szaki Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 Wiem wiem temat był tysiące razy, ale wy piszecie w kółko o pierdołach to ja sobie zrobię temat o oponach. Wprawdzie tego nie widać ale zbliża się wiosna, poza tym szykują się Borki a jak wiadomo tam gumy są bardzo ważne. Nawet mimo przypadkowego wybrania niewłaściwego domku gdzie ciąża nie grozi. Motocykl to x11 i poprzednio jeździłem na potorowej Diablo Supercorsa SP, jestem zachwycony tą oponą na suchym, a pod koniec jej żywota na mokrym przynajmniej nie groziły mi zatory żylne. Potrzebuję jej do - 3-4 wypady na tor- bliska turystyka tak do 4 tyś.- reszta wokół kolumny Najważniejsze żeby nie była kwadratowa jak Z6. Cytuj Volksdeutsche – określenie stosowane w pierwszej połowie XX wieku wobec osób pochodzenia niemieckiego, niezamieszkujących Niemiec, którzy nie posiadali niemieckiego ani austriackiego obywatelstwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 Te opony co podałeś to chyba nie są bardzo spokrewnione ? Ja mam te pirellki i żadnych zastrzeżeń, no może poza zużyciem, na mokrym też nie najgorzej, kupiłbym drugi raz ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 11 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2013 Pilot Road 2 to opona typowo turystyczna. Swietnie trzymająca na suchym, rewelacyjna na mokrym i bardzo żywotna. Ale to wszystko w kontekście turystyki i od czasu do czasu jakiegoś ostrzejszego latania po winklach. Ale na tor bym jej chyba nie polecił... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 Skoro świetnie trzyma na suchym to dlaczego byś jej nie polecił na tor? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 12 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2013 No cóż, sprawdzimy. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szaki Opublikowano 13 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2013 Czyli lepiej sportową w trasy i na miasto, niż turystyczną na miasto i tor? Cytuj Volksdeutsche – określenie stosowane w pierwszej połowie XX wieku wobec osób pochodzenia niemieckiego, niezamieszkujących Niemiec, którzy nie posiadali niemieckiego ani austriackiego obywatelstwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Czyli lepiej sportową w trasy i na miasto, niż turystyczną na miasto i tor?Turystyczna na tor? Chyba, że jeździsz w pionie, albo to Twoja pierwsza wizyta ;) Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 A Ty miałeś chyba Metzeler M5 także, nie fajne? Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spiwor Opublikowano 17 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 PR2 - na torze dobrze trzymała, bez jakich kolwiek zastrzeżeń, pełna świadomość co się dzieje na styku gumy z asfaltem, ale to może też dlatego, że wykorzystanie jej na maksa ogranicza prześwit moto i jest tam dobrze przyczepny asfaltMinusem do sportowej opony jest prawdopodobnie inny kształt opon przez co ciężej składa się moto w winkle, tak sobie to tłumaczę ale naprawdę jest różnica Pilot Power, Dunlop sportowy a PR2 Na wycieczki z odrobiną szaleństwa jest całkiem niezła, praktycznie niezniszczalna ale trzeba znaleźć swoje ciśnienie opon i tego się trzymać, tak jak zalecała serwisówka moto, guma bywała nieobliczalna przy ostrych winklach. W czasie deszczu na nawet najdelikatniejszych łukach najlepiej nie przekraczać 120km/h, przynajmniej dla fazerki to taka bezpieczna prędkość, potem moto zaczyna pływać, na prostych, przy odkręcaniu, tylnemu zdarzało się uciekać przy 140km/h, autostrada to i 200 nie robi wrażenia. Do wściekania się po mieście gumy się nie nadają. Długo trzeba nagrzewać, jednocześnie szybko stygnie, wczesne ostre odwinięcie w winklu powoduje uciekanie tyłu. Podsumowując jak kochasz przycieranie podnóżkami, jak tylna błaga o litość podczas odkręcania w winklu odpuść sobie te gumy.Jak zależy na trwałości i zwykłaego wożenia dupy to są one ok. Cytuj Notoryczny kłamca :icon_twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szaki Opublikowano 2 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Vatzeque - Jak zapewne zauważyłeś w początkowym moim poście, mają być trzy-cztery wypady na tor, więc rajdowiec ze mnie jak z koziej dupy trąbka i dlatego nawet na turystykach bym polatał. Rosso kupione, zaczynam pastowanie na balkonie. Cytuj Volksdeutsche – określenie stosowane w pierwszej połowie XX wieku wobec osób pochodzenia niemieckiego, niezamieszkujących Niemiec, którzy nie posiadali niemieckiego ani austriackiego obywatelstwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FhissT Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 podłączę się pod temat, do IKSA szukam gum i padnie chyba na ROSSO II, jeżdżę często w chłodne dni i uślizgi to moja zmora... jak wygląda ich żywotność? nie ma to jak opona łysa środkiem hehezastanawiałem się nad CONTI MOTION (cena mocno atrakcyjna) lub Pirelli ANGEL ST... jakieś opinie o Conti Motion? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Diabeł Piszczałka Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 Na forum bardzo polecają Angel ST i Roadsmart'y 2. Sam byłem o krok od zakupu AngelST, ale na chwilę obecną posłuchałem głosu tego forum i zakupiłem Metzeler M5. Bardzo optymistycznie liczę, że tył wytrzyma może z 10tys km. Jak będzie wyjdzie w praniu :) Cytuj Dlaczego na świecie żył i czego chciał, dokąd dążył, komu służył - sam nie wiedział. Służył stepom, wichrom, wojnie, miłości i własnej fantazji. Primum non nocere. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@niek01 Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 Diabeł czyli jednak zmiana na M5? ;) Ja dalej zostaję przy Z8 :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 Tutaj tez kasujesz moje posty?Pytałem "czy już kopiłeś 6 kompletów?"Co tu jest naruszającego regulamin, albo które z tych słów jest obraźliwe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 28 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2014 Jest jeszcze takie coś jak czysta złośliwość. Post nie musi być obraźliwy żeby kwalifikował się do usunięcia. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.