Zwierzak_675 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 Panowie , mam jakiś tam plan rewitalizacji mojej księżniczki:- łożyska kół (wymienione)- sprzęgło (tarcze) (nigdy nie wymieniane)- olej- płyn hamulcowy- woda zamiast płynu- klocki tył- tarcze przód + klocki- świeczki- zawory (ustawione) i ewentualnie wlasnie do konsultacji : - sprężynki do sprzęgła- łożyska główki ramy ( moto ma 40 tys - nie wymienialem jeszcze , mam go od 37 tys) Czy o czymś zapomniałem ? Cytuj Tutaj niewygodne fakty też znikają ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 Zapomniałeś o przednim zawieszeniu - chyba że płyn świeżutki.No i powietrze w oponach na zimowe zamień, polecam tajgę syberyjską. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwierzak_675 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 Od tak ... Cytuj Tutaj niewygodne fakty też znikają ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 musi być profi... czasy zobowiązują :) proponuję panewki główne na wymianę... kto wie jakie przygody mogą cię spotkać w trakcie walki o najwyższe trofea... Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwierzak_675 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 Czy ja wiem czy profi, przy tym przebiegu chyba warto to zrobic ? Panewki ogladalem, wygladaja jak nowe wiec nie ma potrzeby. Cytuj Tutaj niewygodne fakty też znikają ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwierzak_675 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 Nie chciałbym przypalić przekładek. Poza tym w sezonie to zawsze brak $. Cytuj Tutaj niewygodne fakty też znikają ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 (edytowane) Kolego Zwierzak, filtr powietrza możesz jeszcze przytulić i krótki rollgaz, jeśli go nie masz (akurat zima, czasu na ogarnięcie masz sporo, a z tą zabaweczką jest zupełnie inna jazda). Ale zasadniczo to słuchaj się Ernesta, dobrze gada! Seryjne ECU? Na śmieci, zrób reflash u tunera z Deutschlandii, od razu podeślij im głowicę na drobną korektę, bez tytanowego full wydechu też nie warto w ogóle odpalać takiej padaki. Przydają się też lekkie, kute koła Marchesini, Ohlins TTX z tyłu no i właściwie możesz się bawić. Po co jeździć jak pedzio na prawie seryjnym moto? Możesz też od razu pozbyć się swojego mota i zakupić http://www.visordown...sion/21971.html Edytowane 18 Grudnia 2012 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 o tak... ECU koniecznie na śmieci... Tytan, hmm jakoś nie mam przekonania do tego materiału, jest jakoś tak mało profi! Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zwierzak_675 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 Tytanowy full mam, Ecu program do Arrowuu juz wgrany ....Filtr mam . Rolgaz faktycznie mozna zalozyc z trampka 1050 i podobno jest o 1/3 krotszy.ernestZL :blush: Grubym Ściegiem Kolo Szyty :) Cytuj Tutaj niewygodne fakty też znikają ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 Ja bym na Twoim miejscu zrobił tak: kupił drugie sprzęgło, ale nie wymieniał, tylko na tym co masz ćwiczył starty. Dojeździsz je do końca, to zmienisz w 15 minut. Ja w każdym razie tak właśnie robię, bo mam zaległości :) Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 ej no co sie smiejecie z reflashu ECU..? :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 Ja się nie śmieję od momentu, w którym zobaczyłem Twoją kawę na rolce hamowni... :buttrock: Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 Dobra, a czy z kiepskimi czasami a full tytanowym wydechem, pompą brembo, krótkim rolgazem i zużytymi slickami, mogę przystąpić do Profi Squad? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 Nooo. W końcu skoro nie można lepiej jeździć, zawsze jeszcze można lepiej wyglądać :biggrin: ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 (edytowane) Koleżanko Piórko, przykro mi ... statut zespołu jest jaki widać. Nie będziemy kolegami. Nawet koce tutaj nie pomogą. Mają być złote trofea bo inaczej szkoda czasu. Edytowane 18 Grudnia 2012 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.