PROC Opublikowano 10 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2004 nie wiem czy juz o tym mieliscie okazje poczytac, ale juz tam, napisze.Informacje pochodza z angielskiego tygodnika MCN. 1 GSXR 1000 2005No jak to im wyjdzie to troche Suzuki narozrabia :banghead:Silnik: otrzyma nowe wieksze zawory z tytanu. kazdy cylkinder bedzie zasilany podwojnym wtryskiem paliwa w podobnym systemie jaki stosuje Honda. Nowy bedzie mial o 10 KM wiecej niz poprzednik czyli 175 mierzone na silniku (155 na kole) Jeszcze cos tam narozrabiali w silniku ale nie bardzo skumalem ich jezyk wiec nie bede wprowadzal was w blad.Rama: Geometria bedzie zblizona do wyczynowego GSV-R bedzie lzejsza i sztywniejsza. Caly motocykl ma wazyc 170 kg na sucho i byc jeszcze mniejszy (upakowany).Stylizacja: Tu Suzuki narobi sobie nowych fanow marki i nowych "wrogow". Motocykl ma byc upodobniony do wyczynowego GSV-R Moto GP a cecha charakterystyczna bedzie jego "nos" czyli przod owiewki ktory jest dosc szeroki i wyglada dosc ciezko jak na tego typu sprzet. Zadaniem tego "nosa" jest dociskanie przodu motocykla co ma poprawic jego stabilnosc czyli polaczenie spoilera i owiewki ;)Wydech motocykla to cos zupelnie nowego- nie jest to tradycyjna "lufa" wycelowana w niebo, nie jest to wydech pod zadupkiem, ani wydech w stylu Buella pod silnikiem.Uklad wydechowy ma byc bardzo krotki i lekki. Ma wychodzic spod silnika przechodzic pod prawym podnozkiem kierowcy i... konczy sie kawalek za nim, czyli tuz za pieta kierowcy! Nie wiadomo czy ten manewr przejdzie bo Suzuki chyba zapomnialo o zastosowaniu katalizatora ;) Hamulce beda mocowane radialnie To chyba bedzie na tyle. Honda CBR 600RRTu za duzo sie nie nameczyli.Silink ma ponoc wkrecac sie szybciej i wyzej niz poprzenio a to za sprawa tytanowych zaworow. Zaciski hamulcowe beda mocowane radialnie a przednie kolo bedzie prowadone przez zawieszenie typu upside-down.Stylizacja ma nawiazywac do FireBlade 1000 Niestety nie mam dostepu do skanera i nie moge zamiescic zdjec ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Climat Opublikowano 10 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2004 Jeżeli 1000 będzie podobny do gsv-r to kupuję!! :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 10 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2004 http://www.motorcyclenews.com/jpeg/103/878189.jpeg a jednak cos wykombinowalem :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manulo Opublikowano 11 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2004 http://www.motorcyclenews.com/jpeg/103/878189.jpeg a jednak cos wykombinowalem ;) Ten przód GSXRa jest ohydny :banghead: Ale zobaczymy jak to będzie na prawdę wyglądać ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skalar Opublikowano 11 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2004 Nie znam sie zbytnio ale zdjecie troche wyglada na fotomontaz. A co do owiewki to mi kaczke przypomina :lol:dopisane:zdjecie jest troche slabej jakosci ale porownalem je z modelem ad. 2003 i chyba sie mylilem co do fotomotazu.. jest to raczej model studyjny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RUTER Opublikowano 13 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2004 175 PS do 170 kg. Ja pi... to będzie się działo. Czytałem ze blady ma mieć około 180 PS. Pewnie Yamaha dowali 185. Wtedy Hayabongo ZX 12 i XX muszą mieć pod 200. Ciekawe kiedy będą wymagali na to wszystko licencji pilota. :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ruffneck Opublikowano 13 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2004 gsxr z tym kaczym dziobem wyglada po prostu brzydko.. :| ble ble tfuj ;) suzuki nie robilo nic przy swoim gsxrku od 3 lat (poza drobnymi zmianami.. typu hamulce ) ,.. wiec przyszla na niego pora jednak nie wydaje mi sie zeby nowa yamaha czy cbr'a swiezo wprowadzona juz mialy podnosic moc.. moze w 2006 :banghead: ciekawi mnie wlasnie jak w tym wszystkim odnajda sie hayabusa i zx12r .. bo honda juz plodzi cbr xx1200 ;) pozdrowka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_SE Opublikowano 15 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2004 Z tego co ja slyszalem GSXR bedzie mial 183 koniki przy 163 kg wagi (?!?!?!?!).W kazdym razie tak pisalo w jakijes niemieckiej gazetce,dzisiaj czytalem.No i na zdjeciu wygladal inaczej,tz znacznie bardziej przypominal TL1000,znacznie bardziej mi sie podobal niz ten,ktorego pokazal PROC...tak mi sie przynajmniej wydaje,moze to ten sam,ale watpie...Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Climat Opublikowano 16 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2004 Moim zdaniem mocy zbytnio nie podniosą a zdecydownie poprawią właściwości jezdne.Przykładem jest 750 z tego roku który na masterbike okazał się najszybszym motocyklem a ma raptem 156kucy (ze srad)Co do zdjęcia na górze to słyszałem że ktoś sie dużo bawił photoshopem.Cięzko powiedzieć ale nie sądze żeby aż tak radyklnie zmienili wygląd. Chociaż patrząc na srady to chyb najbardziej ze wszystkich się zmieniają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 16 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2004 KOLEJNA NOWOSC YAMAHA MT 01 Pamietacie prototypowa Yamahe z 1999 roku ktora to miala zastapic V-maxa (byl o niej temat na forum)Jesli jej nie widzieliscie to juz w 2005 bedzie ja mozna zobaczyc na ulicach!Motocykl jest juz po pierwszych drogowych testach.Co najciekawsze motocykl wchodzi do produkcji tylko z minimalnymi odstepstwami od pierwowzoru!Silnik nie bedzie mial, jak zakladano, pojemnosci 1600 ccm lecz 1700 i bedzie on pochodzil w Warriora.Ma miec moc podwyzszona do 100KM.Przednie zawieszenie i hamulce z radialnie zamocowanymi zaciskami maja pochodzic z Yamahy R1, tylne zawieszeni nie bedzie mialo amortyzatora umieszczonego z boku silnika przy cylindrach, bedzie to zwykly system z centralnym amortyzatorem.Lampa przednia bedzie zgodna z prototypem a tyl bedzie zbiorem diod LED.Gdy pierwszy raz zaprezentowano ten motocykl wszyscy mowili ze wydechy nie beda tak wysoko w wersji produkcyjnej a tu prosze wszystko wskazuje na to ze beda!Czas pokaze czy MT 01 bedzie godnym nastepca V-maxa i czy stanie sie motocyklem kultowym. Mi motocykl podoba sie nawet bardzo ale nie nazwal bym go nastepca V-maxa co do GSXR 1000 to zamieszczone zdjecie jest okladka tygodnika MCN nie jest to zaden fotomontarz, mam ta gazete i sa w niej jeszcze inne zdjecia tej maszyny, niestety nie mam dostepu do skanera i moglem zamiescic tylko to co bylo juz na stronie MCN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polokokt Opublikowano 16 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2004 No, no, MT01 - styl ktory dokladnie preferuje. patrzac na fotki tyl pewnie ulegnie jeszcze znacznym retuszom, ale jesli zostawiliby przod w takiej formie jak teraz to ja bym sie nie pogniewal ;) http://www.motobykz.co.uk/Yamaha/MT01.htm Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skalar Opublikowano 16 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2004 MT01 całkiem fajne... ale nie osiągnie tego co V-MAX. Tak to jest, jeżeli raz uda się zrobić coś nadzwyczajnego, nieprzeciętnego to już prawie niemożliwe jest przebicie dawnego dzieła. W tym przypadku V-MAXa. Podobnie jest z muzyką, nie ma chyba zespołu który umiał by nagrać lepszą płyte od swojego najlepszego albumu ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bratek Opublikowano 16 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2004 Tak jest, nie można zrobił ideału dla ideału, nie można wyprodukowac czegoś o czym będzie można powiedzieć że jest to następca VMax i zapomnieć o tym kultowym motocyklu.MT01 jest niecodziennym pomysłem i może kontynuować idee muscle bike'a, miejmy nadzieje że będzie to robił godnie :P A GSXR, to chyba jakaś pomyłka, nie wierze aby wypuścili taki motocykl ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 16 Lipca 2004 Administrator Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2004 Jeżeli MT wejdzie do produkcji to jaki sens ma wprowadzenie do produkcji Bulldoga o pojemności 1600 ccm? A to oficjalnie (niby) zapowiedziała Yamaha...Przecież oba motocykle są podobne. Nie wiem co kombinuję kolesie z Yamahy, ale ja mam mętlik informacyjny. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 17 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2004 w artykule o MT 01 byla zmianka o Bulldogu - podobno Yamaha od poczatku mowila ze Bulldog ma byc tylko przyjemnym (grzecznym) motocyklem do codziennego uzytkowania :P Ogolnie Yamaha chce wprowadzic chyba nowa rodzine motocykli o podobnym wygladzie gdyz jest juz prototyp MT 03 z silnikiem od XT660 ogolnie ma byc zachowany w stylu MT 01 i supermoto :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.