songoku Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 no ale trzeba przyznać, ze bardzo metodycznie sie do tego zabierasz :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Kolego okrzem to może jeszcze pracę magisterską na ten temat napisac i opublikowac pod nickiem "okrzem" ? Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Limo, już jakiś czas staram się przyglądać różnym torom przejazdu i je analizować. Nie znalazłem jednak zdjęć Poznania "z lotu ptaka" z widocznymi wyjeżdżonymi śladami więc robie to z pomocą filmów na youtube. Ja znalazłem na maps.google.pl, w opcji satelita :). Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 W Białej Podlaskiej jest płaskie profilowanie i nikt tam nie narzeka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Proponuję dany tor obejść na piechote i robić notatki na mapce Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Proponuję dany tor obejść na piechote i robić notatki na mapce Dokładnie. To naprawdę dużo daje, przynajmniej dla mnie. Dlatego wieczorne spacery po torze z browarem są tak cenne :) Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 (edytowane) Ale jak jest za dużo browarów, to te profilowania mogą nam się pomylić :) . Edytowane 4 Kwietnia 2013 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 A ja mam mieszane uczucia jeżeli chodzi o takie "zapoznanie", bo kiedy na własne oczy zobaczyłem z bliska ryfle przed wejściem pod mostek, to przestałem po nich cisnąć. Wcześnie nie dość, że po nich jechałem, to jeszcze hamowanie mi tam wypadało i się niczym nie stresowałem :) Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 A ja mam mieszane uczucia jeżeli chodzi o takie "zapoznanie", bo kiedy na własne oczy zobaczyłem z bliska ryfle przed wejściem pod mostek, to przestałem po nich cisnąć. Wcześnie nie dość, że po nich jechałem, to jeszcze hamowanie mi tam wypadało i się niczym nie stresowałem :) Przecież nie wyglebiłeś z tego co piszesz to czym się stresować :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 filmiki z youtube z wyscigow track day chyba bardziej sa pomocne :huh: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Ale właśnie kamerki "on board" mocno spłaszczają widok i powodują odkształcenie perspektywy, więc one chyba raczej są ok tylko do nauki nitki toru i toru jazdy. Dla mnie np. sporym zaskoczeniem było to, że ostatni zakręt w Poznaniu jest dość mocno profilowany (dodatnio), więc można go przejeżdżać szybciej, niż to się na początku wydaje. Z perspektywy motocykla nie zwróciłem na to uwagi, ale stojąc przy torze z boku widać to wyraźnie. Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Kurcze, fajne jest jak youtube zapamiętuje ostatnio oglądane filmiki i później sugeruje podobne na głównej stronie. Na przykład teraz mi takie coś podsunął: https://www.youtube.com/watch?v=LK5K9MHH9to Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Widzę, że sytuacja trochę przerosła. W takim razie jako największy zwolennik Radomia opiszę go jak to widzę.Kierunek w lewo (pierwszy zakręt w lewo).Pierwszy niewielkie profilowanie dodatnie. Łagodny, bardzo szybki zakręt, gdzie tor przejazdu uwarunkowany jest dobrym wyjściem na następny, który jest przedłużeniem pierwszego. Pomiędzy 1, a 2 nie ma prostej. Profilowanie w 2 jest największe przy wewnętrznej. Na wyjściu zmniejsza się do zera. Dlatego na wyjściu łatwo o uślizg. 3 jest bardzo długi i spokojnie się zacieśnia. Profilowanie +, zwiększające się czym dalej tym bardziej. Tu warto zacząć szeroko i stopniowo zacieśniać, by wyjść przy wewnętrznej. Tu jak wspomniałem profilowanie jest mocno dodatnie, a trzeba mocno dohamować do zakrętu 4. Ten jako pierwszy w prawo jest wg mnie kluczowy. Bardzo ciasny, więc większość ludzi jedzie środkiem lub nawet po zewnętrznej. Tymczasem profilowanie przy wewnętrznych betonkach jest tak duże, że bardziej opłaca się jechać ciasno. Na wyjściu profilowanie zmmiejsza się do zera co uniemośliwia mocne przyspieszanie jeżeli za wcześnie znajdziemy się przy zewnętrznej. Pewnie dlatego często się tam wywracają. Kolejne zakręty to 5 i 6, które jedziemy jak jeden. Tu jeżeli widzisz 2 zakręty to jedziesz zbyt wolno lub bardzo źle patrzysz. Piątkę jadę z dohamowaniem raczej szeroko, bo na całej szerokości profilowanie jest takie samo. Za to 6 bardzo duże wewnątrz. Tylko kolano trzeba schować bo betonki są wysoko i można zaczepić. Kolejny 7, w lewo wydaje się być płaski i symetryczny. Znacznie szybszy od poprzedniego więc przyspieszamy da capo al fine. Po minięciu środka (to chyba się apleks nazywa) są małe dziurki w nawierzchni. Znaczy wyglądają na duże, ale są absolutnie nie groźne i można ich nie zauważać. 8 jest dziwny, dla mnie trudny, bo nie wiem jeszcze dlaczego za zwyczaj wchodzę za wcześnie i brakuje mi na wyjściu. Wchodząc nie widzę wyjścia i często najeżdżam na betonki. Niewielkie dohamowanie na wejściu i ostatni najszybszy 9. Płaski z szerokim wyjściem na prostą startową. Zakręt kończy się prawie na linii start meta. Napisałem, nie czytam, drukuje. Można krytykować. Tak to widzę i już coś czuję, że pisanie jest trudniejsze niż jazda. Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 1-szy zakręt, nie jedzie się na stycznej w S1i ja 3-ci jadę na dwa apexy Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2013 Inaczej to wszystko wyglada jak sie jedzie po torze 100 czy 200km/h a inaczej jak sie idzie na piechote ,ze o browarach nie wspomne :) Faktycznie wszyscy polecaja przejsc sie na piechote po torze i porozgladac ,poszukac jakis punktow odniesienia czy nawet sladow na asfalcie .Pozniej jadac troche wolniej mozna to wszystko poskladac do kupy i probowac sie odnalezc w czasie i przestrzeniu.Mala patelnia jest najbardziej wyprofilowanym zakretem na torze ale to juz bardziej widac jak sie idzie na piechote niz jak sie tam tnie na zlamanie karku :)Kiedy na poczatku pytalismy chlopakow jak pokonywac niektore zakrety to okazywalo sie ze :- przed duza patelnia hamujemy za gorka !(gdzie tam jest jakas gorka ?!)-lewy po slawiniaku( zwany niepojetym ) ciagniemy dlugo ,blisko lewego kraweznika zeby mozna ostro odkrecac do prawego inaczej wyrzuci nas na srodek i bedzie wolniej - w prawy przed mala patelnia zmieniamy bieg przed dolkiem zeby nas nie bujalo jak ladujemy nastepny bieg w tym dolku ( !?) ,- w prawy pod trybunki skrecamy na wysokosci rysy ktora jest na asfalcie ( jaka rysa ?! ) - prawy szybki pod debami bierzemy na odkreconej manetce bo po wewnetrznej jest zrolowany asfalt i przy zamknietej manetce moto jest bardzo niestabilne Dopiero przy wolnieszym :) przejezdzie i zwroceniu uwagi na te elementy okazalo sie ze rzeczywiscie chlopaki maja racje ,wystarczy juz tylko to wszystko zgrac i mamy dobry czas :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.