiem ze koledzy w swoich rajdowych maluchach zakladaja jeszcze wieksze gazniki moj silnik bedzie mial okolo 40km.zastanawia mnie to bujanie silnika czy to nie wplywa na kolysanie sie paliwa w komorze plywakowej i zbyt szybkie zamykanie sie iglicy?? po czym nie dostaje dostatecznej ilosci paliwa .Droga sprawa w czesci gdzie gaznik ssie powietrze jest kanal podcisnieniowy ktory doprowadza powietrze pod membrane czy moze czasem brakowac powietrza pod membrana jak silnik zasysa powietrze i automatycznie membrana nie podniesie iglicy ktora otwiera paliwo ?? Edytowane 15 Maja 2013 przez jazbata18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 (...) moj silnik bedzie mial okolo 40km.(...) 40 kilometrów trwałości? Coś słabo... Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jazbata18 Opublikowano 15 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 40 kilometrów trwałości? Coś słabo...Masz cos madrego oprucz tego do napisania jesli nie to po co zasmiecasz watek chyba na chlopski prosty rozum chodzi o konie mechaniczne jednak nie ma to jak filozof na forum 40 kilometrów trwałości? Coś słabo...Masz cos madrego oprucz tego do napisania jesli nie to po co zasmiecasz watek chyba na chlopski prosty rozum chodzi o konie mechaniczne jednak nie ma to jak filozof na forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 15 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2013 nie masz racji bo wiem ze koledzy w swoich rajdowych maluchach zakladaja jeszcze wieksze gazniki moj silnik bedzie mial okolo 40km.zastanawia mnie to bujanie silnika czy to nie wplywa na kolysanie sie paliwa w komorze plywakowej i zbyt szybkie zamykanie sie iglicy?? po czym nie dostaje dostatecznej ilosci paliwa .Droga sprawa w czesci gdzie gaznik ssie powietrze jest kanal podcisnieniowy ktory doprowadza powietrze pod membrane czy moze czasem brakowac powietrza pod membrana jak silnik zasysa powietrze i automatycznie membrana nie podniesie iglicy ktora otwiera paliwo ?? Szanowny kolego jeżeli koledzy mają większe gaźniki to dlaczego założyłeś mniejszy ?Poważasz moje zdanie i odszczekujesz się Tomkowi a nie potrafisz poprawnie napisać skrótu "Konia Mechanicznego " ?Opisz nam jaki związek w/g Ciebie ma wielkość gardzieli gaźnika do mocy silnika ?Jakieś 20 lat temu zakładałem do 126P gaźnik z CB250 na kolanku hydraulicznym - rozkręcił się do tak wysokich obrotów, że tłoki spotkały się z zaworami a korby wyszły mu bokiem - zabawa się skończyła :biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.