piotrek1281 Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 WitamChińska zagadka.Zimny jeszcze jakoś odpala (czasem po 7 a czasem po 15 sekundach kręcenia).Ciepły znacznie gorzej.Chronologicznie:- umyty gaźnik i filtr + nasączony oil filter- zawory ustawione na 0,08 i 0,12 (ssacy i wydech),- wstawiony nowy tłok i cylinder (uznałem, że pierścienie do wymiany ale że koszt cylindra i tłoka z chin nie wysoki to poleciałem wszystko).- wymieniony krócieć ssący, (wężyk pociśnieniowy ok.)Ponieważ rezultaty żadne to spróbowałem ustawień zaworów 0,10 i 0,15 a następnie 0,05 i 0,08. (bez efektów)Iskra przy CDI miała ok. 5-7mm (z kabla do masy). Zasilanie modułu ze statora 40 V, więc na wszelki wypadek wymieniłem cewki prądnicy ale napięcie nadal 40 V (przy kręceniu rozrusznikiem). Mimo to przerobiłem to na próbę na zasilanie DC (moduł z innego silnika). Iskra się poprawiła (do ok. 10-12 mm z kabla). Ale poprawa w rozruchu niewielka (chociaż mimimalna była). Róznie ustawiana przerwa na świecy (na próbę).Na próbę przerzuciłem gaźnik z innego silnika (100% działający) bez większych efektów.Gaźnik przestawiany na rózne sposoby, przestawiany poziom paliwa, rózne ustawienia śruby mieszanki wolnych itp.Próbowałem też przy zdjętym tłumiku (bez efektów).Głowica sprawdzona na szybko tylko na szczelność zaworów (jest ok.)Po odpaleniu silnik pracuje równo na wolnych, bez problemów wkręca się na wysokie, świece wypalona na brązowo. Moc też ok. Nie przegrzewa się (po ok. 20 minutach jazdy - temp. wody ok. 80C.Luzu na łożysku wału od strony magneta nie ma. (przy okazji sprawdzony klin na wale, jest ok.)Czasem zdaża mu się zgasnąć na ciepłym na wolnych. Ma kto jaki pomysł co jeszcze sprawdzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Mierzyłeś sprężanie? Wiem że to nowy cylinder ale to china więc wszystkiego można się spodziewać, o czym sam na własnej skórze się nieraz przekonałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 A akumulator ładowałeś prostownikiem po tylu próbach odpalenia ?Podmień dla sprawdzenia z innego moto,bo Twój może jest niedoładowany, mimo że dobrze kręci rozrusznik Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Hehe wstawiałem jakiś czas temu zestaw 110cc do 50cc pochodził tydzień czasu i skończyło się tak że chłopak przyjechał na bajere wieczorkiem i jak ostygł tak już nie odpalił a wydmuchał tylko 0.3 Bar'a. Ja zawsze uprzedzam klienta do chińskich "tanich" zestawów że na własna odpowiedzialność im montuje, bo np porządne zestawy namury czy polini od 300zł.... No i nawet cylindry mają rysy honownicze a nie jak te Chińskie badziewie gładkie jak lustro :D Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamasutra Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 a cewke zapłonową sprawdzałeś ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 10 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2013 (edytowane) Z tego co wiem te skuterki mają automatyczne ssanie i to masz do sprawdzenia. Suwmiarką trzeba to zrobić ale nie jestem w stanie Ci tego opisać przez forum, w uproszczeniu chodzi o to żeby "tłoczek" tego automatu nie przysłaniał kanału dolotowego. Bardzo często te gaźniki są składane na odwalsię i potem trzeba kombinować. Akumulator jeśli chiński to też kontrolnie wyrzucić i zastąpić czymś poważnym. Wystarczy, że napięcie przy kręceniu spadnie poniżej 10V i już są delikatne problemy. Edytowane 10 Stycznia 2013 przez Shinigami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tamka Opublikowano 13 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2013 (edytowane) Wiesz, chyba jeszcze tylko jednego nie zrobiłeś.Wymień kable wysokiego napięcia i świece na jakieś Made in UE, może być nawet Bosch :laugh: . I nie bierz pod uwagę że teraz masz ładną iskrę. ed. ze swojego skromnego doświadczenia wiem że czasami zadziwiające efekty to przynosi Edytowane 13 Stycznia 2013 przez Tamka Cytuj Blackbird uległ zniszczeniu na skutek przejechania przez autobus. Ja trzymam się na śrubkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hbi Vuibik Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 ja juz naprawilem w swojej karierze kilka takich sprzetow chinskich, mysle ze dlugo nie zajmie rozkrecenie silnika na czesci i jego porzadne umycie i uszczelnienie, potem mozna skladac ze spokojem od podstaw, zeby byc pewnym ze bedzie chodzil po zakreceniu, tylko czego tu wymagac od chinczyka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 Pierwszy odpal ma być z kopa pisze w instrukcji. Ciężkie odpalanie na ciepło wskazuje na zestaw cylinder-tłok. Ewentualnie po prostu wymień gaźnik, nie warto czyścic i się bawić nowy kosztuje grosze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.