Skocz do zawartości

Akcesoria motocyklowe z przeznaczeniem torowym


pork
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie po co zmieniac co miesiac olej ?

 

jaki miesiac?? co weekend , pozatym sprawdza sie wszystko czy nic nieodpadlo niepopekalo ( mocowania chlodnicy) niepoodkrecalo sie , zrzucisz owiewki to spuscic olej zaden problem , pozatym patrze ile "zlota" tym razem wyplul silnik i zastanawiam sie kiedy sie "obsra" i czy wyglebie... pozatym czasem fajnie sie zrelaksowac po pracy grzebiac w szpeju i miec wszystko tip top :laugh:

WERA#111

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sikor ubijesz mnie, ale mam prośbę wrzuć tu albo na PW te diagramy z mieszankami opon, nie mogę tego znaleźć po raz kolejny w tym bałaganie.

Dziękuje.

Interesuje mnie Dunlop, Pirelli i ewentualnie Metzeler.

 

Michelina i Bridża też daj jak masz ;) a na pewno masz :) a co :)

...to nie motur, LECZ TWA BANIA
...WYMAGA... tuningowania!

https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sikor ubijesz mnie, ale mam prośbę wrzuć tu albo na PW te diagramy z mieszankami opon, nie mogę tego znaleźć po raz kolejny w tym bałaganie.

Dziękuje.

Interesuje mnie Dunlop, Pirelli i ewentualnie Metzeler.

 

http://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/136108-wybor-motocykla-na-tor/page__st__2560__p__1991375&do=findComment&comment=1991375

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To napiszcie która guma w końcu do amatorskiego latania (czyli przedział 1,40-1,50) jest cholera najlepsza ? :biggrin:

Nieśmiertelny napisz konkretnie bo widzę że jesteś najbardziej ogarnięty w temacie jak nie w tym temacie to w temacie o oponach.

Konkrety np. nr.1 to taka a nr.5 taka ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To napiszcie która guma w końcu do amatorskiego latania (czyli przedział 1,40-1,50) jest cholera najlepsza ?

Najlepiej jakaś amatorska - Pirelli Superbike SC0 powinna dać radę, chociaż ona działa tylko z amatorskim Ohlinsem TTX ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To napiszcie która guma w końcu do amatorskiego latania (czyli przedział 1,40-1,50) jest cholera najlepsza ? :biggrin:

Nieśmiertelny napisz konkretnie bo widzę że jesteś najbardziej ogarnięty w temacie jak nie w tym temacie to w temacie o oponach.

Konkrety np. nr.1 to taka a nr.5 taka ;)

 

Matmax, proponuję - pojedź w końcu na ten Poznań. Sory ale bez urazy, i wtedy podziel się z nami woim wynikiem "amatorkiego" smigania.

 

Poza tym, zrobic ranking typu nr 1 to ta a nr 2 to ta a nr 5 to sra - to tak jak robic ranking gwiazd porno. Każda jest dobra w inne klocki.

...to nie motur, LECZ TWA BANIA
...WYMAGA... tuningowania!

https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jest mocne Rinas trafiło to we mnie ale cóż masz rację więcej nie będę się wpisywał w tym temacie dopóty dopóki sam tam nie trafię na tor.

Potem sam będę wiedział co jest dobre a co złe. :)

Nie piszę tego szyderczo tylko potrafię przyjąć cenne uwagi doświadczonych ścigantów bo ze mnie na razie dupa a nie ścigant.

Tylko nie pisz że z Ciebie również dupa a nie ścigant, coś tam już osiągnąłeś na poziomie amatorskim.

Edytowane przez MatMax78
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piórko z tego wynika że w tym temacie mogą pisać osoby które były na torze a nie co chcą spróbować i samemu muszą testować wszystkie gumy żeby się przekonać i stwierdzić ta jest k*rw... dla mnie najlepsza. Wydawało mi się że pytanie jest proste ale pisałem że już nie będę pisał w tym temacie więc się zamykam. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, to nie o to chodzi zupełnie - po prostu rozmowy o oponach, które są obecnie dostępne na rynku, to zwykłe pitolenie. Rinas akurat przerobił wiele opon i wiele mieszanek, zresztą ja i Sikor podobnie. Wniosek jest jeden: na naszym poziomie naprawdę to nie jest różnica, o którą warto "kruszyć kopie". Obecnie każdy może kupić naprawdę rewelacyjne opony i wierz mi, że to nie opony decydują o czasie przejazdu okrążenia ani o tym, czy ktoś wywinął orła (mówię właśnie o poziomie amatorskim, a nie o takim, na jakim jeździ taki Szkopek, który potrafi założyć nowy komplet gum w połowie wyścigu tylko po to, żeby wykręcić "best lap" i wyrwać dodatkowy punkt w klasyfikacji). Zdecydowanie ważniejsze jest dobranie odpowiedniego ciśnienia, pilnowanie odpowiedniego stanu zawieszenia i przeniesienia napędu i ogólnego stanu opon. A to, czy to będzie Pirelli, Bridgestone, Dunlop, Metzeler, Michelin czy Continental nie ma większego znaczenia.

Edytowane przez Sherman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jacek - masz rację, ale fakt, że czytając niektóre posty, może odechcieć się pisać i rozumiem MatMaxa.

 

A w temacie, ja jeżdżę na Sportsmartach (w kawie takie mam) i chcę takie też założyć do cebry, bo do slicków nie dorosłam (dlatego je sprzedaję). Ale zapewne te gumy są g*no warte.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...