filemon Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Witam. Od dwuch lat posiadam GSXR'a 600 K1 i mam pytanie czy rzecza możliwą jest aby wyczyścić wtryski w tym modelu? Ponieważ wydaje mio się, że są zapchane... Jeżeli tak to prosze o jakąś porade jak to zrobić, Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 To może napisz co się dzieje z motocyklem, bo wydawac to się różne rzeczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filemon Opublikowano 5 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 silnik pracuje równo, na obrotomierzu wskazówka także utrzymuje sie rózwno oczywiscie co do tego ile odkrece gazu. Ale przy nie których obrotach a szczerólnie 3, 5 i 8 tyś z wydech słychać tak jak by pracował na trzy cylindry. Zaczeło sie tak dziać nagle w ten weekedn podczas ostatniej przejażdzki, a juz mialem szukować motocykl na zime... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Bardziej wygląda mi to na problemy z zapłonem niż wtryskami. Możesz posprawdzać dla pewności wtyczki od FI wszystkie ale dobrze by było jak byś wykręcił świece i pokazał ich zdjęcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filemon Opublikowano 5 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 (edytowane) Ktore to są wtyczki? Zrobiłem zworke w kostce w zadupku, nie wykazało żadnego błędu, kreska od położenia czujnika przepustnicy tez jest ok -C00. Co mogło by być nie tak z zapłonem? może to cos z którymś z czujników? Wiem świece bardzo ważna sprawa, z tego co wqiem powinny mieć kolor kawy z mlekiem, planuje poswiewcic mu troche czasu aby naprawić ta usterke i moć spokojnie czekac na nowy sezon a nie martwic sie całą zime ze cos jest nie tak z moim motocylkem. Jak wykręce swiec to opisze jak wyglądają alb wlasnie tez wysle zdjecie. Robienie tak ewidentnych BYKÓW w pisowni świadczy tylko o lekceważeniu innych użytkowników tego forummoderator Edytowane 5 Listopada 2012 przez Piotr Dudek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek30 Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 A profilaktycznie masz zawsze preparaty do paliwa ktore czyszcza wtryski . W samochodzie bardzo mi pomagaly . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filemon Opublikowano 5 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 Ok popełniłem kilka błędów, przepraszam. I proszę o pomoc innych użytkowników w rozwiązaniu mojego problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 To może być wilgoć. teraz jest zimniej, na ciepłym silniku się skrapla a przy wysokim napięciu niewiele trzeba. No chyba że masz fajki razem z cewkami, ale nawet wtedy wilgotna obudowa potrafi przebić. Masz ten problem również na rozgrzanym silniku? Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2012 silnik pracuje równo, na obrotomierzu wskazówka także utrzymuje sie rózwno oczywiscie co do tego ile odkrece gazu. Ale przy nie których obrotach a szczerólnie 3, 5 i 8 tyś z wydech słychać tak jak by pracował na trzy cylindry. Zaczeło sie tak dziać nagle w ten weekedn podczas ostatniej przejażdzki, a juz mialem szukować motocykl na zime... wymień świece na nowe i zrób następną jazdę testową dopóki jest jeszcze pogoda umożliwiająca jazdę a potem opisz swoje wrażenia.Jeżeli będzie taki sam objaw wypada zmierzyć ciśnienie paliwa na magistrali zasilającej. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filemon Opublikowano 9 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2012 Witam. Dzisiaj zająłem się moim gsxr-em. Na początek postanowiłem wykręcić świece żeby sprawdzić jaki mają kolor, podczas odkręcania airboxa zauważyłem, że gąbka łącząca airboxa z ramą jest dziurawa, można przez nią spokojnie przełożyć dwa palce. Świece mają kolor czarny, a nawet znajdował się na nic delikatny nalot paliwa. Wyglądają one tak, http://zapodaj.net/eb28f19e4e8e0.jpg.html http://zapodaj.net/88657f7688621.jpg.html http://zapodaj.net/b039a9ca04fc4.jpg.html. Kolejną rzeczą jest czujnik położenia przepustnicy, nie wiem czy działa tak jak powinien. Wprowadzając komputer w stan serwisowy zwierając dwa piny w kostce w zadupku na wyświetlaczu pojawia się -C00, czyli nie ma żadnego błędu, czujnik jest ustawiony tak jak należy, lecz przy nawet minimalnym dodaniu gazy kreska po około 2 sekunach przeskakuje na górę. No i moje pytanie czy tak powinno być, czy może kreska ma nie zmieniać swojej pozycji? Później postanowiłem sprawdzić czujnik poprzez odłączanie ich, po odłączeniu kilku od razu na wyświetlaczu pojawiał się błąd, lecz po odłączeniu czujnika temperatury cieczy który znajduje się w chłodnicy żaden błąd nie wyskoczył, czy ten czujnik jest zły? Od razu na myśl mi przyszło że czujnik przez cały wysyła impuls do komputera ze silnik jest zimny i cały czas jest zbyt bogata mieszanka, wyjaśniało by to ciemny kolor świec. Myślę, że w miarę zrozumiale opisałem swoje poczynania. Proszę o pomoc. dodam, że świece to NGK CR9E Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Silniki na wtrysku zazwyczaj mają białą porcelankę i czasami biały nalot na dolnej elektrodzie. Po zdjęciach wnioskuję, że masz za bogato. Czujnik temperatury powinien wyświetlać błąd ale zawsze możesz go wypiąć i komputer ustali stałą temperaturę cieczy (coś w zakresie 80-100 stopni) i przejechać się z tym. Jeśli silnik nie będzie się dogrzewał to zastosuj tymczasowo jakiś kartonik na małej części chłodnicy. Cewkofajki też są podejrzane ale musisz ustalić czy niedomaga konkretny cylinder czy wybiórczo bez kolejności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepesz Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 (edytowane) Gąbka nie ma nic do gadania po prostu srad będzie działał gorzej. Kreska przy c00 ma się ruszać gdy dodajesz gazu (przecież ruszasz przepustnicą). Czujnik temperatury cieczy jest w obudowie termostatu, a w chłodnicy masz włącznik bimetalowy wentylatora. Btw. czujniki temperatury zmieniają rezystancję z czego wynika spadek/wzrost napięcia na I/O ecu. Sprawdź czystość filtra powietrza. Edytowane 10 Listopada 2012 przez Pepesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filemon Opublikowano 10 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Ostatnio kiedy jeździłem przy temperaturze powietrza około 16-18 stopni, na wyświetlaczu temperatura cieczy podczas jazdy miało max około 75 stopni. Nie pokazuje żadnego błędu, ale kiedy wypnę czujnik temperatury cieczy wyskakuje od razu błąd, tak samo kiedy wypnę czujnik temperatury powietrza. Filtr jest czysty, nie dawno wymieniany, ale dla pewności jeszcze dzisiaj porządnie go wyczyściłem. Wypiąłem także czujnik położenia wałka rozrządu (ten na pokrywie zaworów) no i właśnie nie pokazało żadnego błędu, morze coś z nim jest nie tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Chyba masz niesprawny termostat, bo temp 75 to za mało. Silnik będzie niedogrzany i stąd może się brać taki kolor świec a nie inny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filemon Opublikowano 10 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Temperatura rosła wyżej dopiero podczas powolnej jazdy przez miasto, albo na postoju i to tez max 90 kilka stopni. W jaki sposób najlepiej go sprawdzić? A co powiesz o tym czujniku na głowicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.