PaulNewadomke Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 yuby a swoja droga Ty nie potrzebujesz owiewek torowych do sp1 ? Bo mnie bieda zastała i w sumie na 90 % nie wyjdzie mi z kasa na inne moto , znaczy wyjść to może wyjdzie ale nie będzie wtedy juz sosu na przygotowanie moto na tor czy jakies tam jazdy po torze . Także muszę swoja sp1 podrobić na tor i troche kasy włożyć . Jako ze niechce mi sie rzeźbić owiewek na tor z oryginalnych to chce kupić od ricambi waiss z allegro czy jak to tak sie pisze komplet on chyba cos kolo 1000zł wychodzi ? I sobie ściągnę z nich formy i dłubne carbonowe . No i zostane mi to z allegro , jak chcesz szukasz czy zamierzasz kupowac a najblizszym czasie je , bo czytalem ze chcesz wystartowac w predatorach , w sumie na to wychodzi ze ja tez . To Ci bym mógł odsprzedać tamte allegrowe cos taniej , no chyba ze jakiejs innej firmy szukasz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 tylko ja bym z tych pokoplastów formy nie ściągał bo może wyjść różnie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaulNewadomke Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 tzn ? aż tak krzywe są ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 (edytowane) z tego co słyszałem spasowanie nie jest ich najmocniejszą stroną, ale to może zależeć od modelu i pewnie konkretnego egzemplarza :) Edytowane 19 Lutego 2013 przez songoku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaulNewadomke Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 (edytowane) W sumie wychodza one 900 zł , a jakiejś lepszej firmy 1300 Chociaz w sp1 nie ma za bardzo co nie pasowac bo jest tylko jeden chłyyyyt powietrza na srodku Z drugiej strony jakbym mial robic z oryginalnych to juz bym wolał dac te 1300 niz sie meczyc :P będę musiał to przemyśleć . No chyba ze yuby sobie jakies wcześniej wypatrzy to je kupie i mu odsprzedam taniej .Swoja droga składał ktoś silnik na starych uszczelkach ? Bo mojej sp1 odchodza f3 na przyspieche i na jednym motopopo wziala około litra oleju . Takze cos czuje ze pierscieni niema i uszczelniaczy to jeszcze nie taki wydatek ale jak doliczyc uszczelki to wyjdzie tyle co za drugi silnik . Edytowane 19 Lutego 2013 przez PaulNewadomke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaulNewadomke Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 nooo . Dlatego sie zastanawiam co tutaj zrobic , czy szukac innego silnika od sp2 , ale ten z kolei ma większa średnice gardzieli . Czy naprawiać ten Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PaulNewadomke Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 na liczniku mam z 43000 . a jak jest naprawdę nikt nie wie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 (edytowane) Nie wiem czy taki remont to dobry pomysł.Jak łyka olej nie z powodu przegrzania to znaczy, że przebiegowi może nawet jedynki z przodu brakować. Wtedy musisz pomierzyć całą górę silnika pod kątem zużycia. Może się okazać że uszczelki i pierścienie to tylko początek bardzo drogiej zabawy. Jak go przegrzałeś to już w ogóle kaplica. Poza tym taka ilość oleju w jeden dzień nie wróży dobrze.Moja F4 ma 96 tys km i oleju nie bierze. Edytowane 20 Lutego 2013 przez Bimbak Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Dajcie porządnie w palnik na 2-dniowym speed deju, to gwarantuję, że każdy motur coś weźmie oleju :icon_mrgreen: Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 A mi k1 nic nie wciąga. Serio ! Za to Aprilia mi raz opie**oliła dosyć sporo, zaraz po zakupie jak ją na Lublinie przekatowałem. Ale potem już nigdy nie wciągała. Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Na Boga nie, ale rzadkiego Motula tak ;) Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 (edytowane) Ja nie kupuję tego, że moto nic nie bierze. Tak jest skonstruowany silnik spalinowy, że zawsze coś bierze, minimalnie lub średnio od upalania pod czerwone lub dużo z powodu innego fuck-upu. Edytowane 20 Lutego 2013 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 zupełnie nic to zużyć nie może bo to by oznaczało, że filmu olejowego nie ma, ale jak wlewam 3,3 litra i po jakimś czasie spuszczam mniej więcej 3,3 litra to się nie zaglębiam w dalsze miejsca po przecinku. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 zupełnie nic to zużyć nie może bo to by oznaczało, że filmu olejowego nie ma, ale jak wlewam 3,3 litra i po jakimś czasie spuszczam mniej więcej 3,3 litra to się nie zaglębiam w dalsze miejsca po przecinku. No dokładnie o to mi chodziło. Sikor wiadomo że COŚ TAM wciąga, ale mi chodziło o zauważalne ilości ;) Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 No to spoko, uspokoiłeś mnie. Zrobiłem się drażliwy po tym kolejnym powrocie zimy w tym pięknym kraju. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.