Skocz do zawartości

Burgman 125 dusi się i brak mocy.


Swiety
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam po dłuższej przerwie. Mam pewien problem z tym bzykiem.

Jakiś czas temu jechałem i skuter powoli w trasie zaczął mi powoli zwalniać i zatrzymał się na 40 km/h.

Brak mocy i straszny muł. Pomyślałem przypchany gaźnik. Tak więc go wymontowałem, przedmuchałem i włożyłem z powrotem.

Niestety nie pomogło. Więc jeszcze raz rozebrałem i zauważyłem że w sprężynce jest taki mały plastik który dociska iglicę, i był zużyty, przez co iglica mogła swobodnie latać. kupiłem nowy, profilaktycznie jeszcze raz wszystko

przedmuchałem i złożyłem. Niestety, ale brak jakiegokolwiek efektu. Membrana jest cała bez uszkodzeń.

I tu moje pomysły się kończą...

Dodam że jest to z 2004 r.

mówię, objawy są takie jak by mu brakowało paliwa, ale pompka podaje a gaźnik przedmuchany i żadnej poprawy. Jak ktoś ma jakieś sugestie to będę bardzo wdzięczny...

Pozdrawiam...

NIKT NIE BEDZIE MI MÓWIŁ JAK MAM ŻYC - BO NIKT ZA MNIE NIE UMRZE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Że napęd nie?, a czemu. Przecież to jest skrzynia przeniesienia napędu CVT, czyli w skład wchodzą: pas napędowy, rolki, sprzęgło odśrodkowe, wariator. Wszystko to może okazać się zużyte, uszkodzone itd. a to już ma wpływ na ogólną trakcje skutera. Jest tego więcej niż przy napędzie łańcuchowym, no ale trzeba wszystko sprawdzić skontrolować, i wykluczyć. Jeżeli wina leży po stronie silnika, to można mniej/więcej to sprawdzić- tył skutera na koziołki (tylne koło w górze), i zobaczyć czy silnik rozwija swoją prędkość obrotowa bez żadnych zacięć. UWAGA przy tej czynności zachować wszystkie środki ostrożności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdziwiłbyś się jakie cuda potrafi zrobić rozsypana przekładnia CVT - masz mułowaty skuter, nie wkręca się i prędkość max znacznie poniżej oczekiwań. Zajmuję się tym na codzień i uwierz mi, pojęcie mam, myślę że być może większe od Ciebie.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, bez nerwów, ale jeżeli silnik bez obciążenia powoli mi się wkręca w obroty i osiąga jakieś 50% to nie przez to że ma zużyte rolki.

Zawory też ok. No klasyczny objaw braku paliwa. Może coś jeszcze przegapiłem w ty gaźniku, czekam na jakieś sugestie.

A i jeszcze jeden objaw.

Po zapaleniu muszę odczekać kilka minut bo przy dodaniu gazu gaśnie. Kiedyś tak miał jak stał ze 3 tygodnie w garażu i trwało to najwyżej kilkanaście sekund...

NIKT NIE BEDZIE MI MÓWIŁ JAK MAM ŻYC - BO NIKT ZA MNIE NIE UMRZE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...