Skocz do zawartości

Vega_k

Forumowicze
  • Postów

    153
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje profilowe

  • Płeć
    Kobieta
  • Skąd
    okolic Błonia

Osobiste

  • Motocykl
    motocykle są niebieskie
  • Płeć
    Kobieta

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    1963379
  • Strona www
    http://www.chusty.com.pl

Osiągnięcia Vega_k

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)

0

Reputacja

  1. http://www.polskatimes.pl/artykul/918487,wypadek-we-wsoli-kolo-radomia-motocyklista-uderzyl-w,id,t.html?cookie=1 Właśnie tamtędy wracałam z toru kilkanaście minut najwyżej po wypadku, motocyklisty już nie było, straż zbierała moto - te roboty drogowe były fatalnie oznakowane - w stronę Warszawy też :(
  2. Ja teraz używam BellRaya, wcześniej S-100. Też jestem ciekawa, bo co osoba to inna opinia. Mnie najczęściej mówiono, że na zewnątrz smar tylko zbiera syf z drogi i trzeba zetrzeć. Jeszcze bardziej ciekawi mnie czyszczenie łańcucha. Benzyna nie, bo wysusza gumki. Ostatnio spotkałam się z opinią, że nafta - bo tłusta, nie niszczy gumek. Ale właśnie chciałam kupić ją w Larssonie i powiedzieli, że broń boże nafta nie, bo rozpuszcza gumki... Poprzedni napęd czyściłam cleanerem S-100 i padł dość szybko... więc nowego napędu bardzo bym nie chciała załatwić.
  3. No przecież piszę że zmywam smar co 3-4 smarowania :) używalam czyścika S-100, ale tez ostatnio słyszałam,eże nafta lepsza i nie wysusza gumek, wiec zakupię. Co do ustawienia muszę zaufać Theo, że zrobił wszystko OK, my biedne kobiety tak już mamy... nic same nie zrobimy... :(
  4. Za późno napęd natychmiast zmieniłam na nowy. Dziękuję za wszystkie odpowiedzi w temacie. Pozdr i LWG
  5. Pośrodku - czyli tam gdzie są złączenia ogniw od wewnątrz (obie strony - od wewnątrz - czyli to co się styka z zębatką) przepraszam, nie umiem tego lepiej wytłumaczyć - sposób smarowania pokazywał mi mechanik, więc raczej robię to poprawnie...
  6. Hmm.. moim motocyklem zajmuję się tylko ja, czasem mąż mi smaruje łańcuch, ale nieczęsto bo mamy inne poglądy na ilość i miejsce nakładania smaru :) (ja smaruję tylko w środku, on z 3 stron). S-100 nie powinno przecież załatwić łańcucha?
  7. Konserwacja mojego łańcucha: mycie czyścikiem S-100 co 3-4 smarowania. Smarowanie smarem Blue-Ray po każdym myciu moto i po każdym deszczu. Jazda płynna, nie strzelam ze sprzęgła - powiedz mi proszę co w mojej eksploatacji jest nieprawidłowe...i przede wszystkim, co po przejechaniu niecałych 2000 km od serwisu, na którym dowiedziałam się, że napęd przejeździ spokojnie jeszcze jeden sezon załatwiło go w miesiąc?
  8. XJ - jest ładniejsza i naprawdę fajnie jeździ - wygodna pozycja, zwrotna, ciężaru się nie odczuwa... ja spokojnie daję radę. Zrywna :D i nadaje się na dłuższe trasy i do jazdy po mieście.
  9. Szanowni Koledzy - szczególnie uśmiecham się do mechaników forumowych. Czy niedokręcenie tylnego koła mogło spowodować zatarcie łańcucha w trybie przyspieszonym? Dziękuję uprzejmie za odpowiedzi.
  10. Czaderskie te lampy :D ja bym zostawiła - lusterka mniej. Odnośnie sezonu, na mojej wsi już widziałam 3 narwańców pod sklepem :D a na trasie co jakiś czas też mijam jakieś moto... aż się zimno wtedy robi.
  11. Sherman - 10-11 kwietnia wygląda bardziej zachęcająco... może nie będzie śniegu? :D
  12. e tam... ostatnio widziałam 4 motocykle bez crash-padów...
  13. Dzięki Chłopaki za fajne latanko, towarzystwo - i drogę w obie strony. (Chyba Was nie przeprosiłam, za spóźnienie rano... - przepraszam, to był ostatni raz). W poniedziałek ja mogę na 2 sesję - zapomniałam, że rano dziecko do szkoły wyprawić muszę... początek roku szkolnego.
  14. Chętni 1 Marcinrednose 2 99% Daimler 3 Vega - w Jankach
×
×
  • Dodaj nową pozycję...