przemek96 Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 Ok Panowie i Panie tamte koce pewnie poszły, a te co Heniek zapodał mają w opisie Rear: 180/55/17 190/50/17 190/55/17, czyli 200 Dunlop'owska odpada ?Ma Ktoś jakiś fejsbukowy kontakt z MarcMarc'iem (na forum go dawno nie było). Na razie czekam może się coś pojawi na allegro ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 napisz mu PW to dostanie powiadomienie na maila i moze Ci odpowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 Theodor to poszukaj i dawaj .Sam jestem ciekawy jakie zalety ma Dynojet nad Rapid Bike'iem . A tak w temacie akcesoriow to nie wiem czy wiecie ale u nas w Polsce nikt nie wie jak wymienic w przednim zawieszeniu typu BIG PISTON oryginalne cartridge na wyscigowe :)Ciekawe co ?! :)No chyba ze kogos znacie bo nasz mechanik obdzwonil wszystkich lacznie z tymi najbardziej znanymi :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 hehe no to ciekawe...sam kiedyś chcialem kupić wnętrzności to bym się tez bujal :laugh: może PTM potrafi. Co kupiłes? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 W moim sa normalne wnetrznosci i wymiana na Mupo trwala moment :),kolega kupil do cbr 1000rr w ktorej sa wlasnie big pistony i zaczely sie schody :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 Poszukam. PTM to sie do sprzedazy gratów nadaje, nie do serwisowania. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 13 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2014 Pragnę zdementować wszelkie pogłoski, jakobym chciał sprzedać moje koce grzewcze :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 (edytowane) A tak w temacie akcesoriow to nie wiem czy wiecie ale u nas w Polsce nikt nie wie jak wymienic w przednim zawieszeniu typu BIG PISTON oryginalne cartridge na wyscigowe :)Ciekawe co ?! :)No chyba ze kogos znacie bo nasz mechanik obdzwonil wszystkich lacznie z tymi najbardziej znanymi :) Hmmm ... Sądzę, że to wynika z faktu, że BPF nie ma kartridży :) : http://cdn.rideapart.com/images/Showa_Big_Piston_Fork.jpg Poszperaj Nieśmiertelny - to rozwiązanie z tego co wiem, nie nadaje się do zastosowań czysto wyścigowych i możesz sobie tam zmienić sprężyny, olej, chyba jakieś drobne mody ludzie robią, a jak idziesz dalej to trzeba to wymienić na kompletny przód innego typu. Edytowane 14 Lutego 2014 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 Zgadza się w widelcach BP nie ma kartrodży w popularnym tego słowa znaczeniu. Ich budowa bardziej przypomina tylne amortyzatory jednokomorowe. Można amortyzator modyfikować poprzez wymianę tłoka i setingu zaworowania wewnętrznego, ale nie poprzez wymianę gotowego wkładu. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 a ja widziałem na ebay kardridże do mojego a mam BPF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 Może kwestia użytej terminologii. Widziałem też gdzieś kartridże montowane w widelcu BP, ale raczej była to całkowita przebudowa widelca. Po prostu stawał sie klasycznym widelcem kartridżowym z całkowitą rezygnacja z rozwiązania BP. Jedynie oryginalne rury były wykorzystane. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 (edytowane) Uzylem slowa cartridge ale chodzi oczywiscie o caly srodek., faktycznie wyglada to troche inaczej niz zwykle wklady ale masz racje to sa zamienia w normalne cartridge.Wklady zamowilismy w fabryce Mupo typowo do uzytku wyscigowego wiec informuje ze mozna ,jak by ktos chcial :)W jednej ladze jest regulacja compresion w drugiej rebound.Problem polega na tym jak zdemontowac srodek BP Edytowane 14 Lutego 2014 przez Niesmiertelny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 Od siebie dodam że Mupo jest banalne w montażu i ma dobry support producenta. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 he he okazalo sie ze trzeba odkrecic caly odlew na dole lagi ten do mocowania zaciskow :) inaczej nic z tego :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 Wiele współczesnych zawieszeń UpsideDown ma Kartridże wkręcane od góry w materiał jarzma zacisku. Nie ma w ogóle od dołu śruby mocującej. Trzeba mieć specjalny klucz do odkręcania takiego kartridża od góry. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.