Skocz do zawartości

Pajero II czy coś innego


vtec
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie to, że ten program jest jakoś specjalnie wartościowy, ale w najnowszym Zakupie kontrolowanym (tvn turbo) masz terenówki, m.in. Gallopera.

Trochę nie na temat, ale też trochę i w temacie

Program ten jak i jemu podobne są skierowane dla mas, i absolutnie nie widziałbym w tym nic złego, że wypowiedzi prowadzących są poziomu "zwykłego Kowalskiego", nawet gdy redaktorzy prowadzący wiedzą więcej.

Ale.............

Brak w ich oczach tej iskry, tej miłości do motoryzacji, tego czegoś, tego nie trzeba pokazywać, to albo jest w człowieku, albo tego po prostu nie ma. Choćby najpiękniejszą polszczyzną mówili, piękne samochody pokazywali, to nic to nie da.

 

Włodzimierz Zientarski i paru innych w tym kraju mają to coś w oczach, tę iskrę motoryzacji, to coś. Ja czułem w głosie Zientarskiego tą nutę fascynacji motoryzacją, i przecież tak naprawdę o to właśnie chodzi. Bez takiej osoby te programy ogląda się jak kuchenne rewolucje :D, po prostu jest to tylko Show must go on!

Chętnie oglądam "Panoramę" ale też dlatego, że prowadzącym jest Andrzej Turski, lubię faceta za sposób w jaki przekazuje wiadomości, głos, wygląd, po prostu za całość.

To jest moje zdanie, i ja to tak widzę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No racja, z tym że ja akurat rodziny Zientarskich nie mogę ścierpieć - czy to w tv, czy w radio. Ja na miejscu autora tematu za taką kasę bym sobie kupił Forda Explorera Sport, albo Bronco II - ale domyślam się, że takich wynalazków nawet nie bierze pod uwagę.

Edytowane przez pawelhead
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@vtec

Podejdź do warsztatu 4x4 i porozmawiaj z ludźmi co te samochody ogarniają. Tutaj chłopaki chcą pomóc, ale wiedzy nieco brakuje.

3" liftu na zawieszeniu Pajero to spora modyfikacja z racji budowy owego a co za tym idzie to koszt. Koła wchodzą 32" po tym, Niektórym 33".Zależnie od producenta opony :cool: . Bywa że obcierają nadkola lub błotnik tnie oponę. Kupujesz pajero to zwróć uwagę na ramę zwłaszcza w tylnej części pojazdu przy kołach. Najlepiej walnąć sie na glebe i nap**dalać młotkiem po niej (ramie :) ). Jeśli sprzedający sie niezgodzi to sobie odpuść. Odbudowa tego elementu to neverendingstory :) . Blokada tylnego dyfra w pajero II była w serii. Występują też z LSD. Znam paru co usunęli wałki balansowe z silnika z 2.8. Przyczyna była zawsze ta sama czyli zatarcie. Co do wielkości w środku to polemizowałbym. Może się wydawać duży dla kogoś kto na co dzień jeździ matizem, seiczento, yarisem albo innym miejskim piździkiem. Wielkością w środku pasuje normalnej osobówce.Z tym że bagażnik to totalna porażka. Wrzucisz do benzyny gaz i możesz tam jedynie reklamówkę z zieleniną wozić.

Co do mostów: w 2.8 są masywniejsze niż w 2.5. Te same prawdopodobnie są w 3.0 V6 z innymi przełożeniami dyfra. Aczkolwiek fabryka pakowała tam co akurat mieli na magazynie. Jak sam nie ogarniasz tematu to zabierz mechera ze sobą który wie o co kaman( warsztat 4x4) . Zapłacisz parę złotych,ale nie wtopisz na padlinie.

A tak sie zapytam: Do czego ci 4x4 na czarnym?

pis(s) off🦆

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@vtec

Podejdź do warsztatu 4x4 i porozmawiaj z ludźmi co te samochody ogarniają. Tutaj chłopaki chcą pomóc, ale wiedzy nieco brakuje.

