Skocz do zawartości

Climat

Forumowicze
  • Postów

    66
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Skąd
    W-wa / Żoliborz

Osiągnięcia Climat

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. To pytanie do znawców. Który byście polecili?? Podsunięto mi wczoraj :) taki pomysł i po zastanowieniu się zacząłmi się podobać. Skoro gixxeridzie na sprzedaż to myślę o DUKU. A co spece by polecali? (mowa o nowych) Dzięki
  2. Jakoś po tym co napisałes nie jestem przekonany że wiesz co potrzeba żeby w pełni korzystać ze srada. Napewni nie wiesz nic ponad. Jeżeli nie masz kratek to w air boxie masz na pewno zajebisty syf. W gsx-r ach to podstawa jeżeli chodzi o osiągi motocykla. Jeżeli masz zasyfiony filtr to na bank tracisz jakieś 8kucy. Tak więc podnieś bak i dobierz się do airboxu. Wymień filtr a airbox DOKŁADNIE wymyj i wysusz. Oddaj potem moto na regulację gaźników i różnicę odczujesz na bank. I kup kratki na wloty. Nie są tam montowane bez powodu. Uwierz mi. Warto.
  3. Moim zdaniem mocy zbytnio nie podniosą a zdecydownie poprawią właściwości jezdne. Przykładem jest 750 z tego roku który na masterbike okazał się najszybszym motocyklem a ma raptem 156kucy (ze srad) Co do zdjęcia na górze to słyszałem że ktoś sie dużo bawił photoshopem. Cięzko powiedzieć ale nie sądze żeby aż tak radyklnie zmienili wygląd. Chociaż patrząc na srady to chyb najbardziej ze wszystkich się zmieniają.
  4. Jeżeli 1000 będzie podobny do gsv-r to kupuję!! :banghead:
  5. Ja tam płace abonament więc mam pełen dostęp do zasobów :buttrock: Jak będą jeszcze jakieś ciekawe to wystawie.
  6. Link #2 juz poprawiony :buttrock:
  7. Dla mnie to jest niesamowite. MotoGp - konkurencja sięga zenitu a on mimo wszystko stara się przynajmniej jechać fair. Poniżej link do filmiku z camery zamontowanej na moto Sete. Zwróćcie uwagę na pierwszy zakręt w wyścigu. Dla mnie taki widok jest niesamowity. Filmik #1 A to najfajniejsze momenty z wyścigu w Rio (poprawiony link) Filmik #2
  8. I mieli rację bo głupek jesteś i do tego nawet czytac nie umiesz gdyż już raz pisałem i podałem Ci linki do strony na której masz pomiar mocy Twojej maszynki. Dzieciak. :crossy: Dodam jeszcze. Jesteś po prostu kolejnym przykładem braku wyobraźni i samouwielbienia, które sprawia że każdy kto posiada nawet odrobinę wiedzy będzie uważał Cię za zwykłego prostaka którego iloraz inteligencji jest w okolicach zera. Więcej. Piszesz że jesteś "ostrożny" i nie zap****... jak rozumiem, dla Ciebie "miszczu kiery" jazda na gumie nie należy do gatunku niebezpiecznych. Co za gość!
  9. Ty naprawdę nie masz pojęcia o czym piszesz. 180konna hayaba to tak jak 1300 konny skyline z www.exvitermini.com 200konny SAMOCHÓD jest znacznie słabszy od mojego pierwszego motocykla cagiva mito 125 która miała tylko 34 kuce. Mimo wszystko jak w 1300 konnym aucie dodasz gazu to co najwyzej spalisz kapcie, a na motorku?? ...oby mnie wtedy w poblizu nie bylo bo to ch*jowy widok (czytaj smiertelny wypadek na wislostradzie na odcinku 3 pasmowej prostej drogi) Hayabuse kupies TYLKO dla tego ze byla ladna. I nie oszukuj sie. To nie ma sensu. Twoja krzywa nauki bedzie rosla w tempie w jakim maluch przyspiesza do 300, przy czym techniki nie opanujesz tylko bedziesz walczyl o przetrwanie. Ale coz. Niebawem bedziesz mistrzem prostej i wystapisz w BikerBoys 4 :crossy: * - D.
