Skocz do zawartości

filemon

Forumowicze
  • Postów

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    suzuki gsxr 600 k1
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    mazury

Osiągnięcia filemon

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Zmierzyłem dzisiaj opór oraz napięcie na obu czujnikach przy różnych temperaturach, no i wszystko z nimi jest OK. Poskładałem wszystko wlałem dobrego paliwa i jakby cały problem minął, jutro się przejadę już tak aby dokładnie sprawdzić. Póki co dzięki wszystkim za pomoc, mam nadzieję że już będzie wszystko ok z moim gixem :)
  2. Jutro będę z tym walczył. może coś mi się uda zdiagnozować :) A jakie ma być napięcie na czujniku temperatury cieczy? I to ten czujnik który jest w głowicy nad skrzynią?
  3. Lepiej, tylko zbytnio nie wiem jakie mają być wartości. Tak samo mogę zmierzyć czujnik temperatury powietrza.
  4. Spróbuje też wypiąć ten czujnik temperatury cieczy i bez niego rozgrzać silnik, tak jak pisałeś wcześniej.
  5. 75 przy jeździe w trasie prędkość 100-110 km/h a w mieście rośnie kiedy jadę powoli 20-30 km/h albo jak podjeżdżam w jakimś korku.
  6. też masz 600 k1? no u mnie przy 5 stopniach było by z 60 stopni. To może warto zajrzeć do tego termostatu? a co do spalania mam mniej więcej takie samo, teraz tez nie jest jakoś większe.
  7. Temperatura rosła wyżej dopiero podczas powolnej jazdy przez miasto, albo na postoju i to tez max 90 kilka stopni. W jaki sposób najlepiej go sprawdzić? A co powiesz o tym czujniku na głowicy?
  8. Ostatnio kiedy jeździłem przy temperaturze powietrza około 16-18 stopni, na wyświetlaczu temperatura cieczy podczas jazdy miało max około 75 stopni. Nie pokazuje żadnego błędu, ale kiedy wypnę czujnik temperatury cieczy wyskakuje od razu błąd, tak samo kiedy wypnę czujnik temperatury powietrza. Filtr jest czysty, nie dawno wymieniany, ale dla pewności jeszcze dzisiaj porządnie go wyczyściłem. Wypiąłem także czujnik położenia wałka rozrządu (ten na pokrywie zaworów) no i właśnie nie pokazało żadnego błędu, morze coś z nim jest nie tak?
  9. Witam. Dzisiaj zająłem się moim gsxr-em. Na początek postanowiłem wykręcić świece żeby sprawdzić jaki mają kolor, podczas odkręcania airboxa zauważyłem, że gąbka łącząca airboxa z ramą jest dziurawa, można przez nią spokojnie przełożyć dwa palce. Świece mają kolor czarny, a nawet znajdował się na nic delikatny nalot paliwa. Wyglądają one tak, http://zapodaj.net/eb28f19e4e8e0.jpg.html http://zapodaj.net/88657f7688621.jpg.html http://zapodaj.net/b039a9ca04fc4.jpg.html. Kolejną rzeczą jest czujnik położenia przepustnicy, nie wiem czy działa tak jak powinien. Wprowadzając komputer w stan serwisowy zwierając dwa piny w kostce w zadupku na wyświetlaczu pojawia się -C00, czyli nie ma żadnego błędu, czujnik jest ustawiony tak jak należy, lecz przy nawet minimalnym dodaniu gazy kreska po około 2 sekunach przeskakuje na górę. No i moje pytanie czy tak powinno być, czy może kreska ma nie zmieniać swojej pozycji? Później postanowiłem sprawdzić czujnik poprzez odłączanie ich, po odłączeniu kilku od razu na wyświetlaczu pojawiał się błąd, lecz po odłączeniu czujnika temperatury cieczy który znajduje się w chłodnicy żaden błąd nie wyskoczył, czy ten czujnik jest zły? Od razu na myśl mi przyszło że czujnik przez cały wysyła impuls do komputera ze silnik jest zimny i cały czas jest zbyt bogata mieszanka, wyjaśniało by to ciemny kolor świec. Myślę, że w miarę zrozumiale opisałem swoje poczynania. Proszę o pomoc. dodam, że świece to NGK CR9E
  10. Ok popełniłem kilka błędów, przepraszam. I proszę o pomoc innych użytkowników w rozwiązaniu mojego problemu.
  11. Ktore to są wtyczki? Zrobiłem zworke w kostce w zadupku, nie wykazało żadnego błędu, kreska od położenia czujnika przepustnicy tez jest ok -C00. Co mogło by być nie tak z zapłonem? może to cos z którymś z czujników? Wiem świece bardzo ważna sprawa, z tego co wqiem powinny mieć kolor kawy z mlekiem, planuje poswiewcic mu troche czasu aby naprawić ta usterke i moć spokojnie czekac na nowy sezon a nie martwic sie całą zime ze cos jest nie tak z moim motocylkem. Jak wykręce swiec to opisze jak wyglądają alb wlasnie tez wysle zdjecie. Robienie tak ewidentnych BYKÓW w pisowni świadczy tylko o lekceważeniu innych użytkowników tego forum moderator
  12. silnik pracuje równo, na obrotomierzu wskazówka także utrzymuje sie rózwno oczywiscie co do tego ile odkrece gazu. Ale przy nie których obrotach a szczerólnie 3, 5 i 8 tyś z wydech słychać tak jak by pracował na trzy cylindry. Zaczeło sie tak dziać nagle w ten weekedn podczas ostatniej przejażdzki, a juz mialem szukować motocykl na zime...
  13. Witam. Od dwuch lat posiadam GSXR'a 600 K1 i mam pytanie czy rzecza możliwą jest aby wyczyścić wtryski w tym modelu? Ponieważ wydaje mio się, że są zapchane... Jeżeli tak to prosze o jakąś porade jak to zrobić, Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...