_Conny_ Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Jak w temacie - postanowiłam przywrócić dawny blask mojemu małemu banditowi. Wykorzystałam okres zimowego przestoju żeby rozkręcić motocykl, dokładnie go oczyścić (samemu lub piaskowaniem, w zależności od elementów), przemyśleć koncepcje kolorystyczne, poszukać części itd. Praktycznie wszystko co możliwe zostało pomalowane, łącznie z setami, półkami, kierownicą, wahaczem czy lagami. Szczegóły i zdjęcia umieszczę już wkrótce, ponieważ projekt jest już w finalnej fazie.Od razu nadmienię, że ten wątek jest tematycznie powtórzeniem z forum Polish Bandit Crew, ale ponieważ wielu tutejszych znanych mi forumowiczów jest zainteresowanych efektami tych prac, postanowiłam zamieścić również tu efekty. Może z nieco innej perspektywy, ponieważ projekt wkrótce zostanie zakończony. Jeśli Ktoś zastawia się dlaczego wolałam doinwestować starego bandita, w dodatku takiego małego (poj. 400), zamiast kupić sobie coś większego i w lepszym stanie, to najprostsza odpowiedź brzmi: z pasji i zauroczenia tym właśnie modelem :) GSF 400 z racji samej pojemności nie są w Polsce popularnymi sprzętami, a w dodatku jest to wersja japońska, co czyni ją szczególnie interesującym i wyjątkowym motocyklem.Dlatego postanowiłam zabawić się tej zimy i odrestaurować tego bandziorka. Poniżej kilka ujęć bandita sprzed całej akcji. Uważny obserwator z pewnością dostrzeże liczne defekty estetyczne :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej_04 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Jak widziałem ostatnio efekty renowacji, to naprawdę bylem pod dużym wrażeniem. Wielki szacun :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Też mi się zdarzyło prowadzic renowację bandziora siostry i też go bardzo lubi ale niestety strona techniczna nosi ślady nieumiejętnych speców. W tej chiwili sprzęt wygląda tak http://www.bikepics.com/members/shebombel/91bandit400/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Conny_ Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Też mi się zdarzyło prowadzic renowację bandziora siostry i też go bardzo lubi ale niestety strona techniczna nosi ślady nieumiejętnych speców. W tej chiwili sprzęt wygląda tak http://www.bikepics....el/91bandit400/Jedno z Twoich zdjęć przedstawia tylni błotnik - taki chciałam zamontować u siebie, ale nie dało rady wykorzystać oryginalnych mocowań. Wykorzystałam więc jako "błotnik" element mojego nadkola, który został obcięty żeby nieco mojego bandita odświeżyć :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Pasuje do linii zadupka :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Conny_ Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Dzięki! Wrzucam dla porządku kilka fotek z rozbiórki. Z perspektywy czasu muszę przyznać, czym pewnie Ameryki nie odkryję, że motocykl się rozkręca zdecydowanie szybciej i łatwiej niż później się go składa.. Choć i przy rozkręcaniu pojawiają się problemy, których rozwiązanie potrafi zająć sporo czasu. W moim przypadku było to wyjęcie, a w zasadzie wymiana łożyska główki ramy - dla mnie masakra :wacko: Powyżej i poniżej etap pierwszy - garażowy oraz operacja na otwartym sercu, czyli święta z silnikiem na kuchennej wyspie :laugh: a później już czysta przyjemność, czyli czyszczenie w domowych warunkach: oraz brud w czystej postaci :D A potem zaczęły się pojawiać pierwsze efekty... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Poważna robota :) U mnie z bonusowych rzeczy pochłaniających czas była polerka dźwigni biegów i hamulca plus komór pływakowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Conny_ Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Poważna robota :) U mnie z bonusowych rzeczy pochłaniających czas była polerka dźwigni biegów i hamulca plus komór pływakowych.Jak mój mąż postanowił zajrzeć w moje hamulce, to mu dwa popołudnia na to zeszły.. Okazało się, że tłoczki miałam tak zapieczone, że w czasie hamowania działał tylko jeden tłoczek na każdy zacisk z przodu! Masakra, jakbyśmy tego nie wyczyścili, to bym chyba musiała zakuć buty w podkowy i hamować nogami w tym sezonie :tongue: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ford Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Conny gratuluje samozaparcia i pomysłowości!!Mnie żona raczej za wtarganie silnika i trzymanie go w kuchni wywaliłaby razem z nim z mieszkania!!I tak twierdzi że ostatnio zamało poświęcam jej uwagi!! :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 To ty frustrat jesteś, ja myłem zawieszenie w wannie i nikt się nie czepiał :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Conny_ Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Mnie żona raczej za wtarganie silnika i trzymanie go w kuchni wywaliłaby razem z nim z mieszkania!! A Ty pewnie byś nie zniósł jakby chodziła z paznokciami wiecznie brudnymi od smaru i motocyklowego syfu :laugh: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Conny gratuluje samozaparcia i pomysłowości!!Mnie żona raczej za wtarganie silnika i trzymanie go w kuchni wywaliłaby razem z nim z mieszkania!!I tak twierdzi że ostatnio zamało poświęcam jej uwagi!! :rolleyes: Pomyśl poważnie nad zmianą :biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Conny_ Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Generalnie Suzi do tej pory była czarnym motocyklem. Od teraz będzie jeszcze bardziej czarna a w dodatku czerwona :) I jeszcze więcej czerni! :) Dla starej zardzewiałej chłodnicy nie znalazłam lepszej alternatywy niż odnowienie. Efekt jest całkiem niezły. Myślałam, że będzie gorzej :happy: Wahacz jest tym, co mi osobiście podoba się najbardziej. To kwestia gustu oczywiście. Zdjęcie niestety nie oddaje tego, jak fajnie wyszedł ten napis - takiej delikatnej wypukłości :wub: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ford Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Super!! NIezłe efekty!!Jestem ciekaw jak prezentuje się na żywo!! :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2013 Zuch dziewczyna!Wszystko wyglada super, chociaz przyznam ze wole czarne ramy :).Nie zapomnij tylko wymienic lozysk wahacza i jego lacznikow z amorkiem - to dosc podstawowa sprawaktora zmieni zachowanie motocykla w zakretach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.