Skocz do zawartości

Opony szosowo-turystyczne do 125-tki


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam do was takie pytanie zamierzam kupić nową opone na TYŁ do nsr 125 w serwisówce jest napisane że to powinna być opona 130/70-17 ja jednak na motorze mam założoną starą opone na tyle która jest: 130/70/18 czy moge sobie zmienić na 130/70-17 czy to jest jakaś różnica ? prosze o odpowiedź:icon_eek:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NSR do 93r. mają z przodu felge 17" a z tyłu 18" a nsr powyżej 93r. (kocie oczy) mają obydwie felgi 17"

widocznie masz serwisówke nie do tego rocznika co trzeba...

130/70-17

130- szerokość w mm

70- wysokość opony (% szerokości opony)

17- średnica w Calach

Edytowane przez motowojtas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O kurcze...

 

Ta opona kosztuje od 400-800zł ? zamiast tego 130/70/18 nie moge kupić innej jakiegoś zamienika co będzie tańszy? ewentualnie znacie jakąś strone co tanio sprzedają oponY?

Pozdro

 

Czy ktoś mi może pomóc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O kurcze...

 

Ta opona kosztuje od 400-800zł ? zamiast tego 130/70/18 nie moge kupić innej jakiegoś zamienika co będzie tańszy? ewentualnie znacie jakąś strone co tanio sprzedają oponY?

Pozdro

 

Czy ktoś mi może pomóc?

 

Cześć sąsiad :bigrazz:

Jutro sprawdzę co mogę mieć i za ile ale nie licz że kupisz za 100 PLN dobrą, nową oponę :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...

Witam,

nadszedł czas wymiany mojej tylnej opony do CBR 125 bo obecny Continental 130/70-17 62H się już nieco wysłużył.

Wg manuala zalecana jest 100/80-17 52P, ale na takiej CBR będzie już całkowicie wyglądać jak rower. Więc moje pytania, co lepsze:

PIRELLI DIABLO STRADA 120/70ZR17 vs. Bridgestone Battlax 120/70-17 vs. Continental Twist SM 130/70-17 (ew. Conti GO! - mam taką na przodzie) vs. Pilot Sport 120/70-17?

 

Nie chcę wydawać nie wiadomo jak wiele na oponę z racji, że to tylko 125 cm3

Jeżdżę po asfalcie, czasem zdarza się jechać po wilgotnym lub mokrym.

 

Myślę o Pilotach i Continentalu.

A wg Was co lepiej kupić?

 

Szerokiej drogi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli to moje wrażenie, że tył mi tak trochę "pływa" to byłoby spowodowane właśnie tym? Dzisiaj jadąc po mokrej drodze ślizgnęło mnie na łączeniu łatania drogi (był dołek i go zasmarkali jakąś smołą).

 

Czyli im bliżej standardu tym lepiej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...