gregor600rr Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 Dobrze,że się załapałem prrzynajmniej na 1 komplet:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 23 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 Panowie po co zmieniac co miesiac olej ? jaki miesiac?? co weekend , pozatym sprawdza sie wszystko czy nic nieodpadlo niepopekalo ( mocowania chlodnicy) niepoodkrecalo sie , zrzucisz owiewki to spuscic olej zaden problem , pozatym patrze ile "zlota" tym razem wyplul silnik i zastanawiam sie kiedy sie "obsra" i czy wyglebie... pozatym czasem fajnie sie zrelaksowac po pracy grzebiac w szpeju i miec wszystko tip top :laugh: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 tutaj plisss ... ja też chętnie sobie zapisze na puplecie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Sikor ubijesz mnie, ale mam prośbę wrzuć tu albo na PW te diagramy z mieszankami opon, nie mogę tego znaleźć po raz kolejny w tym bałaganie.Dziękuje.Interesuje mnie Dunlop, Pirelli i ewentualnie Metzeler. Michelina i Bridża też daj jak masz ;) a na pewno masz :) a co :) Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Sikor ubijesz mnie, ale mam prośbę wrzuć tu albo na PW te diagramy z mieszankami opon, nie mogę tego znaleźć po raz kolejny w tym bałaganie.Dziękuje.Interesuje mnie Dunlop, Pirelli i ewentualnie Metzeler. http://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/136108-wybor-motocykla-na-tor/page__st__2560__p__1991375&do=findComment&comment=1991375 Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 A powiedzcie mi BT003 to doba opona?po bulki do sklepu Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatMax78 Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 To napiszcie która guma w końcu do amatorskiego latania (czyli przedział 1,40-1,50) jest cholera najlepsza ? :biggrin:Nieśmiertelny napisz konkretnie bo widzę że jesteś najbardziej ogarnięty w temacie jak nie w tym temacie to w temacie o oponach.Konkrety np. nr.1 to taka a nr.5 taka ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 To napiszcie która guma w końcu do amatorskiego latania (czyli przedział 1,40-1,50) jest cholera najlepsza ?Najlepiej jakaś amatorska - Pirelli Superbike SC0 powinna dać radę, chociaż ona działa tylko z amatorskim Ohlinsem TTX ;) Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 To napiszcie która guma w końcu do amatorskiego latania (czyli przedział 1,40-1,50) jest cholera najlepsza ? :biggrin:Nieśmiertelny napisz konkretnie bo widzę że jesteś najbardziej ogarnięty w temacie jak nie w tym temacie to w temacie o oponach.Konkrety np. nr.1 to taka a nr.5 taka ;) Matmax, proponuję - pojedź w końcu na ten Poznań. Sory ale bez urazy, i wtedy podziel się z nami woim wynikiem "amatorkiego" smigania. Poza tym, zrobic ranking typu nr 1 to ta a nr 2 to ta a nr 5 to sra - to tak jak robic ranking gwiazd porno. Każda jest dobra w inne klocki. Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatMax78 Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 (edytowane) No to jest mocne Rinas trafiło to we mnie ale cóż masz rację więcej nie będę się wpisywał w tym temacie dopóty dopóki sam tam nie trafię na tor.Potem sam będę wiedział co jest dobre a co złe. :)Nie piszę tego szyderczo tylko potrafię przyjąć cenne uwagi doświadczonych ścigantów bo ze mnie na razie dupa a nie ścigant.Tylko nie pisz że z Ciebie również dupa a nie ścigant, coś tam już osiągnąłeś na poziomie amatorskim. Edytowane 24 Lutego 2013 przez MatMax78 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 No, niedługo na tym forum nie będzie można pisać o MotoGP, jak się tam nie startowało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatMax78 Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Piórko z tego wynika że w tym temacie mogą pisać osoby które były na torze a nie co chcą spróbować i samemu muszą testować wszystkie gumy żeby się przekonać i stwierdzić ta jest k*rw... dla mnie najlepsza. Wydawało mi się że pytanie jest proste ale pisałem że już nie będę pisał w tym temacie więc się zamykam. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 (edytowane) Nie, to nie o to chodzi zupełnie - po prostu rozmowy o oponach, które są obecnie dostępne na rynku, to zwykłe pitolenie. Rinas akurat przerobił wiele opon i wiele mieszanek, zresztą ja i Sikor podobnie. Wniosek jest jeden: na naszym poziomie naprawdę to nie jest różnica, o którą warto "kruszyć kopie". Obecnie każdy może kupić naprawdę rewelacyjne opony i wierz mi, że to nie opony decydują o czasie przejazdu okrążenia ani o tym, czy ktoś wywinął orła (mówię właśnie o poziomie amatorskim, a nie o takim, na jakim jeździ taki Szkopek, który potrafi założyć nowy komplet gum w połowie wyścigu tylko po to, żeby wykręcić "best lap" i wyrwać dodatkowy punkt w klasyfikacji). Zdecydowanie ważniejsze jest dobranie odpowiedniego ciśnienia, pilnowanie odpowiedniego stanu zawieszenia i przeniesienia napędu i ogólnego stanu opon. A to, czy to będzie Pirelli, Bridgestone, Dunlop, Metzeler, Michelin czy Continental nie ma większego znaczenia. Edytowane 24 Lutego 2013 przez Sherman Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Jacek - masz rację, ale fakt, że czytając niektóre posty, może odechcieć się pisać i rozumiem MatMaxa. A w temacie, ja jeżdżę na Sportsmartach (w kawie takie mam) i chcę takie też założyć do cebry, bo do slicków nie dorosłam (dlatego je sprzedaję). Ale zapewne te gumy są g*no warte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Bo nie mam koców i na razie nie kupię. Od biedy mogę pewnie jeździć na Superbike Pro, bo one szybciej się grzeją, ale pozostałe raczej nie dla mnie, w tym sezonie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.