fantom Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Ja czasem nie mam jak obejrzeć wszystkich trzech wyścigów w GP, a co dopiero śledzenie innych kategorii. Czasem obejrzę sobie tylko jakiś skrót albo fragmenty na YT. Wiem, że gdzie indziej jest więcej ognia, wyprzedzania i łokci, ale jak się nie ma czasu to się nie ma czasu. No duet Stoner-Marquez byłby widowiskowy to raz. Dwa, że wszyscy wielbiciele tych plotek kto co o kim i za co :) też mieliby używanie, bo Stoner otwarcie krytykowałby Marca za te jego podjazdy pod koło i łokieć i za bezczelne kopiowanie ustawień (Pedrosa nieśmiało mówił o tym w After the Flag swego czasu). Byłaby ściana w boksie, krytyka, czy jak kto woli, marudzenie ;) Stonera, ale i niepodzielna dominacja hondy. I do końca nie wiadomo byłoby kto jest numerem 1 w teamie, a przecież ktoś być musi :) Obstawiam też, że dziś Marquez to jedyny gość, który po obejrzeniu telemetrii Stonera, wsiadłby na moto i pojechał to samo albo szybciej, a nie jak te mięczaczki ;) co komentowały kiedyś te wykresy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Stoner miał w sezonie 2011 12 x Pole Position. Ciekawe jakby się odnalazł w nowej formule kwali w tym sezonie? W sensie ile minut by potrzebował z tych 15 w Q2 aby przyklepać PP? Ze 3 - 4 min ;) ? Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blood Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 (edytowane) Bardzo mnie ciekawi ile stopni przechyłu miał motocykl bradla na tych fotkach :D Gdzieś ostatnio czytałem, że teoretyczny limit aktualnych prototypów to 64 stopnie odchylenia od pionu. Edytowane 7 Października 2013 przez Blood Cytuj http://bikepics.com/members/vixon/09cbr600rr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantom Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Podobno konstrukcja nadwozia nie przewiduje więcej niż 64 stopnie, bo w głębszych złożeniach elementy tarłyby już o asfalt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 (edytowane) http://www.motogp.com/en/news/2013/The+Lean+Angle+Experience Pamiętajcie też, że zakręty są w dużej większości profilowane dodatnio i mamy złudzenie, że kąt pochylenie jest większy niż w rzeczywistości. Poza tym dodatni profil zwiększa grip.Kolejna sprawa - ryfle. Zawsze są wypukłe i są wyżej niż nitka toru. Stąd takie numery :) http://electronicbomb.com/wp-content/uploads/2012/06/electronicbomb-motorcycle-motogp-lean-angle-06112012-02.jpg http://www.mcnews.com.au/MotorcycleRacing2011/MotoGP/Rnd5/Gallery_A/images/Stoner_11GP05_1229_AN.jpg Edytowane 7 Października 2013 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantom Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 (edytowane) Zgadza się - profil i ryfle podrasowują temat ale i tak robi to wrażenie. Edytowane 7 Października 2013 przez fantom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 z tego co pamiętam to w Aragonii najwieksze cyfry na kątomierzu pokazywał Dani Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 no, 90% nawet mu się udało :) Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatMax78 Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Super wiadomość, Sam w następnym roku w Moto2. Chłopak w tym jak i w tamtym roku imponował w WSS zobaczymy co pokaże w Moto2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 7 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2013 Zgadza się - profil i ryfle podrasowują temat ale i tak robi to wrażenie. No jeszcze trochę i mi się uda :icon_mrgreen: http://motormania.com.pl/wp-content/uploads/2013/09/Sikor-2-w-Poznaniu.jpg Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 ładne zdjęcie Sikor, znaczy na Power Cup'ach tak można - muszę się z głową dogadać :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 OTNo, można nawet Mistrzostwa Europy na Power Cupach wygrywać, mając +7 nad drugim i lidership od samego startu ;) http://www.europeanchamp.com/index.php/v/Multimedia+2013/Photos/Races/1+Superstock+1000+Xavier+For__s.jpg.html?q=gallery Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatMax78 Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 Oglądałem wiele razy zdjęcia Sikora na torze (z fejsa czy jakoś tam) ;) i dla mnie nie dziwota że chłopak robi takie czasy. Nie widzę wielkiej różnicy miedzy zdjęciami gwiazd MotoGp a jego zdjęciami. Nie żebym mu w du... mu wchodził (bo w du.. to mam) po prostu tak to widzę. :) a i te opony i sprzęt na którym jeździ to jest przecież przepaść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 Matmax, to miłe, ale weź ... Kilka przyzwoitych fot mi w sezonie zrobili, to tyle :) http://www.scigacz.pl/Casey,Stoner,ponownie,testuje,Honde,RC213V,21832.htmlNo i sobie potestował, podobno tzw. RCV1000R jest kozak. Mam nadzieję, że Redding w przyszłym roku zrobi z tego dobry pożytek Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 8 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2013 Ehhh nie zapomniał jak się jeździ ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.