Skocz do zawartości

Pannonia - sezon 2013


Sherman
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No ja się w końcu zgłosiłem na marzec, bo jakoś 3-4 kwietnia jest Slovakiaring z Grandysami, więc spróbuję załatwić obydwie imprezy za jednym zamachem, zupełnie jak BinLaden... przynajmniej nie będę miał kosztów dojazdu, bo to jedno obok drugiego. Przekoczuję nad Balatonem i jakoś to będzie.

 

Z tymi terminami to i tak komedia, bo diabli wiedzą, kiedy i gdzie rundy WMMP, więc nie wiadomo jak się ustawiać na inne tory (Brno i Most też są u niektórych taniej do końca roku) :(

 

Ps. z temperaturami się raczej nie boję, no od wielu lat na przełomie marca/kwietnia rozpoczynamy sezon windsurfingowy nad morzem i temperatura wody w Bałtyku ma już koło 6-8 stopni. A to przecież dużo bardziej na południu Europy, więc spoko :)

Edytowane przez Sherman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rachunek jest prosty (wpisowe na rundę to 450 zł, wolne treningi przed zawodami to 200 zł, koszty dojazdu i koszty eksploatacyjne każdy ma inne, więc lepiej liczyć indywidualnie). Tak naprawdę z kosztami trzeba pamiętać o tym, że same zawody nie kosztują jakoś dużo, najwięcej idzie na tzw. "logistykę okołowyścigową". Temat przerabiałem w rajdach, tu jest podobnie: zanim pojedzie się na zawody, trzeba potrenować, trzeba poznać tor, trzeba się rozjeździć, ustawić motocykl po zimowych tuningach. To kosztuje. Kosztuje też bieżąca obsługa sprzętu, bo musi być konkurencyjny - na wyścig nie ma sensu zakładać używanych opon, bo to będzie kosztowało na 99% duuuużo więcej (z powodu gleby, bo jedzie się szybciej niż na treningach). Wymiana oleju co rundę. Dodatkowo konieczność posiadania kompletu dodatkowych kół z oponami deszczowymi, bo jak będzie loteria pogodowa, to nie zdążysz przerzucić opon w 5 minut. Fajnie też mieć trochę gratów na zapas (kierownice, sety, szyba, stelaże, nakładka na bak...).

 

Kolejna sprawa to zaplecze serwisowe - im lepsze i lepiej zorganizowane, tym mniejsze koszty całej zabawy (bo masz gdzie spać, masz gdzie zrobić żarcie i odpada Ci koszt stołowania się po okolicznych pizzeriach...). Poza tym dobre zaplecze = spokojne przygotowanie do jazdy = koncentracja na jeździe, a nie myślenie o tym, czy się dokręciło koła podczas jazdy ;)

 

Także na razie trzeba się dobrze przygotować i wykorzystać okres zimowy w 100%. Nad szczegółami na razie nie chcę się rozwodzić, spokojnie porozmawiamy przy okazji jakiegoś speed daya - mogę tylko zapewnić, że będzie ciekawie :)

 

Przemek - pewnie! Jeżeli tylko będziemy, to "you welcome" :)

Edytowane przez Sherman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Końcówka kwietnia i początek maja to niestety ciasno z czasem, bo to jedyna możliwość polatania po obiektach, na których będzie się trzeba potem ścigać, więc trzeba korzystać. Dlatego ja na Pannonię na ten wiosenny termin uderzam, może nie będzie śniegu ;)

 

Ps. kurde patrzę na czasy z zeszłego sezonu i widzę, że czołówka lata ten tor niewiele ponad 2 minut (Wiczyński i Bukowski (na 600!!!) 2:02 min)... a to przecież 4,7 km :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Jak to się robi za granicą:

 

A perfect start into new season!

No risk of bad weather on 18th & 19th March!

If it rains during our race-track event

on one of those days, then you will be

compensated for the lost time

on another date of your choice!

 

W Polsce nawet nie można liczyć na zwrot wpłaconej kasy za niewykorzystane treningi wolne, nie mówiąc o Speed Day. A jak wykupiłem jeden dzień jazdy, ale chciałem podzielić na pół jednego/pół drugiego, to już kręcili nosami, że wprowadzam praktyki dywersyjne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...