Skocz do zawartości

PIRELLI DIABLO ROSSO II v Michelin Pilot Road 2


Rekomendowane odpowiedzi

Wiem wiem temat był tysiące razy, ale wy piszecie w kółko o pierdołach to ja sobie zrobię temat o oponach.

 

Wprawdzie tego nie widać ale zbliża się wiosna, poza tym szykują się Borki a jak wiadomo tam gumy są bardzo ważne. Nawet mimo przypadkowego wybrania niewłaściwego domku gdzie ciąża nie grozi.

 

Motocykl to x11 i poprzednio jeździłem na potorowej Diablo Supercorsa SP, jestem zachwycony tą oponą na suchym, a pod koniec jej żywota na mokrym przynajmniej nie groziły mi zatory żylne.

 

Potrzebuję jej do

 

- 3-4 wypady na tor

- bliska turystyka tak do 4 tyś.

- reszta wokół kolumny

 

Najważniejsze żeby nie była kwadratowa jak Z6.

Volksdeutsche – określenie stosowane w pierwszej połowie XX wieku wobec osób pochodzenia niemieckiego, niezamieszkujących Niemiec, którzy nie posiadali niemieckiego ani austriackiego obywatelstwa.

icon2.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pilot Road 2 to opona typowo turystyczna. Swietnie trzymająca na suchym, rewelacyjna na mokrym i bardzo żywotna. Ale to wszystko w kontekście turystyki i od czasu do czasu jakiegoś ostrzejszego latania po winklach. Ale na tor bym jej chyba nie polecił...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli lepiej sportową w trasy i na miasto, niż turystyczną na miasto i tor?

Volksdeutsche – określenie stosowane w pierwszej połowie XX wieku wobec osób pochodzenia niemieckiego, niezamieszkujących Niemiec, którzy nie posiadali niemieckiego ani austriackiego obywatelstwa.

icon2.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PR2 - na torze dobrze trzymała, bez jakich kolwiek zastrzeżeń, pełna świadomość co się dzieje na styku gumy z asfaltem, ale to może też dlatego, że wykorzystanie jej na maksa ogranicza prześwit moto i jest tam dobrze przyczepny asfalt

Minusem do sportowej opony jest prawdopodobnie inny kształt opon przez co ciężej składa się moto w winkle, tak sobie to tłumaczę ale naprawdę jest różnica Pilot Power, Dunlop sportowy a PR2

 

Na wycieczki z odrobiną szaleństwa jest całkiem niezła, praktycznie niezniszczalna ale trzeba znaleźć swoje ciśnienie opon i tego się trzymać, tak jak zalecała serwisówka moto, guma bywała nieobliczalna przy ostrych winklach.

 

W czasie deszczu na nawet najdelikatniejszych łukach najlepiej nie przekraczać 120km/h, przynajmniej dla fazerki to taka bezpieczna prędkość, potem moto zaczyna pływać, na prostych, przy odkręcaniu, tylnemu zdarzało się uciekać przy 140km/h, autostrada to i 200 nie robi wrażenia.

 

Do wściekania się po mieście gumy się nie nadają. Długo trzeba nagrzewać, jednocześnie szybko stygnie, wczesne ostre odwinięcie w winklu powoduje uciekanie tyłu.

 

Podsumowując jak kochasz przycieranie podnóżkami, jak tylna błaga o litość podczas odkręcania w winklu odpuść sobie te gumy.

Jak zależy na trwałości i zwykłaego wożenia dupy to są one ok.

Notoryczny kłamca :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Vatzeque - Jak zapewne zauważyłeś w początkowym moim poście, mają być trzy-cztery wypady na tor, więc rajdowiec ze mnie jak z koziej dupy trąbka i dlatego nawet na turystykach bym polatał.

 

Rosso kupione, zaczynam pastowanie na balkonie.

Volksdeutsche – określenie stosowane w pierwszej połowie XX wieku wobec osób pochodzenia niemieckiego, niezamieszkujących Niemiec, którzy nie posiadali niemieckiego ani austriackiego obywatelstwa.

icon2.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

podłączę się pod temat, do IKSA szukam gum i padnie chyba na ROSSO II, jeżdżę często w chłodne dni i uślizgi to moja zmora... jak wygląda ich żywotność? nie ma to jak opona łysa środkiem hehe

zastanawiałem się nad CONTI MOTION (cena mocno atrakcyjna) lub Pirelli ANGEL ST...

jakieś opinie o Conti Motion?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na forum bardzo polecają Angel ST i Roadsmart'y 2. Sam byłem o krok od zakupu AngelST, ale na chwilę obecną posłuchałem głosu tego forum i zakupiłem Metzeler M5. Bardzo optymistycznie liczę, że tył wytrzyma może z 10tys km. Jak będzie wyjdzie w praniu :)

Dlaczego na świecie żył i czego chciał, dokąd dążył, komu służył - sam nie wiedział. Służył stepom, wichrom, wojnie, miłości i własnej fantazji.

 

 

Primum non nocere.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...