Skocz do zawartości

gsf 1200 II generacji czy vfr800 rc46


Rekomendowane odpowiedzi

witam, zamierzam kupić jeden z powyższych motocykli. Wcześniej jeździłem zaledwie gsx600f z 1997

 

Mam 176 cm wzrostu i zaledwie 70kg wagi we środę jadę oglądać jedno z dwojga i tutaj pytanie. które było by waszym zdaniem odpowiedniejsze. Zaznaczam że pytam głównie pod kontem moich gabarytów, chciałbym oszczędzić sobie i sprzedającemu sytuacji w której siadam na motor i ten okazuje się być za ciężki lub za wysoki itp.

Chciałbym, żeby skupić się tutaj na dopasowaniu gabarytami mnie i motoru, a nie rozmowie o tym czy to za mocne albo że to dwa różne motory. Z tym sobie poradzę chodzi mi tylko o to żebym nie pojechał na darmo 200km bo tyle mam do zrobienia.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytanie kompletnie pozbawione sensu. motocykle są dla ludzi do jeżdżenia; od umiejętności zależy w zasadniczej mierze, czy będziesz potrafił maszynę utrzymać. sprawdź sobie wagę i wysokość siodła w stosunku do posiadanego sprzętu, będziesz miał punkt odniesienia

moim prywatnym zdaniem jeśli zadajesz takie pytanie - powinieneś sobie odpuścić, bo nie bardzo masz pojęcie, za co się bierzesz i co to oznacza

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vfr jest bardzo fajnie wywazona, nisko srodek ciezkosci. Ale skoro pytasz o czy dasz rade to hmm. Oba ciągnał od samego dołu i mozesz sobie zrobić krzywde. Jak sie nie przejedziesz to sie nie przekonasz.

Vfr to szybki turystyk do miasta sredni- cos o tym wiem ale sie da i nawet na kolanku.

Napisz ile masz dosiwadczenia w km? ile masz do zamkniecia opony. Czego oczekujesz od motocykla?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomijając moc silników, a jest jej sporo, oba motocykle są dość ciężkie.

Miałem styczność tylko z VFR, i wiem jak trudne jest przepychanie tej kobyły po garażu.

Pewnie bandit jest jeszcze cięższy..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki nie przesadzacie z tą masą trochę? Autor ma teraz GSX600f. Wydaje mi się, że różnica w masie będzie pomiędzy 15 a 30kg między tymi trzema sprzętami, tzn. obecnym VFRą i Banditem. To nie to samo co przesiadka z jakiejś 125tki.

Wysokość siedziska i pozycję podając wzrost i model sprzętu najprościej porównać tutaj.

http://cycle-ergo.com/

Odnośnie VFR - kumpel, który ma chyba poniżej 170cm wzrostu ogarnia sprzęt. Co prawda ma problem z wycofaniem motocykla siedząc na nim gdy jest nawet lekko pod górkę, ale ogólnie daje radę.

 

Pozdr.

F.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki nie przesadzacie z tą masą trochę? Autor ma teraz GSX600f. Wydaje mi się, że różnica w masie będzie pomiędzy 15 a 30kg między tymi trzema sprzętami, tzn. obecnym VFRą i Banditem. To nie to samo co przesiadka z jakiejś 125tki.

Wysokość siedziska i pozycję podając wzrost i model sprzętu najprościej porównać tutaj.

http://cycle-ergo.com/

Odnośnie VFR - kumpel, który ma chyba poniżej 170cm wzrostu ogarnia sprzęt. Co prawda ma problem z wycofaniem motocykla siedząc na nim gdy jest nawet lekko pod górkę, ale ogólnie daje radę.

 

Pozdr.

F.

 

No pewnie że jak będzie chciał to ogarnie, odpowiadam tylko odnośnie pytania co do konkretnego moto.

Sam znam gościa, nazywa się krótki. jak nazwa wskazuje nie był zbyt wysoki, jeździł na zzr1100 a na postoju podpiera się jedną nogą. Tylko pytanie czy warto się tak mordować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytanie kompletnie pozbawione sensu. motocykle są dla ludzi do jeżdżenia; od umiejętności zależy w zasadniczej mierze, czy będziesz potrafił maszynę utrzymać. sprawdź sobie wagę i wysokość siodła w stosunku do posiadanego sprzętu, będziesz miał punkt odniesienia

moim prywatnym zdaniem jeśli zadajesz takie pytanie - powinieneś sobie odpuścić, bo nie bardzo masz pojęcie, za co się bierzesz i co to oznacza

jsz

Może i od umiejętności zależy czy go utrzymam, jednak dużo mniej ich do bandita potrzeba facetowi 185cm wzrostu i 100kg wagi a więcej na pewno nakombinuje się ktoś kto ma 176cm i 70kg :> ( mam na myśli że nawet gdyby nigdy nie siedział na moto i nie wiedział jak się zachować to nadrobi krzepą)

Naszła mnie myśl o gsf 1200 bo miałem okazje pojeździć małym bandytą i jeździłem gsxf i jeden i drugi ma też słuszną wagę ale ciągnie dopiero powyżej 7tys.obrotów. oprócz tego do wyprzedzania zwłaszcza we dwoje musiałem często do 4 zrzucać co mnie osobiście nie bawi.

Tak więc to tyle jeżeli idzie o mój strach przed b 12 a teraz wrażenia z jazdy próbnej :>

Zrobiłem raptem 10 km ale już mogę powiedzieć że duży silnik nie przeszkadzał mi robić slalomu przy spacerowej prędkości tak samo przyspieszenie cudo, dokładnie o to mi chodziło od dołu. Co prawda nie próbowałem nawet na 1 i 2 biegu szarpać gazu bo to jednak głupota po przesiadce z 600 ale nie jest za wysoki i na spokojnie dojdziemy do ładu jeśli go wybiorę. Szukam jeszcze gdzieś blisko fvr do obejrzenia ale wątpie żeby była tak wygodna jak bandit a to też się dla mnie liczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zioło - nie taki BANDIT straszny, jak go malują.

Ja też przed kupnem (a 5 sezonów jeździłem cb 500) bałem się go jak ognia :ohmy: Okazał się jednak bardzo łatwy w prowadzeniu i po kilku km-ach nie chciałem z niego zsiadać. Pozycja jest bardzo wygodna, a spokojnie operując gazem dupy nie urwie.

Teraz już nie mam strachu, ale wciąż ogromny respekt, gdyż ostro potraktowany odwdzięcza się tym samym.

Podstawą są dobrej jakości opony, i odpowiednie ciśnienie a zobaczysz, jak łatwo się prowadzi...

 

No i jest świetny zarówno do pośmigania w koło komina, jak i do dalekiej turystyki z 3-ma kuframi i pasażerką :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie chcę zakładać nowego tematu a mam jechać masę kilometrów po ten motor:

 

http://tablica.pl/oferta/suzuki-gsf-1200s-bandit-CID5-ID2NQRh.html#11b5d783fb

 

bardzo proszę o opinie. Może ktoś zobaczy coś czego taki laik jak ja nie widzi.

Dodam tylko że naklejki na przedzie są z modelu starszego co zauważyłem tylko nie wiem czy się martwić.(zamierzam w związku z tym obejrzeć ramę przy główce pod owiewką bardzo dokładnie i porównać numery na lagach i ramie z papierami.

Jeśli ktoś ma jakieś podpowiedzi, tudzież blisko na miejsce postoju motocykla to proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...