Januszm Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 wueska, powiedz mi dlaczego jest gorszym rozwiazaniem, jesli R4 o identycznej pojemnosci ma wieksza kulture pracy, rownomierniej oddaje moc, ma wiekszy moment obrotowy, generuje mniej wibracji i nie tak agresywnie reaguje na zamkniecie gazu? Nawet to spalanie boxera po miescie jest podobne do R4. Podkresle jeszcze raz, da sie z tym boxerem zyc, jednak odstaje on wedlug mnie od R4 montowanego w ZRX 1200, ktory jest jeszcze na gaznikach. Kuba jak chcesz to kupuj R 1200, tylko wez pod uwage, to co ja napisalem bys nie byl rozczarowany ;) To nie jest tylko moja opinia o tych silnikach, czytalem podobne na innych forach, artykulach. Z motocykla jako calosci jestem bardzo zadowolony, wreszcie po tylu latach, mam maszyne, ktora jest na mnie szyta i spelnia moje oczekiwania co do motocykla. Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Janusz boxery sa nie omal silnikami stworzonymi do płynnego wylewania momentu, który dostępny jest cholernie nisko i liniowo. Zaletą jest większa kultura pracy ale tylko nie których r4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzmen Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Mogę się podpiąć odrobinę? :)Tam na samym początku autor wątku napisał że silnik dziwnie reaguje na gaz w zakrętach. Jakos to sobie potrafię od biedy uzmysłowić, silnik z wałem równoległym do osi podłużnej motocykla, kręci w lewo moto w prawo (chyba?) i bedzie się tak kiwać na boki i zdaje się że taki ich urok.Czy dobrze mi się wydaje że sam wał napędowy nie gra takiej roli gdy silnik jest z wałem poprzecznie w stosunku do motocykla?Np. kupiłam niedawno taką Hondę NTV z wałem zamiast okropnego łańcucha i chyba nie powinien wzorem BMW zachowywać się w zakrętach. Miałam dosyc dawno okazję pojechać kawałek na BMW k 100. Był całkiem ok pomimo tego że cieżkie strasznie. Tylko to noszenie nim powodowane gazem było dziwne i nie wiem czy przyzwaczaiłabym sie do tego. Nie powinien, ten motocykl wogule nie skręca ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Ze wysoka wartosc momentu obrotowy dostepna jest juz od niskich obrotow, to faktycznie musze przyznac, dzis z pod swiatel ruszylem na trzecim biegu, jakos tak sie zgapilem, pozniej juz z ciekawosci nie redukowalem. Jednak caly czas nic sie nie dzieje w czasie jazdy :) Chodz i tak dla mnie to bez wiekszej roznicy, poniewaz odkad jestem na wyspach jezdze jak emeryt :) Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tamka Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Nie powinien, ten motocykl wogule nie skręca ;pWeź przestań . Trochę chyba skręca bo ma kierownicę :icon_razz:Właściwie to mnie mobilizujesz żeby ten skład złomu doprowadzic do uzytku :) Cytuj Blackbird uległ zniszczeniu na skutek przejechania przez autobus. Ja trzymam się na śrubkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubagsx Opublikowano 7 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2013 (edytowane) Janusz boxery sa nie omal silnikami stworzonymi do płynnego wylewania momentu, który dostępny jest cholernie nisko i liniowo. Zaletą jest większa kultura pracy ale tylko nie których r4.Ale co by nie mówić... Na Afrykę i mongolskie stepy ludzie lecą boxerami BMW. Czy to przypadek, czy są solidniejsze od rzędówek? Edytowane 7 Kwietnia 2013 przez kubagsx Cytuj freude am fahren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tamka Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Yeuop pojechał na jednocylindrowcu i wrócił żywy. Przynajmmniej z tej mongolii, a na afrykę zbiera kasę zdaje się. Jak kupi BMW to już nie pojedzie bo kasy nie będzie Cytuj Blackbird uległ zniszczeniu na skutek przejechania przez autobus. Ja trzymam się na śrubkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Generalnie BMW trzeba się przejechać żeby zrozumieć dlaczego R4 w turystyku to jakaś pomyłka;) Silniki R4 to "sportowo-turystyczne" takie o połączenie młotka z imadłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.