Vector Opublikowano 29 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 Witam Misja jest przedziwna :icon_rolleyes: Odpalamy po dwu tygodniowej odstawce Horneta z 2008 roku z 6 tysięcznym przebiegiem. Motór sobie cyka na wolnych, temperatura na wskaźniku dochodzi do 62 stopni, ale nagle poczuiśmy zapach spalenizny. Spojrzeliśmy na silnik, a tutaj wszystkie kolektory przy cylindrach na odległości 2 - 3 cm były rozgrzane do czerwoności :icon_eek: Do tej pory wsystko było w porządku, nigdy nic się nie działo, a tutaj taki kwiatek :icon_rolleyes: Pierwszy raz w życiu spotkałem się z taką sytuacją. Co może być przyczyną? I najważniejsze, czy tłoki, pierścienie mogły dostać po dupie :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 29 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 Jak długo silnik pracował z tymi kolektorami?W crossach to jest norma kolektory są z kwasówki cienkiej więc moment czerwone właśnie z 2-3 cm od głowicy.Tutaj mnie ciekawi jakie obroty silnik utrzymywał jak dobijał do tych 62stopniOraz czy coś było grzebane po ostatniej jeździe w nim? Rozumiem że był jezdzony zgaszony schowany do garażu i po 2 tygodniach odpalacie i buba? Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 29 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 Vector, a kiedy ostatnio obserwowałeś kolektory i czy kiedykolwiek?To jest wtrysk?Bo tylko zbyt uboga mieszanka lub wysokie obroty rozgrzeją kolektory do czerwoności. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 29 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 Dokładnie tak jak kolega wyżej napisał, dlatego spytałem czy było cos grzebane, hornet raczej na wtrysku jest. Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 29 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 Maszyna salonowa, nigdy nie grzebana, nie dawno oliwę po raz drugi w niej wymieniałem od nowości. Monter, kurna, oczywiście, że nigdy nic podobnego wcześniej nie miało miejsca. Od odpalenia do zgaszenia minęło może z jakieś 5 minut, nie jestem w stanie określić ile konretnie bo w tym samym momencie z kumplem targaliśmy zimówki na zmianę do osobówki. To wtrysk, obroty znamionowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samonek4 Opublikowano 30 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 (edytowane) Ten post dobitnie pokazuję jakoś japońskich motocykli. Wysztko jest tak robione żeby działało przez okres gwarancji a potem znowu płać.....za to że to Honda.Zresztą wystarczy sobie fora poczytać. np tu parę przykładów:http://www.fz6r-foru...et-noise-20275/ - yamaha xj6 hałasuję już po 5500km....http://www.zxforums....ing-engine.html - tu kawasaki....http://stuntride.com...ead.php?t=15932 - kawasaki. Pewnie masz w tej chondzie jakieś problemy z chłodzeniem... W tym dziale udzielamy porad potrzebującemu ale nie dyskutujemy o wyższości świąt Bożego Narodzenia nad świętami Wielkanocy.Markę motocykla piszemy ZAWSZE dużą literką :banghead: MODERATOR Edytowane 31 Października 2012 przez Piotr Dudek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 30 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 Ten post dobitnie pokazuję jakoś japońskich motocykli. Wysztko jest tak robione żeby działało przez okres gwarancji a potem znowu płać.....za to że to Honda.Ja mimo wszystko zostanę przy japonii. Ty jeździj Wektorem :laugh: Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samonek4 Opublikowano 30 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 Znalazłem na pewnym forum topic o hornecie który bardzo szybko się nagrzewał - może ci pomoże:http://www.hondahornet.org.uk/messageboard/viewtopic.php?f=10&t=22512 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 30 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 (edytowane) Wszystko wskazuje na to że zubożył mieszankę. Mogliście go trochę przegonić przed zgaszeniem, możliwe że złapał by jakiś błąd, jeśli to problem z sondą. Dodatkowo wtedy było by lepiej widać czy się nie przegrzewa, chociaż to mało prawdopodobne. Ja bym się tym nie przejmował specjalnie ale obserwował czy akcja się nie powtarza a jeśli to w jakich okolicznościach. EDIT: Te silniki bardzo szybko łapią wysokie temperatury płynu przy jeździe w mieście czy na torze. Edytowane 30 Października 2012 przez Bimbak Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 30 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 Ja również odnoszę wrażenie, ze nic specjalnego się nie wydarzyło a jedynie pierwszy raz to spostrzegłeś. Ale popytaj innych użyszkodników tego modelu. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 30 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 Wierzcie mi na słowo, że nigdy, ale to nigdy taka sytuacja miejsca nie miała, ani w tym ani w innym moim i nie tylko motocyklu. Pierwszy raz widziałem co by na wolnych kolektory poszły w czerwone. Odpalimy jeszcze raz i zobaczę, ale tak się zastanawiałem czy może tłoki i pierścienie od takiej temperatury nie dostały. Sprawdzę i napiszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 31 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 To sprawdźcie kompresje i się okaże czy pierścienie dostały :)Na moje nic sie w silniku nie stało, z cukru te nowe silniki chyba nie są robione... Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 31 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 Żebyś się nie zdziwił. Widziałem zawór grubości żyletki po 30kkm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 31 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 ale to nie kawasaki ;) Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 31 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 Przed chwilą wróciłem z warsztatu - taki sam egzemplarz pracował na wolnych ponad 5 minut i pirometr pokazywał temp. 135 stopni na pierwszym zagięciu każdego kolanka.Masz bardzo zubożoną mieszankę paliwowo-powietrzną np. przez przytkany filtr paliwa na pompie Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.