  10. Zamieszczam poniżej słowa Micka Doohana. Gość co jak co ale jest obiektywny :crossy: Najlepsze jest ostatnie zdanie :crossy: "...Six years on from their famous battle for the 500cc title in 1998, five-time former World Champion Mick Doohan says his old rival Max Biaggi has no chance of wrestling the MotoGP World Championship crown away from the grasp of Valentino Rossi. Biaggi makes his 100th start in the premier-class at Assen this weekend but Doohan says a proven lack of consistency over the past 99 races will prevent the Italian from fulfilling his MotoGP dream, even riding the all-conquering Honda RC211V. “I don’t know how many times we’ve seen it before with Biaggi – he can win on a Yamaha and he can win on a Honda and that’s all he can do, he can’t string anything together, his consistency’s not there,” said Doohan. “When you’ve got somebody as dominant and determined as Valentino Rossi, it’s a hard act to follow. You know, Yamaha went from leading the World Championship and being World Champions in 1993 when Rainey crashed to never being able to do anything again. “This sport is about more than just the motorcycle – you really need a rider to make the difference. I’m a Honda man through and through but we need to work at getting our riders up to speed so that we can challenge Valentino because at the end of the day it’s the Valentino show...”
  11. Wejdź na stronę http://www.svrider.com/ i poczytaj. Myślę że po paru minutach na tej stronie zdanie na temat svki bedzie jasne. :evil:
  12. Sorry że podam po Angielsku ale muszę wyjść. Jak by co to przetłumaczę jutro. "...Because the speed of the rear wheel is based on the RPMs at the front sprocket. Speed, though is a combination of the RPM at the front sprocket, scaled by the ratio of the rear/front sprocket (just like any geared system, like bicycles). So, for a constant RPM, your speed will vary depending on the sprocket selection. The speedo reading assumes stock sprockets, which means that your speedo reading will vary from reality by varying degrees depending on your sprocket selection..."
  13. Różnica pomiędzy 2000 a 1999 czy 98 jest... żadna. wszystki mają 116 podawane przez producenta czyli Twój motocykl ma w najlepszym wypadku 97 kucy w/g danych z testu sport bike rider. Zmiana nastąpiła w 2001 i moc wzrosła o chyba 6 czy 8 kucy (czyli w sumie nie wielez) natomiast znacznie spadła waga motocykla. moj motocykl ma 118 koni czy tego chcesz czy nie mam te dane od producenta i masa ludzi wie ze w 2000 roku gsxr600 mial mocniejszy silnik - a i dla porownania moj kumpel ma gsxr600 z 98 i jechal na mojim to mowi ze czuc bardzo roznice jak calkiem inny motor. Moze twoj to jakas felerna wersja ze ci na 2 idzie 145km/h jak cos zapraszam do mnie i porownamy http://www.sportrider.com/bikes/146_Weight...rements/#suzuki Wybierz Suzuki i czytaj. Są to dane zebrane z ostatnich 7 lat na podstawie testów i pomiarów na hamowni. Popatrz na różnice mocy i wagi pomiedzy 97-00 a 01-03 I przykro mi sprowadzać Cię na ziemię ale ŻADEN producent nie wprowadza modyfikacji w silniku podczas ostatniego roku produkcji danego modelu. Owszem często pojawiają się wersje limitowane ale poza ewentualnym amorem skrętu czy innym malowaniem to niczym się nie różnią. Gruntowna zmiana w sradzie pojawiła się w 1998 roku gdyż modele 96 i 97 miały poważne problemy w zakresie 4-8000 obrotów. Potem do 2001 nic nie było zmieniane. W 2001 nastąpiła zmiana modelu a silniki dostały wtrysk + sporo innych ciekawostek. Dodatkowo jeżeli chcesz poczytać o gsx-r ach to wpadnij na www.gixxer.com Może zbierzesz trochę wiedzy podpartej faktami a nie wyssanej z palca.
  14. Różnica pomiędzy 2000 a 1999 czy 98 jest... żadna. wszystki mają 116 podawane przez producenta czyli Twój motocykl ma w najlepszym wypadku 97 kucy w/g danych z testu sport bike rider. Zmiana nastąpiła w 2001 i moc wzrosła o chyba 6 czy 8 kucy (czyli w sumie nie wielez) natomiast znacznie spadła waga motocykla.
  15. 1 ka ok 110km, 2ka ok 145km/h @Adam i inni posiadający "niesamowite' 600tki. Proponuję posprawdzać zębatki. Często w motocyklach używanych wkładane są niestandardowe zębatlki porzez co może wystąpić dość spore przekłamanie licznika.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...