3" liftu na zawieszeniu Pajero to spora modyfikacja z racji budowy owego a co za tym idzie to koszt. Koła wchodzą 32" po tym, Niektórym 33".Zależnie od producenta opony :cool: . Bywa że obcierają nadkola lub błotnik tnie oponę. Kupujesz pajero to zwróć uwagę na ramę zwłaszcza w tylnej części pojazdu przy kołach. Najlepiej walnąć sie na glebe i nap**dalać młotkiem po niej (ramie :) ). Jeśli sprzedający sie niezgodzi to sobie odpuść. Odbudowa tego elementu to neverendingstory :) . Blokada tylnego dyfra w pajero II była w serii. Występują też z LSD. Znam paru co usunęli wałki balansowe z silnika z 2.8. Przyczyna była zawsze ta sama czyli zatarcie. Co do wielkości w środku to polemizowałbym. Może się wydawać duży dla kogoś kto na co dzień jeździ matizem, seiczento, yarisem albo innym miejskim piździkiem. Wielkością w środku pasuje normalnej osobówce.Z tym że bagażnik to totalna porażka. Wrzucisz do benzyny gaz i możesz tam jedynie reklamówkę z zieleniną wozić.

Co do mostów: w 2.8 są masywniejsze niż w 2.5. Te same prawdopodobnie są w 3.0 V6 z innymi przełożeniami dyfra. Aczkolwiek fabryka pakowała tam co akurat mieli na magazynie. Jak sam nie ogarniasz tematu to zabierz mechera ze sobą który wie o co kaman( warsztat 4x4) . Zapłacisz parę złotych,ale nie wtopisz na padlinie.

A tak sie zapytam: Do czego ci 4x4 na czarnym?

 

Na czarnym w sumie nie jest potrzebny mi 4x4, ale wolałbym mieć możliwość używania 4x4 na czarnym, oczywiście tylko zimą, bo nie wiadomo kiedy może z czarnego zrobić się białe. Samochód który mnie interesuje jest w Danii i chyba tam się po niego wybiorę. Znalazłem zdrowy egzemplarz z przebiegiem 120kkm 3.0 V6 krótki z tyłu bez siedzeń i taki by mi odpowiadał :)

Jaki to koszt zrobic lift2-3''?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3-4 tysie za porządny, amatorski:), dedykowany zestaw. Po drodze mogą jeszcze wyjść pierdółki z cyklu gumki, końcówki wahacza,drążków. Większe koła zazwyczaj ujawniaja luzy w układzie kierowniczym i zawieszenia. Większe koła= większe spalanie :). Ale zamiast ładować w lifty, to bym sobie zrobił porządny pakiet startowy.

Dania to bogaty kraj... Solą wszystko i wszędzie ;) . Tym bardziej bym spód oglądał... :icon_mrgreen:

pis(s) off🦆

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuje Ci rozejrzeć się za patrolem Y60 ewentualnie Y61. Sprzęty nie do zajechania. Będe kupował takiego ale za jakiś czas więc w szczegóły jeszcze nie wchodziłem ale jego możliwości są zacne. Dobrze się też nim jeździ, moje odczucie że lepiej niż pajero.

13703312764b45157fd8fe5.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

psuję się na potęgę rumuńska terenówka ARO :)

 

a łada Niva mimo nazwy Łada w nazwie, jest wdzięczną terenówką na różnego rodzaju lasy i inne wertepy.

 

3/4 nadleśnictw jest wyposażonych w takie sprzęty, dobrze znosza LPG, części tanie,

Edytowane przez cycoh
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedyny poważny minus niwy to brak ramy jak zaczniesz tym skakać może zrobić się smutno :D

 

a pozatym jak pisze poprzednik wrzucasz 1 generacje bidazaworu, i wiosną/latem w zasadzie 5l wahy do baku żeby się pompka nie zatarła a takto latasz non stop na lpg.....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy jest taki samochód, który będzie jechał po 100cm śniegu. No chyba, że śnieg będzie zmarźniety to wtedy po wierzchu pojedzie :)

Koledzy ja też się interesuję podobym autem co kolega vtec, powiedzcie mi, czy lepiej wybrać Grand Vitara(2000-2005) 3d czy Jimmy? Którmu łatwiej jest zapodać lift? i czy warto.

Bogaci są fajni i w miarę uczciwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Zbycho

To nie te Forum ... aczkolwiek jest tu kilka osób znających się na rzeczy ...

 

Wejdź na www.forum4x4

 

Tyle, że konto musisz założyć. I uważaj ... lubią polecieć z szyderą ...

Chciałem wrzucić Ci linka, ale wchodził na moje konto.

Edytowane przez Zbycho
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...