songoku Opublikowano 16 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 jak zwykle mistrz ciętej riposty...hahaha... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatMax78 Opublikowano 16 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 Sherman i tak jesteś najlepszy (jako amator z tego forum oczywiście) ale to na poważnie piszę bez buziek i nie żeby się podlizać bo nie mam po co i tak nie będziesz mnie sponsorował tylko stwierdzam fakty z resztą ja zawsze opieram się na faktach w motogp również. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 16 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 ku*wa co wy ćpacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatMax78 Opublikowano 16 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 kuwa marc u Ciebie tego nie dają? Miłość do motocykli wręcz fanatyzm :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 16 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 ale to czeba z umiarem brać a nie łopatami do nosa wsypywać ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatMax78 Opublikowano 16 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 Songoku naprawdę to tak wygląda ? :) Jeśli to o mnie chodzi to sory, dawno tu nie pisałem ale zastrzegam czytałem :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 17 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 Kocham SPAM. Człowiek nie był kilka dni na 4um, wchodzi poczytać coś wartościowego - czyli w szczególności dział sportowy - a tu fakt najebane 17 stron ale 11 spamu i głupot... gdzie to sens... Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 17 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 (edytowane) Rinas, chcesz coś ciekawego? http://www.youtube.com/watch?v=L_-VVRN7U9U 4:53, 3 pirometry zamontowane na wahaczu, mierzące temperaturę opony podczas przejazdu. Kosmos? Ponadto na tym materiale widać, że przekładanie tarcz pomiędzy felgami na deszcz, a normalnymi to praktyka standardowo stosowana w zespołach w SBK, także nie ma co się martwić. Edytowane 17 Lutego 2013 przez MarcMarc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 18 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 e tam , 38:27 i Kristy Lee :wub:szkoda, ze wsbk omija w tym roku Miller :sad: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 18 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 Rinas, chcesz coś ciekawego? http://www.youtube.com/watch?v=L_-VVRN7U9U 4:53, 3 pirometry zamontowane na wahaczu, mierzące temperaturę opony podczas przejazdu. Kosmos? Ponadto na tym materiale widać, że przekładanie tarcz pomiędzy felgami na deszcz, a normalnymi to praktyka standardowo stosowana w zespołach w SBK, także nie ma co się martwić. Łoooo to toto może być dobre - jak wrócę z kołchozu obozu pracy wieczorem to obczaję całę :) Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 18 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 WitamTAk zupelnie przez przypadek wpadlem na wasze forum i widze tu duzo ludzi ktorzy sie ostro wkrecili w jazde po torze ,duzo pytan ,pomyslow ,mitow i rozterek ,co gdzie dlaczego i jak robic,co kupowac ,dlaczego i czy warto. Sam latam od 2007 roku po torze tak cakiem dla zabawy ale jednak juz troche doswiadczenia :) i wiedzy mam wiec jesli by ktos mial jakies pytania to chetnie w miare mozliwosci podpowiem co i jak . Sam dobrze pamietam jak zaczynalismy z kolegami zabawe to ciezko bylo cos od kogos sie dowiedzec co warto kupowac , czy przerabiac oraz co jest zbedne ,w kazdym razie na samym poczatku. Z doswiadczenia swojego i kolegow wiem ze sa rzeczy ktore koniecznie trzeba kupic czy zrobic a niektore mozna sobie odpuscic przynajmniej na poczatku . Pamietam jak kiedys z kolega zaczepilismy Pawla Szkopka w kiblu :) i pytalismy jak pokonac duza patelnie w Poznaniu zeby bylo dobrze !Pawel jak to Pawel chetnie udzielil nam wskazowki ze przed duza patelnia sie prawie !! nie hamuje hamulcem a silnikiem i w ten sposob mozna ja szybko i sprawnie pokonac :)Ciekawi jestescie jaki byl efekt :)Ja sie nie odwazylem ale kolega zrobil tak jak mowil Pawel i co ?....Poszedl pelnym ogniem prosto przez duza patelnie ,nie bez klopotow :) przybil wielce zdziwonym wirazowym piatke i wrocil na tor :) Z jazda po torze niestety jednego trzeba byc swiadomym jak sie nie przewrocisz to sie nie nauczysz .......ale i tak warto :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Ra_ Opublikowano 18 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 A ja chciałbym wrócić do strony 9 i 10 (owiewki torowe) i dopytać się o te laminplasty. Doszły? Pasują? Lekkie? Cytuj Wysyłane z mojego PCta za pomocą klawiatury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 18 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 Ja sie nie odwazylem ale kolega zrobil tak jak mowil Pawel i co ?....No właśnie pytanie, jaki czas wykręcił - poważnie się zastanawiam, bo na końcu prostej na litrze masz koło 270-290 km/h, więc trochę zwolnić raczej wypada... Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niesmiertelny Opublikowano 18 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 he he wtedy to raczej slaby bo zdrowo sie przestraszyl :)Na koncy prostej startowej przed hamowaniem ja na tysiacu czy to wczesniej na gsx-r k5 czy na zx10r 07r. mam jakies 255km/h i jest to predkosc z laptimera z GPS wiecz faktyczna a nie zlicznika.Zwolnic TROCHE trzeba :) a jak ,byle nie za duzo ;) to jest bardzo szybki zakret i zarowna na tym jak i na wyjsciu na start -meta mozna najwiecej zyskac . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 18 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 Zwolnic TROCHE trzeba :) a jak ,byle nie za duzo ;) to jest bardzo szybki zakret i zarowna na tym jak i na wyjsciu na start -meta mozna najwiecej zyskac . To się zgadza bo ja to ile razy się staram jeszcze o chociaz chwilke opóźnic heblowanie i już mam kisiel w kaciach i dużą kupe że jednak to już śmierc na miejscu i kaplica,a tu sie okazuje - ku*wa i tak za wolno bo jade jeszcze kawałek i czuje że zamała prędkosc :) ale to trzeba jeszcze swoje wyjeździc... jeździc, jeździc i wyjeździc, na to nie ma mocnych, Messi nie grał w piłkę tak jak gra po 10 treningach a Rossi nie zdobył z miejsca tytułów tylko na początku się ciągle wypie**alał. Stoner to samo. Nie ma mocnych,swoje km trzeba nakręcic i tyle. Z jazda po torze niestety jednego trzeba byc swiadomym jak sie nie przewrocisz to sie nie nauczysz .......ale i tak warto :) True... sad but true... :) Mi się wydaje że najważniejsze po dzwonie to sięnie zablokowac psychicznie, kiedyś mi się zawsze wydawało że jak wyjebie konkret dzwona to potem będę obsrany. Ku mojej uciesze i pewnie wielkim smutku mojego portfela, takie coś nie miało miejsca. Tylko raz na wyjściu na prostą w wyścigu spojrzałem tam gdzie się wyje*ałem i leżałem w żwirze, i to był ostatni raz. Więcej już nawet o tym nie myślałem. Ale najlepszy jest sam moment dzwona, pamiętam jak wiele razy miałem haj-sajda i jakoś się wybroniłem, 2x przepędzlowałem na końcu prostej na dużej patelni i też jakoś poszło, ale jak myśle o tym dzwonie swoim na wyjściu - to nie ma co tu myślec - to po prostu się stało i to bardzo szybko, i najlepszy jest chyba moment jak już się sypie dupą po asfalcie a potem kozły w żwirze a w głowie tylko 2 mysli, pierwsza - ku*wa, druga - nie pojadę w wyścigu !!! Rinas, chcesz coś ciekawego? http://www.youtube.com/watch?v=L_-VVRN7U9U 4:53, 3 pirometry zamontowane na wahaczu, mierzące temperaturę opony podczas przejazdu. Kosmos? Ponadto na tym materiale widać, że przekładanie tarcz pomiędzy felgami na deszcz, a normalnymi to praktyka standardowo stosowana w zespołach w SBK, także nie ma co się martwić. Nieee no to jest kurde inny świat. Czasami żałuję że się nie urodziłem nawet jako murzyn ale w JuEsEj albo jakiś niewolnik w Hiszpani czy w Itali, chociaż by człowiek mógł od małego pojeździc i miec coś z tego zajebanego jeżdżenia... a tak... zostaje nam Poznań i ciągłe narzekanie że jest choojnia :) Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.