jimi11 Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Druga zaleta szklanek to trwałość i stabilnośc wymiarów - mniej powierzchni trących i bezwładnych mas które nie tworzą pasożytniczych sił zwiększających tarcie i zuzycie elementów .Dokladnie tak. Chcialem tylko ubrac to jakos zeby bylo proste do zrozumienia :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 No ale panowie tez bez jaj po co zdrowy silnik zmieniać na drugi zdrowy ... przecież to bez sensu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Druga zaleta szklanek to trwałość i stabilnośc wymiarów - mniej powierzchni trących i bezwładnych mas które nie tworzą pasożytniczych sił zwiększających tarcie i zuzycie elementów . Tylko pierwsza część Twego zdania jest zgodna z prawdą a resztę musisz ponownie przemyśleć.Eliminacja łatwych w obsłudze dźwigienek zaworowych spowodowała radykalne przedłużenie żywotności prowadnic zaworowych które podczas remontu kapitalnego głowicy wymagają specjalistycznego oprzyrządowania.Natomiast powiększono powierzchnie trące i masę elementów pośredniczących pomiędzy wałkiem a zaworem.Powiększenie powierzchni trących przy jednoczesnym o wiele lepszym smarowaniu zmniejszyło nacisk jednostkowy na poszczególne elementy.Jedyną wadą jest dosyć uciążliwa regulacja okresowa luzów zaworowych. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Raszu jak ty chcesz załapać mechaniki to tak jakbyś chciał jednym haustem wypić 2L coli. Najlepiej będzie jak zaopatrzysz się w książkę o tematyce tylko silnikowej (ja akurat uczyłem się na "Silniki spalinowe" wymaganej przez szkołę) i będziesz miał jeszcze drugą nieco bardziej ogólną skupiającą się w okół budowy pojazdu. Prawda jest taka, że i tak najwięcej się dowiesz podczas grzebania i uzupełniania informacji na bieżąco. Zobacz temat albo dwa użytkowniczki Tamaka. Dziewoja się zawzięła i się uczy. Masz tam conieco podstaw już opisanych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raszu1 Opublikowano 29 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Raszu jak ty chcesz załapać mechaniki to tak jakbyś chciał jednym haustem wypić 2L coli. Najlepiej będzie jak zaopatrzysz się w książkę o tematyce tylko silnikowej (ja akurat uczyłem się na "Silniki spalinowe" wymaganej przez szkołę) i będziesz miał jeszcze drugą nieco bardziej ogólną skupiającą się w okół budowy pojazdu. Prawda jest taka, że i tak najwięcej się dowiesz podczas grzebania i uzupełniania informacji na bieżąco. Zobacz temat albo dwa użytkowniczki Tamaka. Dziewoja się zawzięła i się uczy. Masz tam conieco podstaw już opisanych. Nie planuję nauczyć się mechaniki w dwa tygodnie ;) Spokojnie :) Super, dzięki za cynk! (z książką i z tematami Tamki!) Cytuj Pozdro 600cc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Cynk to teraz dostaniesz bo książka oprócz tego, że nazywa się "Silniki Spalinowe" to jej autorem jest Piotr Zając i Leon Kołodziejczyk. Obaj panowie byli nauczycielami w moim technikum jeden został dyrektorem warsztatów drugi nie wiem. Książek o ogólnej budowie motocykla niestety nie znam. Wiem, że WSiP coś tam miał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Nie planuję nauczyć się mechaniki w dwa tygodnie ;) Spokojnie :) Super, dzięki za cynk! (z książką i z tematami Tamki!) W takim razie przestań się golić a jak mnie dogonisz to będziesz mechanikiem :biggrin:Sama nauka teorii potrwa kilka lat a potem następne kilka to praktyka Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raszu1 Opublikowano 29 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 @Shinigami: Dziękówa! @P.D.: Nie spodziewam się lekkiej drogi ;) Cytuj Pozdro 600cc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.