Sylwester Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 (edytowane) Witam wszystkich,KTM LC 640 2006 rok, przebieg 5tys mil zakupilem pierwszy w swoim zyciu Ktm i mam nadzieje ze nie ostatni ;).Motocykl jak zimny pali normalnie z ssaniem, jak pochodzi z 1-2 minuty i zdejme ssanie to czasem po wlaczeniu biegu zgasnie a czasem smiga normalnie. Czasem musze pojechac chwile z ssaniem. Dzisiaj pojezdzilem troche wiecej, stojac w korku po jakims czasie musialem go trzymac na obrotach inaczej by sam zgasl, dodajac szybko gaz go od razu go dlawilo. Dzieje sie juz tak od kilku dni, wymienilem mu filtr powietrza bo byl dosc zasyfiony, mialem wymienic swiece ale wydaje mi sie ze to nie ma nic wspolnego.Ma ktos moze pomysl co sprawdzic???.Pomozcie bo dopiero co go kupilem i nie moge sie nim wpelni nacieszyc. Pozdrawiam Edytowane 30 Kwietnia 2013 przez Sylwester Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mesiash Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 normalnie to bym pewnie strzelał w luzy zaworowe, ale z takim przebiegiem nie mam pojęcia...Z założenia jak lato jest deszczowe, lub nie mam czasu w sezonie robię nie mniej jak 5 tys. czyli jeśli moto ma ~ 6 lat powinien mieć przejechane ~ 30 tysi.akurat na pełny serwis :) Ale ja się nie znam więc bierz to z rezerwą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 To gaznik czy wtrysk ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 to gaźnikpo pierwsze to go rozgrzewaj dobrze przed jazdą a nie minuta-dwie,po drugie czy nie masz za niskich jałowych obrotów,jaki masz gaźnik? Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Opublikowano 1 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 (edytowane) KTM wyglada jak z salonu, pelna ksiazka serwisowa z ostatni wpisem przy okolo 4tys mil. Ma zalozony pelny system Acropovic.Co do rozgrzewania to rozgrzewam go standardowo tak samo dlugo jak inne motocykle ktore posiadalem i nie mialem zadnego problemuGaznik ma Mikuni. Tak sobie mysle ze moze ktos cos pogrzebal przy skladzie mieszanki? Bieg jalowy jest dobrze wyregulowany bo inaczej nie trzymal by obrotow caly czas, a tutaj najwiecej dzieje sie przy cieplym silniku, czasem delikatnie strzeli i zgasnie i musze go palic z gazu. Edytowane 1 Maja 2013 przez Sylwester Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mesiash Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 to gaźnikpo pierwsze to go rozgrzewaj dobrze przed jazdą a nie minuta-dwie,po drugie czy nie masz za niskich jałowych obrotów,jaki masz gaźnik? kuurcze, a ja byłem pewien że wtrysk ;/tym bardziej zaprowadź go na regulacje, i sądzę że problemy znikną, szarpnie Cię to max 350 pln. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 tam musi byc wszystko ogarnięte na 100% zeby jezdzic, trzeba sprawdzi gaznik, filtr musi byc czysty i nasączony(jeśli to wersja enduro a nie SM), luzy zaworowe sprawdzone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Opublikowano 1 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 tam musi byc wszystko ogarnięte na 100% zeby jezdzic, trzeba sprawdzi gaznik, filtr musi byc czysty i nasączony(jeśli to wersja enduro a nie SM), luzy zaworowe sprawdzone filtr ma nowy, dzisiaj troche dokladniej poogladalem wszystko i zauwazylem ze guma pomiedzy cylindrem a gaznikiem dosc sporo sie zsunela. Zalozylem i posprawdzalem reszte. Jutro przetestuje jak problem bedzie dalej to jade na warsztat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Zawory i gaźnik przede wszystkim w tym modelu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Opublikowano 3 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 okazalo sie ze lapal lewe powietrze przez obejmy, po dokreceniu wszystko wrocilo do normy, smiga ze az milo. Tak czy inaczej dzieki wszystkim za rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 okazalo sie ze lapal lewe powietrze przez obejmy, po dokreceniu wszystko wrocilo do normy, smiga ze az milo.Tak czy inaczej dzieki wszystkim za radyTak czy siak zawory wyreguluj, bo nie wiele trzeba żeby spalić głowice, szczególnie HF. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwester Opublikowano 24 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2013 moze komus sie przyda. Problemem jednak nie okazala sie gumowa obejma a swieca, ktora gubila iskre, po wymianie wszystko wrocilo do normy juz na dobre. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.