?odzianin Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Witam.Jestem właścicielem motorka Honda MT5 i postanowiłem dać mu więcej mocy, a przy okazji zrobić mały remont silnika, którego wymagał, i w związku z tym mam kilka pytań.Zacznę od tego, że postanowiłem wymienić tłok wraz z cylindrem na większy. Konkretnie mam na myśli zestaw tuningowy airsal sport 70cc [http://allegro.pl/cylinder-airsal-70ccm-honda-mb-mt-a-c-45-00mm-i2962900435.html] i mam wątpliwości, czy silnik wytrzyma dodatkowe obciążenie. Co sądzicie o tej firmie i czy inne też produkują podobne zestawy do mojego modelu? (na allegro nie znalazłem) Czy ktoś z was miał kiedyś taką Hondę i czy robił w niej tuning? Co jeszcze mógłbym w niej wymienić, żebym miała lepsze osiągi? I na końcu- czy opłaca się kupować takie części na allegro? Z góry dziękuję wszystkim za pomoc. P.S.Jestem trochę zielony i jest to mój pierwszy wpis na tym forum, więc proszę o wyrozumiałość :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tayo Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 (edytowane) Mam tak samą honde jak ty. I takze szukam do niej czesci .I chyba jedyny tuning jaki mozna w niej zastosowac to wsadzić celek tlok z jej mocniejszej wersji mt8 albo mb.Jezeli znajdziesz cos co by do niej pasowalo daj znac . Ja też ciągle szukam. Edytowane 13 Lutego 2013 przez Tayo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitervfr Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Ja miałem taką, koniecznie do wymiany gaźnik, o większej średnicy, razem z tym zestawem dużo sie polepszy, kup gaźnik np. od mtx 80. No i przydał by sie dyfuzor lepszy.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?odzianin Opublikowano 13 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 (edytowane) Czy mtx 80 i MT80 nie mają przypadkiem takiego samego gaźnika ?Co masz na myśli lepszy dyfuzor? z innego modelu? Edytowane 13 Lutego 2013 przez ?odzianin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tayo Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 nowszy =lepszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 13 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 Czy mtx 80 i MT80 nie mają przypadkiem takiego samego gaźnika ? stara mtx 80 (chłodzona powietrzem) ma ten sam piec co mt więc i gaźnik ten sam..... za wiele z niej nie wyciśniesz jak już to najsensowniejszym wyjściem jest SWAP całego pieca na ten z mtx/mt 80 ..... "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?odzianin Opublikowano 14 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 Wiem, miałem kiedyś nawet okazję kupić cały silnik MT80, ale zanim się zdecydowałem było już za późno. :sad:Teraz pozostaje kwestia czy inwestować w airsal"a, bo silnik i tak do generalnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tayo Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 Nigdy nie wiesz czy znowu nie kupisz uzywanego padła... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?odzianin Opublikowano 15 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Witam po raz kolejny.Tym razem mam pytanie dotyczące zestawu tuningowego airsal"a[http://allegro.pl/cylinder-kit-airsal-sport-70cc-honda-mb-mt-50-i2972849362.html]. Byłem w serwisie/sklepie gdzie handlują takimi rzeczami i tam powiedzieli mi że prawdopodobnie będę musiał zdobyć głowicę na cylinder specjalnie do tego zestawu, mimo że na stronie jest wyraźnie napisane, że stary pasuje. Teraz sam nie wiem co o tym myśleć, proszę pomóżcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tayo Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 to jest nie prawda. glowica pasuje sam mam DOKLADNIE ten cylinder (na sprzedaz zreszta ok 100km przejechane) i glowica pasuje bez zadnych przerobek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?odzianin Opublikowano 15 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Dzięki, naprawdę mnie ratujesz :)Mam jeszcze jedno pytanie czysto techniczne. W warsztacie powiedzieli mi, że 1 pierścień to za mało [jest możliwość dotoczenia drugiego, ale nie wiadomo, czy tłok wytrzyma] i mam pytanie, czy silnik po X kilometrach nie traci kompresji? (Mówię o airsal"u) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Dzięki, naprawdę mnie ratujesz :)Mam jeszcze jedno pytanie czysto techniczne. W warsztacie powiedzieli mi, że 1 pierścień to za mało [jest możliwość dotoczenia drugiego, ale nie wiadomo, czy tłok wytrzyma] i mam pytanie, czy silnik po X kilometrach nie traci kompresji? (Mówię o airsal"u)Zmień warsztat jak chcesz mieć dobrze zrobiony silnik i przestań się zadawać z partaczami Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?odzianin Opublikowano 15 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Na zmianę warsztaty już za późno, ale dziękuję za radę :wink: . Teraz przynajmniej utwierdziłem się, że dobrze robię dla siebie i mojej maszyny.Jeszcze raz dziękuję wszystkim za pomoc i wszelakie porady, temat chyba można uznać za zamknięty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi