Skocz do zawartości

sport turystyk


Rekomendowane odpowiedzi

nadejszła ta chwila w której zacząłem sie zastanawiać nad sprzętem łagodnie obchodzącym się ze strzykającymi kolanami

miejski przeciąg już jest, poszukuję czegoś na wyjazdy w polskę i ościenne kraje jak bóg da

kierunek przeze mnie obrany to:

zzr1100

thunderace

rf900

cbr1000f tzw. dual

ktoś może użytkował ze dwie z tych maszyn i ma porównanie

może jakieś inne propozycje ?

http://www.bikepics.com/members/modek/
w sprawie pochówku, to zaczynam mieć zdanie zbliżone do koncepcji qurim`a

a być może nawet zacznę chodzić z gołą dupą, żeby mogli całować za życia

http://rpmauto.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a no właśnie, jest czasami jakaś "obiegowa" opinia o motocyklach, często ludzi którzy nie jeździli tym sprzętem.

nie jechałem nigdy żadnym a nich,

mam 180 wzrostu, trochę brzucha, nogi prawie tak długie jak te ruda z naprzeciwka, zazwyczaj spodnie na 188 są dobre.

dychą też da się pojechać np: w karkonosze, ale nie chciał bym żeby wyprawa na krym była dla mnie rajdem przetrwania :)

aha, pozycja jak na składaku np fazer odpada

http://www.bikepics.com/members/modek/
w sprawie pochówku, to zaczynam mieć zdanie zbliżone do koncepcji qurim`a

a być może nawet zacznę chodzić z gołą dupą, żeby mogli całować za życia

http://rpmauto.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poszukiwanie starszego moto związane jest dość silnie z możliwościami finansowymi :)

 

hiba skłaniam się w stronę zzr :)

 

Nie calkiem zgodze sie ze Spawaczem. Mialem 4 lata CBR 1000f i przejechalem 60 tys. Bardzo trwaly silnik, zero zuzycia na czymkolwiek po 80.000 ale dobijajacy napinacz lancucha rozrzadu co nie dziala juz po 10.000 i slychac rzerzenie pod pokrywa zaworow.

Strasznie tepa w prowadzeniu, wysoko srodek ciezkosci (jezdzilem roznymi i to duzo np. zzr 1100, TL, VFR. 750) i tu o wiele wieksza przyjemnosc z jazdy tymi motocyklami. Przestarzala konstrukcja (rama stalowa, za cienki wahacz z tylu, rowniez stalowy), ogolnie za duza masa, zuzycie w trasie to 6,5 l/100 przy 150 km, co malo? nieprawda zzr 1100 tez jechal i u niego wyszlo 5,5 a jezdzimy wiele lat wiec nikt w trasie zbytnio nie szarzuje (Odczyt z trasy na poludnie europy). Nie ma 135 km, a na pewno nie wersja 2 od 89 roku, gdyz dual ma wszystko to samo i podaja w niemczech 128 kM, zreszta to sie odczuwa po przesiadce na zzr 1100. Problemy z gaznikami, zurzycie przepustnic.

Za duzo plastikow, wiecznie gruchoca i sie rozkrecaja (sruby trzeba koniecznie skrecac na silikon)

Ogolnie polecil bym ci bardziej VFR, jesli wystarczy ci mocy bo o 10 kM za slaba

lub ZZR 1100, wywala sie 3 bieg ale po za tym wiecej z przyjemnosci jezdzenia (fakt trzeba dac za niego 2 tys wiecej ale warto, no i czasami sie zalewa zimny przy rozruchu)

ale jesli masz ograniczony budzet, to napewno nie wtopisz kupujac kilkunastoletnia, wal, tloki i rozrzad wytrzymuje 140 tys bez sladow zuzycia. Pozdrawiam

Edytowane przez modek

http://www.bikepics.com/members/modek/
w sprawie pochówku, to zaczynam mieć zdanie zbliżone do koncepcji qurim`a

a być może nawet zacznę chodzić z gołą dupą, żeby mogli całować za życia

http://rpmauto.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem kilka lat styczność z RF 900 i ZZR 1100. Z Dualem okazjonalnie, ale wystarczająco ;) RF 900 bym nawet nie brał pod uwagę. Moto poczciwe, ale w porównaniu do ZZR / CBR, nieco archaiczne, z o wiele gorszą kulturą pracy silnika - dla mnie wadą było również 5 biegów.

 

Do wspomnianych zastosowań, JA bym wybierał właśnie pomiędzy CBR i ZZR. Oba motocykle uważam za solidne i bezawaryjne sprzęty o godnych osiągach. Kierowałbym się raczej wyglądem / gustem. Dla mnie wygrywa Kawa ze względu na ciągłe obcowanie z wersjami 1100/1200. Przy odpowiedniej eksploatacji, zero poważnych usterek + kosmiczne jak dla mnie przeloty do zrobienia na jednym baku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy odpowiedniej eksploatacji, zero poważnych usterek + kosmiczne jak dla mnie przeloty do zrobienia na jednym baku.

 

o to to :)

http://www.bikepics.com/members/modek/
w sprawie pochówku, to zaczynam mieć zdanie zbliżone do koncepcji qurim`a

a być może nawet zacznę chodzić z gołą dupą, żeby mogli całować za życia

http://rpmauto.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a VFR? ja mam wersje z lat 98-01 i nie narzekam, bezobsługowy rozrzad, olej co 12 tysia, zawory to niby co 24 ale nie raz jest przypadek ze po 48 tysiacach km nie trzeba było nic regulwoać, ekonomia 5,5-8/100km, wygodna, stabilna, do szybkiej turystyki stworzona a zarazem można troche na kolanie polatać, jak masz jakieś pytania to odpowiem :D

Edytowane przez cinekban87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a VFR? ja mam wersje z lat 98-01 i nie narzekam, bezobsługowy rozrzad, olej co 12 tysia, zawory to niby co 24 ale nie raz jest przypadek ze po 48 tysiacach km nie trzeba było nic regulwoać, ekonomia 5,5-8/100km, wygodna, stabilna, do szybkiej turystyki stworzona a zarazem można troche na kolanie polatać, jak masz jakieś pytania to odpowiem :D

 

coś do polatania już mam :)

http://www.bikepics.com/members/modek/
w sprawie pochówku, to zaczynam mieć zdanie zbliżone do koncepcji qurim`a

a być może nawet zacznę chodzić z gołą dupą, żeby mogli całować za życia

http://rpmauto.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz budżet większy niż na te maszyny to szukaj XXa. Ale jak dla mnie żadna z tych maszyn nie obchodzi sie łagodnie z kolanami (mam 186 cm wzrostu). Z tych co wymieniłeś Dual jest najbardziej przyjazny. Natomiast ktoś pisał o Fazerze, sprzęt fajny bo bardziej wyprostowana pozycja, ze względu na prostą kiere. Na VFR pozycja jak dla mnie była lepsza niż na XXie, ale gorsza niż na Fazerze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...