bonhart88 Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Dopóki śnieg za oknem jeszcze jeden temat Filozoficzno-motoryzacyjny. Zakup dużego kombi do 20 tyś.-narazie są 2 typy V70 i A6-raczej diesel, ale nie skreślam PB+lpg-raczej automat, ale nie skreślam manuala-niskie przebiegi roczne (diesle dla momentu nie dla ekonomii) Na rynku jest milion Audi i pół miliona Volvo, jednak w tej kasie 90% to fury od handlarzy z skręconymi na 200 tyś licznikami, więc kupić coś będzie ciężko. Możecie coś doradzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 (edytowane) Cześć Z doświadczenia mogę napisać, że jeśli chciałbyś volvo w dieslu, to szukaj z silnikiem D5. Co prawda nie V70 a S60 takim sporo jeździłem. Sprzedawany z przebiegiem 240.000km i od nowości zero awarii. Pięknie się zbierał i jako jedyny dotychczas diesel, którym jeździłem nie był specjalnie wrażliwy na prędkość jeśli chodzi o spalanie. Generalnie nawet jak się nim leciało szybko to spalanie nie rosło zbyt mocno. Żwawy, oszczędny i bezawaryjny diesel z ciekawym dźwiękiem, bo to 5 cylindrów.Odnośnie A6 - tylko czytałem, że najlepszy diesel to 3.0, Ewentualnie 2.0 ale nie z początków produkcji. Zaznaczam, że tylko z lektury negatywne opinie są na temat 2,5 i 2,7 TDI. Odnośnie benzyn kilku znajomych miało passaty i A4 z silnikami 1.8T i bardzo sobie chwalili.Z tego co się orientuję 1.8T było też chyba w A6. Pozdr.F. Edytowane 13 Marca 2013 przez filipr Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonhart88 Opublikowano 13 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 3.0 to za dużo, jeżeli diesel w Audi to 1.9 albo 2.5. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 no zapomniałem o 1,9 - ten to w ogóle jest idealny, najlepszy silnik VAG. Tylko, że hmmm musisz się liczyć z przebiegiem pewnie 400.000 - 500.000km Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 a6 c5 1.9 tdi bez 500 000km to jak igła w stogiu siana, 2.5tdi v6 jest sporo ale bywają z nimi kłopoty, jest tez opcja 2.8 w benzynie lepiej bierzez dołu niz te diesle i jest szansa dorwac z mniejszym przelotem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pork Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Zakup dużego kombi do 20 tyś.-narazie są 2 typy V70 i A6-raczej diesel, ale nie skreślam PB+lpg-raczej automat, ale nie skreślam manuala-niskie przebiegi roczne (diesle dla momentu nie dla ekonomii) Z tych dwóch wymienionych, to BMW e39. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 (edytowane) a6 c5 1.9 tdi bez 500 000km to jak igła w stogiu siana, 2.5tdi v6 jest sporo ale bywają z nimi kłopoty, jest tez opcja 2.8 w benzynie lepiej bierzez dołu niz te diesle i jest szansa dorwac z mniejszym przelotem No właśnie. Z tym się zgadzam. Jakiś czas temu znajomy sprzedawał A6 2.8 quattro z 98 albo 99 roku. Pierwszy właściciel a w zasadzie drugi, bo pierwszym był jego ojciec. W każdym razie samochód ponad 12 lat i przebieg autentyczny niecałe 150.000km ;) Pozdr.F. Edytowane 13 Marca 2013 przez filipr Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 YubyCzyli, że faktycznie te 2,5tdi są do dupy?Kumpel od tego 2,8 quattro miał tylko jakieś drobne problemy z elektryką, ale dosłownie jakieś pierdoły. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Odpuść sobie silnik 2.5 tdi w Audi, z góra nie dojdziesz do ładu (można dojść ale kasa :blink:), nie będę tu Ci pisał wypracowania na temat, po prostu nie kupuj z silnikiem 2.5 tdi. chyba że jesteś bogaty :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Odpuść sobie silnik 2.5 tdi w Audi, z góra nie dojdziesz do ładu (można dojść ale kasa :blink:), nie będę tu Ci pisał wypracowania na temat, po prostu nie kupuj z silnikiem 2.5 tdi. chyba że jesteś bogaty :wink: Ale podobno bogaci diesli nie kupują :) Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiiniika Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Nie