Skocz do zawartości

Akcesoria motocyklowe z przeznaczeniem torowym


pork
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

najlepszy jest chyba moment jak już się sypie dupą po asfalcie a potem kozły w żwirze a w głowie tylko 2 mysli, pierwsza - ku*wa, druga - nie pojadę w wyścigu !!!

 

Przypomniałeś mi mojego mega-dzwona z rajdów samochodowych. Jak przywaliliśmy w taką dużą skarpę z siłą, która spowodowała wyrwanie silnika ze skrzynią z mocowań, to ja byłem w lekkim szoku, a pilot spojrzał na mnie i rzucił "ku*wa, odpali?" :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na koncy prostej startowej przed hamowaniem ja na tysiacu czy to wczesniej na gsx-r k5 czy na zx10r 07r. mam jakies 255km/h i jest to predkosc z laptimera z GPS wiecz faktyczna a nie zlicznika.

 

Ej, sory, ale to jakoś słabo. Jak wiadomo, Adam Badziak ma już na linii mety 270 km/h na Gieesikserze 1000 w specyfikacji Stocksport, czas okrążenia 1:38 :) .

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

, Messi nie grał w piłkę tak jak gra po 10 treningach a Rossi nie zdobył z miejsca tytułów tylko na początku się ciągle wypie**alał. Stoner to samo. Nie ma mocnych,swoje km trzeba nakręcic i tyle.

Messi mając 15 lat spokojnie mógłby grać w pierwszym składzie praktycznie wszystkich klubów świata. Mając 16 lat zadebiutował w dorosłej Barcie. Myślę że to ile litrów potu wylał na treningu ma się mało do tego gdzie teraz jest-to po prostu geniusz. Pokuszę się o stwierdzenie że z Doktorkiem było to samo. Idąc tokiem treningów to każdy mógłby zdobyć 4 złote piłki i być 9 krotnym zwycięzcą motocyklowych mistrzostw świata-a tak nie jest niestety :)

Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oponka fajna ale jest to pierwsza opona Dunlop zbudowana jako kierunkowa i nie mozna jej obracac ,co powoduje ze duzo szybciej do niczego sie nie nadaje.

Na zwyklej d211 GP RACER mozna zrobic 1:39 w Poznaniu i jak sie ja w dobrym momencie obroci to mamy praktycznie nowa opone do zabawy a taka D211GP-A po zjechaniu (np. w Poznaniu) prawej strony mozemy wyrzucic bo takej opony gdzie jeden bok jest zdarty a drugi caly to nikt nawet na ulice nie kupi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GP-A produkowana w USA jest kierunkowa, a wersja GP z UK już nie i można ją obracać. Tak przynajmniej twierdzi pan Dave Moss oraz wielu zawodników z Zachodu. Czytałem opinie, że GP-A się niszczy po obróceniu, a z brytyjskim GP nie było problemów.

 

Żeby nie być gołosłownym, przykładowo: http://www.r6-forum.com/forums/showthread.php?t=123510

Edytowane przez Sikor

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzn. wiesz, napisałem o tym bo wydawało mi się mało prawdopodobne, że ktoś w Polsce jeździł na Dunlopach ze Stanów, ale oczywiście mogę się mylić, nie znam dobrze realiów naszego paddocku jeszcze sprzed kilku lat.

Edytowane przez Sikor

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...