gargamel Opublikowano 18 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 W moim najnowszym nabytku, czyli K-750 potrzebuję wstawić nowe tuleje cylindrowe. Czy ktoś ma namiary na ludzi / warsztaty z dolnego-śląska gdzie mogę z czystym sumieniem oddać cylindry do tulejowania. Ile takie coś teraz kosztuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 Motor-tech katowice, p. Woryna, co prawda gorny Śląsk, ale zawsze,wstawia z powodzeniem tuleje do wyczynowych 2T, więc taki K-750 to bułka z masłem Poczytaj co napisał GRANAT i popraw swój post.Po wstawieniu tulei cylinder w tym motocyklu odfrunie w siną dal i kolega będzie szukał drugiego silnika. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 Jeszcze nie spotkałem się z cylindrem którego nie idzie zatulejowac, a czemu nie da się w tym moto? Człowiek uczy się całe życie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 Jeszcze nie spotkałem się z cylindrem którego nie idzie zatulejowac, a czemu nie da się w tym moto? Człowiek uczy się całe życie ;) To teraz już spotkałeś - po prostu za mało "mięsa" aby roztoczyć pod tuleję Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 aha, to ciezka sprawa bo pewnie kupic te cyliki to teraz kłopot, zawsze mozna do woryny napisac meila, a nóż cos wymysli, wstawia tuleje np do takich cylków http://allegro.pl/cylinder-ktm-sx-360-96-97r-nowy-nicasil-okazja-i3059119030.html i to lata hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 aha, to ciezka sprawa bo pewnie kupic te cyliki to teraz kłopot, zawsze mozna do woryny napisac meila, a nóż cos wymysli, wstawia tuleje np do takich cylków http://allegro.pl/cy...3059119030.html i to lata hehe Czy Ty w ogóle wiesz o jakim silniku tutaj piszemy ? Dlaczego porównujesz K-750 do KTM ?Porównaj sobie sposób mocowania cylindrów w tych silnikach.Kupić nowe to nie problem - jest internet , są Motobazary co kilka tygodni. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 Piotrze nie denerwuj się, gosc pyta o dobrego "tulejrza" to podałem. Wyjętych cylindrów od rusków na oczy nie widziałem, jeśli piszesz ze nie idzie ich tulejowac z "braku mięsa" czy z powodu mocowania cylindra (tego akurat nie rozumiem) to wierzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 Piotrze nie denerwuj się, gosc pyta o dobrego "tulejrza" to podałem. Wyjętych cylindrów od rusków na oczy nie widziałem, jeśli piszesz ze nie idzie ich tulejowac z "braku mięsa" czy z powodu mocowania cylindra (tego akurat nie rozumiem) to wierzę. Nie denerwuję się tylko staram się wytłumaczyć, że na tulejowanych cylindrach ten silnik nigdzie nie pojedzie bo po gwałtownym dodaniu gazu oberwie mu kołnierz mocowania cylindra do bloku.Ale najlepsze jest to, że założył ten temat i do niego nie zagląda :banghead: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Panowie, niestety świat poszedł trochę do przodu w zakresie dostosowania się do potrzeb klienta. Prawdą jest to co pisze Piotrek, że jest mało mięsa na porządne tulejowanie. Ale jest inne wyjście. Są dostępne tłoki almotu nad wymiarowe do 8 szlifu (79,93 mm). Nawet przy takim roztoczeniu cylindra nie rozleci się on w czasie pracy, bo ścianki będą o wiele grubsze niż przy tulejowaniu. Ostatecznie można też zastosować tłoki od poloneza 1600 o wymiarze nominalnym (80 mm) bo na tym też ludzie jeżdżą. Tak więc stanowczo te cylindry można jeszcze uratować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gargamel Opublikowano 7 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Jak to nie zagląda. Temat założyłem 18 lutego i nic aż do 5 marca. Miałem pisać sam do siebie? Nie jestem etatowym nabijaczem licznika postów. Liczy się jakość a nie ilość:). W międzyczasie znalazłem warsztat we Wrocku, który zrobi tuleje i szlify bez problemu."Piotr" Na jakiej podstawie twierdzisz, że nie da rady wytulejować Kaśki? Z całym szacunkiem do Ciebie. Próbowałeś takie coś zrobić, czy gdzieś, kiedyś, ktoś tak Tobie powiedział? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Jak to nie zagląda. Temat założyłem 18 lutego i nic aż do 5 marca. Miałem pisać sam do siebie? Nie jestem etatowym nabijaczem licznika postów. Liczy się jakość a nie ilość :). W międzyczasie znalazłem warsztat we Wrocku, który zrobi tuleje i szlify bez problemu."Piotr" Na jakiej podstawie twierdzisz, że nie da rady wytulejować Kaśki? Z całym szacunkiem do Ciebie. Próbowałeś takie coś zrobić, czy gdzieś, kiedyś, ktoś tak Tobie powiedział?Tak robiłem jak jeszcze biegałeś ze smoczkiem.Nieżyjący już kolega z Gdańska prawym cylindrem uszkodził wyprzedzany samochód i więcej go nie znalazł.Ale jeżeli twierdzisz, że zakład we Wrocku Ci to zrobi to życzę udanej eksploatacji. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gargamel Opublikowano 7 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Tak robiłem jak jeszcze biegałeś ze smoczkiem.Nieżyjący już kolega z Gdańska prawym cylindrem uszkodził wyprzedzany samochód i więcej go nie znalazł.Ale jeżeli twierdzisz, że zakład we Wrocku Ci to zrobi to życzę udanej eksploatacji. Jak pełzałem w pieluchach 190 koni z litra w seryjnie produkowanym motocyklu bez turbiny było niedorzecznością. Ale sprzęt materiały i technika zmienia się. Na bieżąco trzeba drążyć temat i eksperymentować. Gdyby nie to ciągle żylibyśmy w jaskiniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Jak pełzałem w pieluchach 190 koni z litra w seryjnie produkowanym motocyklu bez turbiny było niedorzecznością. Ale sprzęt materiały i technika zmienia się. Na bieżąco trzeba drążyć temat i eksperymentować. Gdyby nie to ciągle żylibyśmy w jaskiniach. Masz rację - teraz sowieci robią cylindry z tytanu :biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gargamel Opublikowano 7 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Teraz to nie wiem. Ale wiem jedno, że czas tam wolno płynie i 190 KM z litra to ciągle odległe fantazje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.Pastor Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Gargamel powiedz kto we Wrocku te tuleje ma robić, jeżeli to nie tajemnica? Cytuj PASTOR GARAGE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.