MatMax78 Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 Yuby no nie wiem wydawało mi się że na mnie pasuje europejski rozmiar 54 lub 56 ale chyba zależy wszystko od modelu. dzięki Yuby chyba go zlicytuję jak polecacieale poczekam chyba jeszcze na sikora bo on ma właśnie r6 2006 zobaczymy co powie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 Ja założyłem rollgaz z R6 do F4i, różnica ogromna, ale nie jest jakiś mega krótki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrSebas Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 Co do rollgazu to ta sama manetka idzie do większości motocykli, jedynie zmienia się linki, bynajmniej tak było jakieś 3 lata wstacz. Możliwe że producenci się schytrzyli i teraz nie ma możliwości dokupienia samych linek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 Ale jaka może być zależność długości linki do kąta obrotu manetki? Przecież żeby skrócić skok linki możesz albo powiększyć średnicę pierścienia przy manetce, albo przy listwie sterującej przepustnicami. Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrSebas Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 Ale jaka może być zależność długości linki do kąta obrotu manetki? Nic takiego nie napisałem Przecież żeby skrócić skok linki możesz albo powiększyć średnicę pierścienia przy manetce, albo przy listwie sterującej przepustnicami. W sportowym rollgazie są 2-3 krotna możliwość ustawienia, ale jeśli zmieniasz motocykl, zakładasz ten sam sportowy rollgaz, a zmieniasz same linki które są indywidualne dla każdego motocykla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2012 A, to źle zrozumiałem, sorry. Zresztą ten element powinienem u siebie też lekko przerobić, bo w gixach seryjny włącznik zapłonu jest na stałe połączony z obudową piersćienia rollgazu. W efekcie po zmianie rollgazu na krótki został mi na kierownicy ten starszy i niepotrzebnie zajmuje miejsce. Ale to drobiazg, w wolnej chwili się zrobi :) Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrSebas Opublikowano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2012 Spoko. Tylko jest problemu zakupu tych linek, kiedyś one kosztowały około 100zł, a teraz ciężko jest je znaleźć, do Daytony szukam już rok i bez skutku, może za słabo się przykładam do szukania, a może już nie idzie ich kupić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2012 przecież mozna dorobić w jakiej motolince czy cos :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrSebas Opublikowano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2012 To nie jest taki prosty temat, później zrobię jakieś zdjęcia i wyjaśnię o co chodzi.Btw Jako że teraz mam sporo wolnego czasu, zaprojektuje w Cadzie sety do Daytony, a później zlecę wycięcie ich z alu, tylko ciekawe jakie są koszta, orientuje się ktoś ile to może kosztować wraz z materiałem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fat Opublikowano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2012 (edytowane) Btw Jako że teraz mam sporo wolnego czasu, zaprojektuje w Cadzie sety do Daytony, a później zlecę wycięcie ich z alu, tylko ciekawe jakie są koszta, orientuje się ktoś ile to może kosztować wraz z materiałem?Jak już policzysz, to zastanów się czy warto i jest sens. Chińskie podróbki setòw Sato można kupić za ok. 500 zł. Z czujnikiem hamulca, łożyskowaniem dźwigni, anodyzowane... Wydaje mi się to dość rozsądną ceną. Edytowane 21 Grudnia 2012 przez Fat Cytuj https://www.instagram.com/fat_fabio/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2012 ja mam 1,8m i 92kg ale tak jak pisałem chcę zejść do 80-82kg.Czy jeśli kupię od Ciebie a nie będzie mi pasował to będę mógł odesłać powrotem. Daj znać na PW jak możesz. Jak coś to ja mam w dobrej cenie IXONa Galactica po 1 sezonie, mam 180cm i ważyłem w sezonie 80-83 kg także jak ktoś hce to mogę sprzedać. Jeździł był dalej ale sporo schudnę i będzie za duży i planuję kupić coś nowego. Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agressor Opublikowano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2012 To nie jest taki prosty temat, później zrobię jakieś zdjęcia i wyjaśnię o co chodzi.Btw Jako że teraz mam sporo wolnego czasu, zaprojektuje w Cadzie sety do Daytony, a później zlecę wycięcie ich z alu, tylko ciekawe jakie są koszta, orientuje się ktoś ile to może kosztować wraz z materiałem? Sam materiał będzie kosztował z 500zł na te sety (alumnium PA6) no i wycięcie będzie drogie wycinałem kilka rzeczy zaprojektowany przez siebie.Myślę, że zapłaciłbyś minium 800zł za cięcie tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrSebas Opublikowano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2012 (edytowane) Odnośnie rollgazu i linki jest problem takiej treści że linka ma gwint na obu końcach pancerza i jest wkręcana w listwę oraz w rollgaz dlatego nie za bardzo można dorobić inną, no chyba że bym wysłał pancerz itd.. nie do końca jest także znana długość linki do racingowego rollgazu, nie wiem czy jest tej samej długości co standardowa.Co do setów na taniej jak 1000 zł nie znalazłem, na stronie sato one kosztują 500 ale dolców, a na ebayu są po $300 , na owiewki 24 650zł ale do triumpha nie ma.Tak to wygląda Edytowane 21 Grudnia 2012 przez MrSebas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agressor Opublikowano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2012 Nie badzo wiem o co chodzi, czy tutaj masz na zdjęciu linki od swojego moto? Czy to są inne co się z nimi stało?Na czym problem polega kupiłeś rolgaz z inengo motocykla? Ja dopasowałem linki z ZX10R do ZX12R mimo,że są inne, a wczesniej miałem linki od GSXR 600/750. Co do setów nie ładuj się w robienie na zamówienie bo to zawsze wychodzi drożej,przy kupnie z USA pamiętaj, że jest cło oraz vat i najczęściej droga przesyłka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrSebas Opublikowano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2012 Ten rollgaz miałem w 636, ale sprzedając motocykl zostawiłem go sobie, linki są od 636, czyli nie pasują do daytony, oryginalne z triumpha też nie pasują bo są wkładane w obudowę rollgazu i ściskane a w sportowym rollgazie na końcach pancerzu linek są gwinty jeden do listwy drugi do rollgazu.Robienie setów sobie odpuszczę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.