wiem, czy moja opinia się do czegoś przyda, ale na co dzień zajmuję się czytaniem różnych raportów dotyczących samochodów klasy premium, no i gdzie nie spojrzę, to zarówno nowe, jak i używane samochody Volvo mają niezłą przewagę nad Audi. Za późno, żebym dała radę się o tym rozpisywać, ale jutro zedytuję ten post :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 (edytowane) Audi możesz brać 1,9 TDI na pompowtryskach o mocy 130PS. Przy tej wadze jedzie tak niczwgo sobie , ale jak byś mu zrobił delikatny chip na okolice 160PS to masz fajne auto z niezawodnym silnikiem. Jak chcesz benzyne to bierz poczciwe 2,4 V6 170PS. Możesz w quattro a nie musisz (zawsze to lepsza trakcja, a napędy te są niemal wieczne). Te dwa silniki (poza TDI na pompie VP o mocy 110 koni, który bez chipa nie jedzie w tym aucie) są najmniej awaryjnymi. Jak byś chciał mocniejsze to 2,7 biturbo ma 250PS i faaaaajny moment :D , tyle że jak przyjdzie do wymiany turbin to wielu mech chce wyjmować silnik (choć z moich obserwacji wynikało że da się bez) Jakość wykończenia Audi będzie równie dobra jak Volvo, niemniej jednak do Volvacza częsci są droższe , a wielu rzeczy w zamiennikach nie ma, i trzeba się ASO ratować gdzie nie jest tanio w porównaniu do Audi. Jeśli masz jeszcze na myśli innego Diesla w Audi, to tak jak poprzednicy pisali 2,5TDI odpuść, bo nie dość że zacierają się wałki rozrządu, to jeszcze padają sterowniki pomp wtryskowych. Edytowane 13 Marca 2013 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Odnośnie Volvo, hmmm nie jestem do końca przekonany. Np 1.6 diesel to bodajże ten sam co w fordzie i PSA. 2.0 diesel nie jestem pewien, ale też chyba nie jest to konstrukcja Volvo. Wspomniany przeze mnie wcześniej D5 to podobno konstrukcja, która była jeszcze w Audi100, tylko udoskonalana cały czas.No i XC70 - trzech znajomych ma i wszyscy narzekają, głównie na zawieszenie i elektronikę. No dobra jeden z nich ma prawo bo miesza na Ukrainie a tam dziurska w asfalcie takie jak po uderzeniu meteorytu, ale dwóch pozostałych? Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonhart88 Opublikowano 13 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 (edytowane) Czyli rozum skłania ku nie zrżniętemu A6 z 1.9tdi - tylko tutaj bardzo mało automatówA co do silników to na pewno nie będzie żadnych wodotryskówVolvo albo D5 albo 2.4 wolnossące + lpgw audi 1.9 tdi (2.5 odpuszczamy) albo 2,4+lpg p.s. fura nie dla mnie, asystuje koledze przy zakupach jego samochodów i po minie w postaci mazdy6(nie było mnie przy zakupie) szukamy czegoś mniej gnijącego.http://otomoto.pl/mazda-6-C28288813.html - tutaj mazda Edytowane 13 Marca 2013 przez bonhart88 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 (edytowane) Czyli rozum skłania ku nie zrżniętemu A6 z 1.9tdi - tylko tutaj bardzo mało automatów p.s. fura nie dla mnie, asystuje koledze przy zakupach jego samochodów i po minie w postaci mazdy6(nie było mnie przy zakupie) szukamy czegoś mniej gnijącego.Bardzo fajne auto, miałem nie jedno i nie dwa, więc moge coś o nich powiedzieć. Pompowtryski nie są jakoś przesadnie awaryjne, i mają fajny moment obrotowy już od niskich obrotów. Po lekkim chiptuningu który w żaden sposób nie wpłynie na trwałosć, z tego auta robi się naprawdę przyjemny wóz. Ponadto jak znajdziesz coś w skórze w nawigacji to środek będzie przyjemny. A i o rdze nie ma sie co martwić.Możecie też luknąć na "piątke" E39, ale tylko diesel 3,0 albo benz 2,8. Oczywiście nie faworyzuje tutaj Audi, ale lubie tę markę i znam się na tych wozach dlatego też je proponuje.A co do samego zakupu, to najlepiej pojechać do Niemców i samemu coś przywieść, u nas większość ma w okolicach 400-500tyśi, tyle że poskręcane na 200. Edytowane 13 Marca 2013 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.