Sherman Opublikowano 19 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 Madafaka zakrzywia czasoprzestrzeń - motocykl oparty na podnóżku z prawej strony, ale pochylony na lewo... :huh: Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blood Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 Jakbyś Sherman uważne czytał wszystkie porady kolegów z forum, to też byś tak umiał ... :D Cytuj http://bikepics.com/members/vixon/09cbr600rr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sianko Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 Na podnóżku centralnym da rade :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vega_k Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 Sherman - 10-11 kwietnia wygląda bardziej zachęcająco... może nie będzie śniegu? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 28 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 (edytowane) No ja się w końcu zgłosiłem na marzec, bo jakoś 3-4 kwietnia jest Slovakiaring z Grandysami, więc spróbuję załatwić obydwie imprezy za jednym zamachem, zupełnie jak BinLaden... przynajmniej nie będę miał kosztów dojazdu, bo to jedno obok drugiego. Przekoczuję nad Balatonem i jakoś to będzie. Z tymi terminami to i tak komedia, bo diabli wiedzą, kiedy i gdzie rundy WMMP, więc nie wiadomo jak się ustawiać na inne tory (Brno i Most też są u niektórych taniej do końca roku) :( Ps. z temperaturami się raczej nie boję, no od wielu lat na przełomie marca/kwietnia rozpoczynamy sezon windsurfingowy nad morzem i temperatura wody w Bałtyku ma już koło 6-8 stopni. A to przecież dużo bardziej na południu Europy, więc spoko :) Edytowane 28 Grudnia 2012 przez Sherman Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatMax78 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 Sherman a Ty będziesz tak jak pisałeś naku.... cały sezon Mistrzostw Polski ? Czy tylko żartowałeś ? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 28 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 Jak się nie połamię i mi kasy wystarczy, to jadę cały sezon, pewnie :) Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 Ja jednak w marcu się nie piszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatMax78 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 O dobre pytanie Yuby.Sherman pewnie obliczałeś więc napisz, sam jestem ciekawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 Można by to przenieść do innego tematu ;) P.S Wejściówki do pit lane dla forumowiczów da radę załatwić ? :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 28 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 (edytowane) Rachunek jest prosty (wpisowe na rundę to 450 zł, wolne treningi przed zawodami to 200 zł, koszty dojazdu i koszty eksploatacyjne każdy ma inne, więc lepiej liczyć indywidualnie). Tak naprawdę z kosztami trzeba pamiętać o tym, że same zawody nie kosztują jakoś dużo, najwięcej idzie na tzw. "logistykę okołowyścigową". Temat przerabiałem w rajdach, tu jest podobnie: zanim pojedzie się na zawody, trzeba potrenować, trzeba poznać tor, trzeba się rozjeździć, ustawić motocykl po zimowych tuningach. To kosztuje. Kosztuje też bieżąca obsługa sprzętu, bo musi być konkurencyjny - na wyścig nie ma sensu zakładać używanych opon, bo to będzie kosztowało na 99% duuuużo więcej (z powodu gleby, bo jedzie się szybciej niż na treningach). Wymiana oleju co rundę. Dodatkowo konieczność posiadania kompletu dodatkowych kół z oponami deszczowymi, bo jak będzie loteria pogodowa, to nie zdążysz przerzucić opon w 5 minut. Fajnie też mieć trochę gratów na zapas (kierownice, sety, szyba, stelaże, nakładka na bak...). Kolejna sprawa to zaplecze serwisowe - im lepsze i lepiej zorganizowane, tym mniejsze koszty całej zabawy (bo masz gdzie spać, masz gdzie zrobić żarcie i odpada Ci koszt stołowania się po okolicznych pizzeriach...). Poza tym dobre zaplecze = spokojne przygotowanie do jazdy = koncentracja na jeździe, a nie myślenie o tym, czy się dokręciło koła podczas jazdy ;) Także na razie trzeba się dobrze przygotować i wykorzystać okres zimowy w 100%. Nad szczegółami na razie nie chcę się rozwodzić, spokojnie porozmawiamy przy okazji jakiegoś speed daya - mogę tylko zapewnić, że będzie ciekawie :) Przemek - pewnie! Jeżeli tylko będziemy, to "you welcome" :) Edytowane 28 Grudnia 2012 przez Sherman Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 No dobra, kto z Grandysami jedzie na koniec kwietnia, fajnie byłoby nie tylko wirtualnie pogadać. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 4 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 Końcówka kwietnia i początek maja to niestety ciasno z czasem, bo to jedyna możliwość polatania po obiektach, na których będzie się trzeba potem ścigać, więc trzeba korzystać. Dlatego ja na Pannonię na ten wiosenny termin uderzam, może nie będzie śniegu ;) Ps. kurde patrzę na czasy z zeszłego sezonu i widzę, że czołówka lata ten tor niewiele ponad 2 minut (Wiczyński i Bukowski (na 600!!!) 2:02 min)... a to przecież 4,7 km :( Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioklo Opublikowano 6 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 Ja jade z Grandysem na Slowacje i Wegry jestem z Rzeszowa jakby ktos jechal z okolic to niech sie kontaktuje mozemy koszty podzielic np dojazdu jakims busem itp.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 3 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Jak to się robi za granicą: A perfect start into new season!No risk of bad weather on 18th & 19th March!If it rains during our race-track eventon one of those days, then you will becompensated for the lost timeon another date of your choice! W Polsce nawet nie można liczyć na zwrot wpłaconej kasy za niewykorzystane treningi wolne, nie mówiąc o Speed Day. A jak wykupiłem jeden dzień jazdy, ale chciałem podzielić na pół jednego/pół drugiego, to już kręcili nosami, że wprowadzam praktyki dywersyjne. Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.