Shinigami Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 Posłuchać gościa który maczał palce w silniku i robił wg własnego uznania. To już nie jest fabryka. Po za tym poczekaj z jeżdżeniem na dodatnie temperatury. Umyj sobie wszystko ładnie, nasmaruj co trzeba i czego nie trzeba. Na przykład gruntowny przegląd wahacza i tylnego zawiasu może być dobrym pomysłem.Przyjdzie wiosna będziesz się bawił dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek_a1 Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 A może najwyższy czas aby kolega Stigy pochwalił się lub pożalił z wyników jego maszyny..?Działa to w końcu jak powinno czy nie..? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek_a1 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 (edytowane) "Pierscienie slizgaja sie po niej i proces ich dotarcia nigdy nie moze zostac zakonczony." No to w takim razie na mój "chłopski rozum" to jest całkiem pożądane zjawisko... Oczywiście po dotarciu (i pierscienie nie mogą być zapieczone) bo wtedy wyszystko będzie już uszczelnione a dodatkowo niejako "zabezpieczone" przed dalszym wycieraniem tulei cylindra a to o tyle korzystne że (przynajmniej w teori) nie zrobi się z cylindra jajo (tak jak to zwykle występuje pod koniec życia tłoka) oraz nie trzeba by było robić szlifu tylko nowy tłok + pierścienie (bo to one by się wtedy wycierały). Oczywiście wiadomo że to by było zbyt piękne żeby było prawdziwe więc podejrzewam że zglazować się może tylko nie dotarta tuleja o czym po prostu kolega zapomniał napisać... ;-p Edytowane 12 Stycznia 2015 przez przemek_a1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 "Pierscienie slizgaja sie po niej i proces ich dotarcia nigdy nie moze zostac zakonczony." No to w takim razie na mój "chłopski rozum" to jest całkiem pożądane zjawisko... Oczywiście po dotarciu (i pierscienie nie mogą być zapieczone) bo wtedy wyszystko będzie już uszczelnione a dodatkowo niejako "zabezpieczone" przed dalszym wycieraniem tulei cylindra Jak moze byc uszczelnione gdy masz szpary miedzy tuleja a nie dopasowanymi do niej pierscieniami ?Dotarcie polega na dopasowaniu pierscieni do tulei cylindrowej w ktorej pracuja, niedotarte pierscienie nie trzymaja oleju ani cisnienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.